قیمت خرید آرد جو دوسر فله در گیلان

آرد جو دوسر

قیمت خرید آرد جو دوسر فله در گیلان و شهرهای اطراف آن چقدر است؟ استعلام قیمت‌ها در شهرهای استان گیلان از طریق کدام مراکز امکان‌پذیر است؟ خریداران آرد جو دوسر فله چه گروهی از جامعه را تشکیل می‌دهند؟

آرد جو دوسر  یکی از فراورده‌های اصلی جو دوسر می‌باشد که در صنایع غذایی و بیکری مختلف مانند تولید انواع نان‌ها کاربرد دارد. این آرد مقادیر زیادی فیبر و ویتامین دارد و به عنوان یک رژیم غذایی سالم محسوب می‌شود.

این روزها تامین مواد اولیه مناسب و با کیفیت و دسترسی به مواد اصل و طبیعی برای صاحبان مشاغل و تولیدی‌های مختلف، از دغدغه آن‌ها می‌باشد.

صاحبان مشاغل مختلف مانند رستوران‌ها و کارخانجات تولید مواد غذایی، همواره به دنبال یافتن شرکتی معتبر هستند که بتوانند با کمترین هزینه و زحمت، آرد جو دوسر موردنیاز خود را خریداری کنند.

شرکت ایلیا با داشتن استانداردهای لازم و سیب سلامت و هم‌چنین تولید و واردات آرد جو دوسر، نگرانی و دغدغه‌ی خریداران آرد جو دوسر فله را در استان گیلان و شهرهای مختلف این استان مانند رشت، بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود، آستارا، هشتپر، صومعه‌سرا، آستانه اشرفیه و رودسر برطرف کرده است.

جو دوسر

آرد جو دوسر بدون گلوتن

آرد جو دوسر بدون گلوتن یک جایگزین مناسب برای آردهای گندم و جو می‌باشد که از دانه جو دوسر بدست می‌آید. از آن جهت که جو دوسر به طور طبیعی و خالص فاقد گلوتن است، آرد بدست آمده از آن نیز بدون گلوتن می‌باشد.

اما ممکن است در مراحل تولید و فرآوری، مخلوط کردن آن با سایر غلات یا حتی نزدیک بودن به آنها، سبب آلوده شدن آرد جو دوسر به گلوتن شود.

به همین دلیل مصرف کنندگانی که به این پروتئین حساس هستند و هم‌چنین بیماران مبتلا به سلیاک باید در خرید آرد جو دوسر از مجموعه‌ای معتبر دقت لازم را داشته باشند. چرا که مصرف محصولات گلوتن‌دار برای سلامتی آنها مضر است.

خرید جو دوسر روسی

انواع جو دوسر وارداتی در بازار ایران از کشورهای مختلف وارد می‌‌شود. جو دوسر روسی از انواع وارداتی این محصول می‌باشد که کیفیت بالایی دارد. محصولات جو دوسر و سایر غلات در کشور روسیه به صورت انبوه کشت شده و این کشور بزرگترین تولید کننده و صادر کننده غلات به سراسر جهان می‌باشد.

جو دوسر روسی غیرتراریخته و ارگانیک است و بافت درشت و نرم دارد. این محصول نسبت به انواع دیگر غلات تولید شده در کشورهای دیگر، قیمت مناسب‌‌تری داشته و بصورت فله نیز در بازار عرضه می‌شود. شرکت ایلیا بزرگترین واردکننده جو دوسر روسی در ایران می‌باشد.

این محصول از طریق بنادر شمال به کشور وارد می‌شود. شرکت ایلیا این محصول را بصورت بسته‌بندی و عمده به مشتریان ارائه می‌دهد. خرید جو دوسر روسی از طریق فروشگاه اینترنتی ایلیا امکان‌پذیر است.

دانه جو دوسر

فواید جو دوسر

جو دوسر یک ماده غذایی فوق‌العاده به شمار می‌آید که در انواع وعده‌های غذایی کاربرد دارد. فرآورده‌های تولید شده از آن، محبوبیت زیادی را در بازار خرید و فروش محصولات غذایی پیدا کرده است.

اگر تا بحال این غله ارزشمند را مصرف نکرده‌اید، بهتر است از همین امروز این محصول را در برنامه غذایی خود جایگزین کنید. چرا که فواید جو دوسر برای سلامتی بدن زیاد است. از جمله فواید آن برای سلامتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  افزایش سلامت قلب: به دلیل فیبر بتاگلوکان، سطح کلسترول خون کاهش پیدا کرده که از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی کاسته می‌شود.
  2.  درمان دیابت: فیبر موجود در این محصول باعث می‌شود، غذا به آرامی هضم شود و میزان قند خون را تنظیم می‌کند.
  3. درمان فشار خون: تحقیقات نشان داده است که اضافه کردن جو دوسر به برنامه غذایی افراد مبتلا به فشار خون بالا به دلیل فیبر محلول، اثرات مثبتی بر بیماری آنها دارد.
  4.  تقویت سیستم ایمنی: بتاگلوکان موجود در جو دوسر به عملکرد گلبول‌های سفید و محافظت در برابر بیماری‌های مختلف کمک می‌کند. هم‌چنین جو دوسر سرشار از روی و سلنیوم است که در مبارزه با انواع عفونت‌ها موثر است.
  5. کمک به سلامت استخوان‌ها: جو دوسر سرشار از مواد معدنی ضروری بوده که برای سلامت استخوان‌ها نقش موثری دارد. این غله ترکیبی به نام سیلیکون دارد که در شکل‌‌گیری و سلامت استخوان‌ها نقش دارد.
  6.  تسکین علائم یائسگی: افزایش مصرف فیبر می‌تواند علائم مختلف این دوران از جمله کج‌خلقی و زودرنجی را کمتر کند. در واقع لیگنان موجود در این محصول مانند یک فیتواستروژن عمل می‌کند که در تنظیم هورمون‌های دوران یائسگی اثرگذار است.
  7.  سلامت پوست: جو دوسر با کمک به درمان جوش و آکنه، مرطوب کننده قوی، درمان خشکی و خارش پوست و روشن کننده، در سلامت پوست موثر است.

قیمت جو دوسر فله‌ای

خرید عمده و فله‌‌ای جو دوسر یک روش مناسب برای صاحبان کارخانجات و صنایع غذایی مختلف می‌باشد. چرا که قیمت عمده آن بسیار به صرفه بوده و معمولا شرکت‌ها، محصولات عمده خود را با شرایط و تخفیف ویژه به مشتریان ارائه می‌دهند.

قیمت جو دوسر فله‌ای و عمده در بازار براساس کیفیت و برند شرکت‌ها تعیین شده و معمولا از سیاست‌های بازار تبعیت می‌کند. اما در بعضی موارد به دلیل وجود واسطه‌ها و دلالان، قیمت عمده جو دوسر افزایش می‌یابد.

شرکت ایلیا با حذف واسطه‌ها و با تولید مستقیم محصولات خود از طریق نمایندگی‌های این شرکت و هم‌چنین سایت اینترنتی، به قیمت جو دوسر در بازار ثبات بخشیده و بهترین قیمت‌گذاری را در میان شرکت‌های عرضه کننده جو دوسر دارد.

جو دوسر

تولید و فروش کوکی رژیمی جو دوسر

با توجه به شناخته‌تر شدن هرچه بیشتر آرد جو دوسر و خواص درمانی آن، تولید محصولات رژیمی نیز در بازار بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. کوکی‌های رژیمی تولید شده از آرد جو دوسر یکی از این محصولات است که کارخانجات مختلف می‌توانند با تولید آن و بسته‌بندی این محصول، بازار فروش مناسبی را بدست آورند.

قیمت آرد جو دوسر خارجی در گیلان

آرد جو دوسر خارجی از فرآوری جو دوسر وارد شده در مجموعه‌های مختلف بدست می‌آید. اینکه شرکت‌های وارد کننده در چه شرایطی و با چه امکاناتی این غله را فرآوری کنند بسیار مهم است. چرا که نوع فرآوری در حفظ کیفیت و خواص جو دوسر خارجی بسیار مهم است.

شرکت ایلیا با واردات مستقیم جو دوسر خارجی و فرآوری این محصول به آرد، در شرایط بهداشتی و مکانیزه، کیفیت این غله را حفظ کرده و آن را با بهترین قیمت در استان گیلان و شهرهای مختلف این استان مانند رودسر، فومن، خمام، سیهکل، ماسال، رضوان‌شهر، کیاشهر، رشت، لاهیجان و بندر انزلی عرضه می‌کند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *