فروش جو دوسر پرک وارداتی در اصفهان

پرک جو دوسر

فروش جو دوسر پرک وارداتی در اصفهان از چه راه‌هایی در دسترس است؟ خرید جو دوسر در اصفهان برای صنایع بزرگ به صرفه است؟ جو دوسر پرک یکی از محصولات فرآوری شده پرکاربرد از دانه جو دوسر می‌باشد که طرفداران زیادی دارد.

در زمینه تولید محصولات غذایی با جو دوسر پرک، کارخانجات و صنایع غذایی زیادی در استان اصفهان و شهرهای آن وجود دارد. به همین دلیل خریدی پرسود و مطمئن یکی از نیازهای اساسی این صنایع در اصفهان می‌باشد.

خرید جو دوسر پرک از یک مجموعه معتبر باکیفیت و قیمت مناسب، می‌تواند با رضایت مشتری و کسب تجربه‌ای عالی همراه باشد. شرکت ایلیا یکی از بهترین و برترین عرضه کننده این محصول در سراسر کشور می‌باشد.

این مجموعه با حضور کارشناسان خبره، انواع محصولات ایرانی و وارداتی را پس از پروسه فرآوری دقیق و عبور از استانداردهای لازم، به متقاضیان عرضه می‌نماید.

انواع پرک جو دوسر

پرک جو دوسر یکی از محصولات فرآوری شده دانه جو دوسر می‌باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از بتاگلوکان، پروتئین، مواد معدنی و انواع ویتامین‌ها می‌باشد. این محصول گزینه‌ای مناسب برای استفاده در وعده صبحانه، تهیه اوتمیل، گرانولا و انواع شیرینی و کوکی می‌باشد.

از نظر شکل ظاهری، بافت و لبه‌های نرمی دارد و به علت پرک شدن و نیم‌کوب بودن، باعث شده است که استفاده راحت‌تری برای تمام گروه‌های سنی داشته باشد.

پرک جو دوسر در انواع و طعم‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود مانند جو دوسر پرک با موز خشک، پرک جو دوسر با مغزیجات، جو دوسر پرک با هلو خشک و صبحانه چاودار پرک.

جو دوسر

قیمت جو دوسر فله و کیلویی

جو دوسر و محصولات فرآوری شده از این دانه پرارزش، یکی از بهترین و سالم‌ترین غذاهایی است که برای تمامی افراد جامعه به خصوص ورزشکاران و بیماران دیابتی بسیار مناسب است. این غله سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد.

خواص بی‌نظیر این محصول باعث شده است تا افراد زیادی به خرید جو دوسر روی بیاورند. همچنین صاحبان صنایع و کارخانجات محصولات بیکری و لبنیات، برای تولید محصولات جدید با مواد اولیه متفاوت و سالم نیز از متقاضیان خرید این غله ارزشمند می‌باشند.

شرکت ایلیا با فراهم کردن امکان فروش فله و کیلویی جو دوسر، تلاش زیادی برای رفع نیاز تمامی اقشار جامعه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید محصولات می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ایلیا اقدام کنید.

در این مجموعه بهترین کیفیت جو دوسر در بسته‌بندی‌های بهداشتی، برای مشتریان محترم ارسال خواهد شد.

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر یکی از محصولات غله‌ای است که در زمینه بدنسازی به عنوان یک منبع غذایی ارزشمند و مفید شناخته می‌شود. بدنسازان همیشه به دنبال تغذیه‌های سالم و بهینه برای افزایش عملکرد خود و عضله‌سازی هستند.

جو دوسر با داشتن کربوهیدرات‌های پیچیده، یک منبع بسیار کارآمد برای تامین انرژی بدنسازان را فراهم می‌کند. این نوع کربوهیدرات باعث می شود که انرژی بدن با مرور زمان خارج شود و بدن در مدت زمان بیشتری قدرت و استقامت لازم برای انجام تمرینات مختلف را داشته باشد.

همچنین وجود پروتئین در جو دوسر به تقویت عضلات و بازسازی بدن کمک می‌کند. به همین دلایل جو دوسر به عنوان یک منبع غذایی کامل برای بدنسازان شناخته شده است که رسیدن به اهداف موردنظر را تسریع می‌بخشد.

جو دوسر می‌تواند جایگزینی نسبی و مناسب برای مکمل‌های شیمیایی باشد و به همین علت باشگاه‌های بدنسازی یکی از متقاضیان خرید این محصول می‌باشند. طبیعی است که فروش عمده و فله‌ای این محصول صرفه اقتصادی بهتری برای باشگاه‌ها و مجموعه‌های بزرگ‌تر دارد و انتخابی هوشمندانه و آگاهانه است.

مجموعه ایلیا با عرضه جو دوسر به صورت عمده و همچنین بسته‌بندی‌های مختلف چند کیلوگرمی، این امکان را به متقاضیان محترم می‌دهد که انتخابی به صرفه و راحتر داشته باشند.

جو دوسر

کشت جو دوسر در ایران

گیاه جو دوسر یا یولاف با نام علمی Avena sativa یکی از غلات می‌باشد که تک لپه‌ای بوده و ارتفاع حدودا 1 متر دارد. دانه‌های یولاف درون پوسته یا سبوس قرار می‌گیرند. جو دوسر تا به امروز در ایران به طور گسترده کشت نشده است. با این حال جو دوسر اولین بار در اصفهان کشت شد.

خرید عمده جو دوسر پرک آلمانی

به دلیل شناخته شدن خواص جو دوسر پرک، امروزه این محصول به یکی از غلات پرطرفدار مبدل گشته است. انواع مختلفی از جو دوسر پرک در ایران موجود است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است.

بسیاری از مصرف کنندگان نمونه‌های جودو سر پرک آلمانی را به دلیل کیفیت مناسب در طعم و دانه، از بهترین محصولات می‌دانند و آن را خریداری می‌کنند. جو دوسر پرک آلمانی به علت وارداتی بودن و کیفیت مناسب، قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات داشته و به عنوان یک کالای لوکس محسوب می‌شود.

در حال حاضر خرید این نوع محصول به صورت عمده امکان‌پذیر نیست ولی می‌توانید این محصول را به صورت بسته‌بندی‌هایی با وزن چندصد گرمی تا کیلویی از مجموعه ایلیا تهیه کنید. شرکت ایلیا با داشتن استانداردهای لازم و مجوزهای بهداشتی در زمینه واردات و بسته‌بندی و فرآوری محصولات، بهترین کیفیت و قیمت را به شما ارائه می‌کند.

جو دوسر

قیمت بذر جو دوسر

جو دوسر گیاهی علفی از خانواده گندمیان می‌باشد. تکثیر و کشت این گیاه از طریق بذر می‌باشد. بهترین زمان کشت این محصول، اواخر تابستان تا اواسط پاییز می‌باشد. برای کشت این محصول به صورت زراعی و گسترده بهتر است از دانه‌های باکیفیت با ظاهری مناسب و توپر استفاده شود.

هرچه دانه‌ها لاغرتر باشند، محصول نهایی کیفیت پایین‌تر و طعم نامناسبی خواهد داشت. شرکت ایلیا با فروش بذرهای مرغوب و گواهی شده، این اطمینان را می‌دهد که محصول نهایی شما با کیفیت مناسب راهی بازار شود.

جو دوسر قند دارد؟

در قدیم باور جامعه بر این بود که افراد دیابتی نباید هیچ‌گونه کربوهیدراتی مصرف کنند. اما امروزه روشن شده است که مدیریت مصرف کربوهیدرات‌ها برای بیماران دیابتی مناسب‌تر است.

مصرف گندم و انواع محصولات آن به دلیل وجود گلوتن، دیابت را شدت می‌بخشد اما جو دوسر فاقد گلوتن می‌باشد. جو دوسر یک ماده غذایی با شاخص قند خون پایین می‌باشد و مصرف آن در افزایش قند خون تاثیری ندارد.

جو دوسر

جو دوسر برای زخم

یافته‌ها نشان می‌دهد که مواد موثره گیاه جو دوسر بر زخم و التهابات پوستی موثر است. در واقع تهیه عصاره‌های مختلف این گیاه و مصرف آنها به صورت پماد باعث بهبود و کنترل زخم‌ها شده و طول دوره درمان را کمتر می‌کند.

به نظر می‌رسد که عصاره‌های جو دوسر باعث تسریع در تشکیل اپیدرم پوستی می‌شوند و نقش موثر در بهبود زخم‌ها دارند.

قیمت خرید جو دوسر پرک در اصفهان

با توجه به تلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت ایلیا در ایجاد نمایندگی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، دغدغه مشتریان در سراسر کشور برای خرید این محصول برطرف شده است.

شرکت ایلیا آماده ارائه محصولات بی‌واسطه و قیمت مناسب به متقاضیان محترم در استان اصفهان و شهرهای این استان مانند کاشان، خمینی شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، داران، شهرضا، مبارکه، فولادشهر، تیران، زرین‌شهر، آران و بیدگل، سمیرم، خوانسار و … می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *