فروش ویژه پرک جو دوسر اوتمیل در کیش

پرک جو دوسر

فروش ویژه پرک جو دوسر اوتمیل در کیش به چه صورت امکان‌پذیر است؟ قیمت فروش پرک جو دوسر اوتمیل در شرایط عادی با فروش ویژه در کیش چه تفاوتی دارد؟ فروش ویژه محصولاتی مانند پرک جو دوسر اوتمیل یکی از بهترین زمان‌­ها برای خرید محصولاتی است که بازار پسندی بالایی دارند.

زیرا مخاطبین این محصولات قادرند با قیمت کمتری محصول باکیفیت را از فروشندگان دریافت نمایند و نیازهای سبد خرید شرکت، کارخانه یا خانواده خود را تامین نمایند.

نظر به این­که استقبال از جو دوسر اوتمیل در بین مصرف کنندگان خانگی رو به افزایش است، لذا کارخانجات و خریداران عمده باید از این فرصت فروش ویژه نهایت استفاده را ببرند. تا بتواند حاشیه سود مطمئن­‌تری را برای خود ایجاد نمایند.

جو دوسر اوتمیل چیست؟

جو دوسر اوتمیل در واقع بلغور جو دوسر است که دارای آنتی اکسیدان است. همچنین خواص ضدسرطانی دارد و یک میان وعده بسیار مغذی به حساب می­‌آید، که عمدتاً به عنوان صبحانه مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

به منظور سرو این صبحانه عالی می­توان از جو دوسر اوتمیل به همراه شیر، تکه‌­های میوه و یا مغزیجات استفاده کرد. این صبحانه مغذی، یکی از بهترین گزینه­‌ها برای افرادی است که به دنبال تامین ویتامین­‌ها و ریزمغذی­‌های موردنیاز بدنشان هستند.

هم­چنین این محصول باعث احساس سیری طولانی مدت­‌تری شده و انرژی موردنیاز برای آغاز روزی دلپذیر را فراهم می‌نماید.

جو دوسر

فروش عمده پرک جو دوسر صبحانه

فروش عمده پرک جو دوسر صبحانه، عمدتاً توسط شرکت­‌هایی صورت می­گیرد که قادر به تامین این محصول در حجم بالا و در بازه­‌های زمانی مختلف و با کیفیت بالا هستند.

با توجه به این­که استقبال عمومی به سمت چنین محصولات فراسودمندی با ارزش غذایی بالا روز به روز در حال افزایش است، پیدا کردن شرکتی که قادر به فروش عمده این محصولات به کارخانجات و شرکت‌­های پخش باشد، دغدغه‌­ای است که در بازار امروز احساس می‌­شود.

شرکت ایلیا با تامین پرک جو دوسر صبحانه به صورت عمده و همراه با آنالیزهای کیفی ثابت، قادر به عقد قرارداد با خریداران عمده این محصول است.

جو دوسر و کبد چرب

ثابت شده است که جو دوسر خاصیت درمانی برای بیماری­‌های کبدی هم­چون کبد چرب دارد. مصرف جو دوسر علاوه بر اضافه کردن ویتامین‌­ها و ریزمغذی­‌ها به رژیم غذایی، فیبر را هم وارد رژیم غذایی می­‌کند. این فیبر به بهبود گوارش و فعالیت کبد کمک شایانی می­‌کند.

یکی از ترکیبات موجود در جو دوسر بتاگلوکان است که این ترکیب در بدن فعال است و باعث مقاومت بیشتر سیستم ایمنی می­‌شود. هم­چنین جو دوسر دارای کربوهیدرات‌هایی است که انرژی بدن را افزایش داده و به دلیل وجود فیبر در آن باعث احساس سیری شده و وزن را متعادل می‌­سازد.

از سوی دیگر، چربی ذخیره شده در کبد به دلیل وجود بتاگلوکان موجود در جو دوسر کاهش می­‌یابد. در نتیجه به کنترل بیماری­‌های کبدی از جمله کبد چرب کمک می‌­کند.

جو دوسر

قیمت جو دوسر وارداتی

تولیدکنندگان عمده جو دوسر کشورهای آلمان، انگلیس و روسیه هستند. کشورهای آلمان و انگلیس به جو دوسر به عنوان محصولی لوکس توجه دارند و این محصولات را به صورت تناژ صادر می­‌کنند.

این محصولات، داخل کشور به صورت بسته­‌های 200 تا 300 گرمی عرضه می‌­شوند که قیمت بالایی دارند و فقط برای مصرف کننده نهایی توجیه اقتصادی دارند.

از طرف دیگر جو دوسر روسی دارای کیفیتی مشابه و در بعضی از پارامترها دارای کیفیتی بالاتر از نمونه­‌های آلمانی و انگلیسی است. همچنین به دلیل این­که مجموعه ایلیا این جو دوسر را بدون واسطه از روسیه وارد می‌کند، قیمت آن بسیار پایین‌تر از نمونه‌­های آلمانی و انگلیسی است و تمامی بازار هدف قادر به استفاده از این جو دوسر وارداتی هستند.

تولید محصولات رژیمی با جو دوسر

با توجه به اینکه جو دوسر دارای فیبر، آهن و ریزمغذی­‌های موردنیاز بدن است، توجه به این محصول و قرار دادن آن در رژیم غذایی، در زندگی روزمره، مورد توجه محققان قرار گرفته است.

آرد جو دوسر می­‌تواند جایگزین فوق‌العاده‌­ای برای آرد معمولی باشد. این آرد با تامین فیبر بالا در بدن، تحرک روده را افزایش می‌دهد. همچنین باعث بهبود جذب مواد غذایی در بدن شده که نتیجه­‌ی آن کاهش وزن فرد خواهد بود.

هم­چنین فیبر به مدت طولانی‌­تر در روده باقی می­‌ماند و باعث احساس سیری طولانی مدت­‌تری در فرد می­شود و لذا تولید محصولات رژیمی با جو دوسر بازارپسندی بیش­تری در میان افراد دارد.

ارزش غذایی جو دوسر

جو دوسر یکی از ارزشمندترین غلات شناخته شده در دنیا است که دارای انواع ریزمغذی­‌ها، ویتامین­‌ها، مواد معدنی و آنتی‌­اکسیدان­‌ها است.

100 گرم از جو دوسر خشک دارای 77 گرم کربوهیدارت، 9 گرم پروتئین،  10 گرم فیبر، 7 گرم چربی، 10 گرم قند و فاقد کلسترول است. ویتامین­های A، D؛ C، E، K و انواع ویتامین‌­های B در جو دوسر وجود دارد. هم­چنین در 100 گرم از جو دوسر خشک 370 کالری وجود دارد که این محصول را به یکی از مغذی­‌ترین غذاها تبدیل کرده است.

جو دوسر

فروش جو دوسر برای شرکت پخش

شرکت‌­های پخش، جو دوسر را در مقیاس­‌های تناژ و یا کم­تر خریداری می­‌کنند. سپس در بسته‌بندی­‌های موردنظر و با نام دلخواه خود به بازار عرضه می­‌کنند.

یکی از دغدغه­‌های اصلی این شرکت­‌ها، تامین جو دوسر با کیفیت و قیمت ثابت در تمامی فصول سال است. بعضی از شرکت­‌های پخش نیز دغدغه انبارداری این محصولات را نیز دارند.

مجموعه ایلیا به عنوان بزرگ­ترین وارد کننده جو دوسر روسی در کشور به این دغدغه­‌ها پاسخ داده است. بنابراین قادر به تضمین کیفیت ثابت و همیشگی با آنالیزهای کیفی مداوم و کم­ترین نوسان قیمت است.

یکی دیگر از خدمات این مجموعه، توانایی تحویل جو دوسر به صورت ماهیانه به شرکت‌­های پخش است. به این دلیل که این شرکت­‌ها دغدغه دپو و انبارداری طولانی مدت این محصولات را نداشته باشند و با عقد قرارداد، میزان موردنیاز محصول خود را به صورت ماهیانه دریافت نمایند.

خرید و فروش جو دوسر اوتمیل وارداتی در کیش

شاید یکی از دغدغه‌­های اصلی خریداران جو دوسر پرک اوتمیل وارداتی در کیش، هزینه حمل ‌و ‌نقل این محصول به جزیره باشد. که باید خاطر نشان کرد که شرکت ایلیا، کارخانجات زیادی در سرتاسر کشور دارد و انبارهای مختلفی در شهرهای مختلف دارد.

همچنین اولویت این شرکت به گونه‌ای است که کم­ترین هزینه حمل و نقل را به خریداران و کارخانجات تحمیل کند. لذا خریداران اوتمیل وارداتی در کیش قادرند کم­ترین هزینه حمل و نقل را پرداخت نمایند و محصول را با قیمت مناسبی دریافت کنند.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که اوتمیل وارداتی خریداری شده دارای تمامی مجوزات موردنیاز بوده و دارای سیب سلامت، پروانه بهداشتی و پروانه بهره‌برداری است.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *