تامین تناژ آرد جو دوسر برای کارخانجات در مشهد

جو دوسر

تامین تناژ آرد جو دوسر برای کارخانجات در مشهد از طریق کدام شرکت امکان‌پذیر است؟ آیا مجموعه‌ای معتبر و استاندارد برای خرید جو دوسر در مشهد وجود دارد؟ متقاضیان برای استعلام قیمت به کدام محل باید مراجعه کنند؟

کارخانجات تولیدی مواد غذایی مختلف در سراسر ایران به ویژه در شهر مشهد، برای سبقت گرفتن در بازار رقابت، به دنبال تولید محصولات جدید و با کیفیت هستند که علاوه بر تامین نیاز جامعه و پاسخگویی به ذائقه‌های مختلف، سود زیادی را در بازار کسب کنند.

جو دوسر و آرد تولیدی از آن یکی از گزینه‌های جدید و مناسب برای این کارخانجات می‌باشد. صاحبان این مشاغل اغلب خرید تناژ را برای تامین نیاز خود ترجیح می‌دهند. چرا که در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. مجموعه ایلیا شرایط فروش ویژه‌ای را برای کارخانجات شهر مشهد فراهم کرده است که در طولانی‌مدت تامین کننده محصولات موردنیاز آنها را فراهم می‌کند.

هم‌چنین محصولات این شرکت دارای سیب سلامت است که محصولی باکیفیت و سالم را به مشتریان عرضه می‌کند. علاوه بر این شرکت ایلیا با فراهم کردن بستر فروش اینترنتی، امکان مشاوره و استعلام قیمت‌ها را برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم کرده است.

کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر

با توجه به اینکه مردم با خواص و مزایای محصولات فراسودمند آشنا شده‌اند، به صورت هوشمند به سمت خریداری محصولات غذایی مختلف که با این غلات تولید می‌شوند، می‌روند. به همین جهت صنایع غذایی و کارخانجات تولیدی مختلف، در جهت تولید محصولاتی فراسودمند پیش می‌روند تا علاوه بر پاسخ دادن به نیازهای مخاطبان، سود زیادی بدست آورده و در بازار به عنوان کارخانه رهبر شناخته شوند.

کارخانجات مختلف مثل کارخانه‌های تولیدی غذاهای آماده و نیمه آماده از خریداران آرد جو دوسر می‌باشند که غذاهای تولیدی خود را با کیفیت بهتر و خواص غذایی بالاتر با استفاده از این آرد تولید می‌کنند. هم‌چنین به دلیل مصرف این محصول در بدنسازی، انواع کارخانجات تولید مکمل‌های رژیمی نیز به دنبال تولیدات خود با استفاده از آرد جو دوسر می‌باشند.

از دیگر کارخانجات خریدار آرد جو دوسر می‌توان به کارخانه‌های لبنیات، کیک و کلوچه، نان‌های صنعتی و … اشاره کرد.

گرانولا جو دوسر

جو دوسر برای گرانولا

گرانولا یک غذای مناسب برای صبحانه و میان‌وعده‌ها می‌باشد. این محصول شامل جو دوسر پوست‌کنده، مغزیجات، عسل و گاهی برنج می‌باشد که تا زمانی که ترد و طلایی شود، پخت آن ادامه دارد. در زمان فرآیند پخت این ترکیبات هم زده می شود تا قوام پیدا کند.

گرانولا بیشتر با ماست، انواع میوه‌های تازه و شیر مصرف می‌شود. هم‌چنین این محصول در تزیین شیرینی‌ها، دسر و بستنی هم استفاده می‌شود. گرانولا معمولا میان ورزشکاران و کوهنوردان بسیار محبوب است چرا که بسیار مغذی بوده و غذایی سبک محسوب می‌شود که کالری بالایی دارد.

علاوه بر این نگهداری آن راحت است و به آسانی می‌توان یک بسته از آن را در کیف خود حمل کنید. استفاده از جو دوسر برای تهیه گرانولا، این غذا را مغذی‌تر کرده و ارزش غذایی آن را بالاتر می‌برد و آن را به غذایی مفیدتر تبدیل می‌کند.

جو دوسر خارجی روسی کیلویی

انواع جو دوسر وارداتی در بازار ایران عرضه می‌شود. انواع خارجی و وارداتی این محصول به علت کیفیت بالا و طعم مطلوب، طرفداران زیادی را دارد. جو دوسر روسی از انواع غلات ارگانیک و غیرتراریخته می‌باشد که بافتی درشت و طعمی مطلوب دارد.

این غله در کشور روسیه در حجم انبوه کشت شده و به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می‌شود. جو دوسر روسی در بسته‌بندی‌های مختلف به صورت جزئی و عمده وجود دارد. معمولا خریداران کیلویی جو دوسر روسی، مصرف‌کنندگان خانگی این محصول می‌باشند که هر روزه از جو دوسر استفاده کرده و برای خریدی به صرفه‌تر، مایل به تهیه این محصول به صورت کیلویی می‌باشند.

شرکت ایلیا با در نظر گرفتن این نیاز، جو دوسر خارجی روسی را در بسته‌بندی‌های کیلویی با کاوری بهداشتی و چندبار مصرف، به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. هم‌چنین به دلیل اینکه شرکت وارد کننده مستقیم می‌باشد، سعی در کاهش هزینه‌ها و بهبود قیمت‌های محصولات وارداتی خود دارد.

جو دوسر

قیمت پرک جو دوسر فله

کالری پرک جو دوسر یا میزان انرژی آن در هر 100 گرم از آن، 365 کالری است. هم‌چنین 100 گرم از پرک جو دوسر شامل 72 گرم کربوهیدرات بوده که بیشتر آن فیبر است، 16 گرم پروتئین، میزان 6 گرم چربی، 4 گرم بتاگلوکان و انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد.

پرک جو دوسر در وعده صبحانه، رایج‌ترین کاربرد آن است. هم‌چنین از پرک جو دوسر برای تهیه انواع دسر و سالادها به عنوان انواع میان‌وعده استفاده می‌شود که باعث مغذی شدن و مطلوب شدن بیشتر طعم آنها می‌شود. با این حال بیشتر مصرف کنندگان این غذاها، خانگی می‌باشند.

انواع شرکت‌های پخش و بسته‌بندی با خرید پرک جو دوسر به صورت و فله، این غله را در بسته‌بندی‌های شکیل برای خرید مصرف کنندگان خانگی به بازار عرضه می‌کنند. شرکت ایلیا با تولید و عرضه مستقیم این محصول در جهت تعدیل قیمت‌های فله پرک جو دوسر گام برداشته است.

شرکت‌های بسته‌بندی، آرد و دانه جو دوسر را در مشهد می‌توانند با اطمینان خاطر از نظر قیمت و کیفیت، از شرکت ایلیا خریداری کنند.

پرک جو دوسر

خرید اوتمیل عمده و تناژ

اوتمیل یکی از غذاهای سالم و مقوی است که از جوانه یا آرد جو به دست می‌آید. به عنوان یکی از بهترین غذاها برای وعده صبحانه می‌باشد که انرژی‌بخش بوده و باعث سیری بلندمدت افراد می‌شود. غالب خریداران عمده اوتمیل شرکت‌های پخش و بسته‌بندی می‌باشند که این محصول را برای استفاده بدنسازان و سایر مصرف‌کنندگان خانگی، بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌کنند.

این شرکت‌ها پتانسیل مناسب برای فروش و عرضه اوتمیل دارند و با تهیه عمده این محصول می‌توانند بازار فروش خوبی داشته باشند.

 

تامین آرد جو دوسر ویژه کارخانه‌ها در مشهد

شرکت ایلیا از تولیدکنندگان و واردکنندگان برتر محصولات فراسودمند می‌باشد. این شرکت با نظارت بر تمامی مراحل تولید تبدیل جو دوسر به آرد و با داشتن سیب سلامت، محصولی کاملا بهداشتی و با کیفیت به بازار ارائه می‌دهد. هم‌چنین این شرکت آماده تامین جو دوسر ویژه مصرف کارخانجات در شهرهای مختلف به ویژه مشهد می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *