خرید و فروش انواع پرک ارگانیک جو دوسر در شهرکرد

پرک جو دوسر

خرید و فروش انواع پرک ارگانیک جو دوسر در شهرکرد از طریق کدام مراکز امکان‌پذیر است؟ بهترین قیمت انواع پرک ارگانیک جو دوسر در کدام شرکت عرضه می‌شود؟ علاقمندان به خرید محصولات ارگانیک، کدام مرکز را باید انتخاب کنند؟

دانه پرک جو دوسر از انواع غلاتی است که مصارف مختلف خانگی و صنعتی دارد. در تولید و فرآوری جو دوسر ارگانیک، از هیچ‌گونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و رشد و فرآوری آن طبیعی است. این نوع محصولات از کیفیت بالایی برخوردار است و برای سلامت انسان ضرری ندارد.

شرکت ایلیا با در نظر داشتن نیاز بازار و توجه روزافزون مردم به محصولات غذایی ارگانیک، انواع پرک ارگانیک جو دوسر را در بازار عرضه می‌کند.

محصولات ارگانیک از جمله جو دوسر مجموعه ایلیا در سراسر کشور به ویژه شهرکرد و شهرهای اطراف آن توزیع شده و همچنین مشتریان می‌توانند بصورت مستقیم از راه‌های ارتباطی مختلف با ما در ارتباط بوده و محصولات موردنیاز خود را خریداری کنند.

جو دوسر پرک ارگانیک چیست؟

جو دوسر پرک ارگانیک یکی از محصولات فرآوری شده از جو دوسر می‌باشد. این جو دوسر ارگانیک بدون استفاده از مواد شیمیایی تولید و فرآوری می‌شود.

محصولات ارگانیک در تمامی مراحل رشد با سیستم طبیعی هماهنگ بوده و در خاکی کشت می‌شوند که از چند سال قبل هیچ‌گونه ماده شیمیایی وارد آن نشده باشد. استفاده از انواع محصولات ارگانیک مانند جو دوسر پرک در میان مردم رایج شده است.

چرا که ارگانیک بودن مواد غذایی تاثیر مستقیمی بر سلامت انسان دارد. جو دوسر پرک ارگانیک هم طعم مطلوب و بهتری داشته و تاثیر مثبتی بر سلامت ارگان‌های بدن مانند قلب دارد.

دانه جو دوسر

خرید جو دوسر بدون گلوتن

جو دوسر از انواع غلات مفیدی است که تمامی افراد باید این محصولات ارزشمند را در برنامه غذایی خود قرار دهند. این محصول مقادیر بالایی پروتئین دارد که تاثیرات مثبت بر فعالیت‌های بدن از جمله ماهیچه‌ها دارد. گلوتن نوعی پروتئین می‌باشد که در جو دوسر وجود ندارد.

بعضی از افراد به گلوتن حساسیت داشته که موجب بروز مشکلاتی در بدنشان می‌شود. افراد مبتلا به بیماری سلیاک و خود ایمنی، نباید از این ماده استفاده کنند چرا که سیستم ایمنی بدنشان علیه سلول‌های بدن وارد عمل می‌شود و بدنشان آسیب می‌زنند.

گندم و جو دارای گلوتن بود و مصرف آن‌ها و محصولات فرآوری شده از آنها مانند انواع نان، برای این افراد مناسب نمی‌باشد. جو دوسر یکی از غلات بدون گلوتن است که برای افراد حساس به این پروتئین، جایگزینی مناسب به جای گندم و جو می‌باشد.

البته باید این نکته را در نظر داشت که برای خرید جو دوسر بدون گلوتن، از طریق شرکت معتبر اقدام کنید. چرا که انواع مزارع جو دوسر در زمان کاشت ممکن است در مجاورت زمین‌های گندم و جو بوده باشد و جو دوسر آلوده به گلوتن آنها شود.

همچنین در زمان فرآوری جو دوسر، به خصوص تبدیل آن به آرد، مکان و دستگاه مشترک با غلات گندم و جو، امکان آلوده شدن جو دوسر به گلوتن را بالا می‌برد.

فروش اوتمیل عمده

جو دوسر پرک صبحانه فوری یا اوتمیل یکی از غلات مفید با ویژگی‌های تغذیه‌ای بالا است. این محصول سریع آماده شده و غذایی مناسب برای وعده صبحانه و همچنین استفاده ورزشکاران و بدنسازان می‌باشد.

غالب خریداران عمده اوتمیل، شرکت‌های پخش، باشگاه‌های ورزشی، خانه سالمندان و رستوران می‌باشند. خرید عمده این محصول، انتخابی هوشمندانه می‌باشد چرا که در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

آرد جو دوسر

قیمت آرد و پرک جو دوسر برای پخش

آرد جو دوسر پرک مصارف گوناگونی در صنایع غذایی و مصارف خانگی دارد. عمده مصرف خانگی آن برای تهیه انواع شیرینی و کیک، نان‌های خانگی، مصرف جایگزین آردهای سوخاری و … می‌باشد.

شرکت‌های پخش و بسته‌بندی با خرید عمده و تناژ آرد جو دوسر، آن را در انواع بسته‌بندی‌ها با وزن‌های چند صدگرمی تا چند کیلویی، به بازار برای مصارف خانگی عرضه می‌کنند.

شرکت ایلیا با حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی، تولید و واردات مستقیم غلات فراسودمند تعادلی در قیمت‌های این محصولات ایجاد کرده است و خریداران می‌توانند محصولات موردنیاز خود را به راحتی ثبت سفارش کرده تا از هزینه‌های دلالی و حمل‌ و‌ نقل راحت شوند.

همچنین این شرکت انواع آرد جو دوسر پرک را به صورت جزئی و عمده به بازار عرضه کرده و صاحبان شرکت‌های پخش می‌توانند نیاز مصرفی خود را به صورت عمده از شرکت تهیه کنند.

جو دوسر در رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک یک نوع رژیم غذایی با چربی بالا، پروتئین متوسط و کربوهیدرات کم است. در سال‌های اخیر، این رژیم غذایی به دلیل توان منحصر به فرد در کاهش وزن و افزایش سطح انرژی، بسیار معروف و محبوب شده است.

زمانی که اسیدهای چرب ذخیره‌ای به کتون تبدیل می‌شود، کتوز اتفاق می‌افتد و زمانی که بدن وارد این مرحله می‌شود، به یک دستگاه چربی‌سوزی عالی مبدل می‌شود. جو دوسر دارای بیش از دو برابر میزان کربوهیدرات مجاز در رژیم کتوژنیک است و قرار دادن این محصول در این نوع رژیم کمی دشوار است و معمولا برای این نوع رژیم توصیه نمی‌شود.

طرز تهیه جو دوسر با سبوس

سبوس دیواره خارجی جو دوسر را تشکیل می‌دهد و این قسمت به طور مداوم در معرض آفتاب و هوا است و به همین علت دارای مقادیر زیادی ویتامین می‌باشد. به طور کلی، تمام قیمت‌های زنده و فعال جو دوسر در پوسته آن جمع می‌شوند.

در سیلوها، نرده‌های فلزی بزرگی وجود دارد که در زمان آسیاب محصول، این نرده‌ها فشار و حرارت زیادی ایجاد کرده که باعث می‌شود چربی جو دوسر به پوسته یا سبوس آن بچسبد و با آن خارج شود. این چربی دارای فواید و خواص زیادی است که بعضی از مردم به علت عدم آگاهی، آنها را دور می‌اندازند.

جو دوسر

جو دوسر در شیرینی‌پزی

اگر دارای رژیم هستید و یا خوردن شیرینی‌های معمولی برای شما مضر است می‌توانید از شیرینی‌های رژیمی استفاده کنید. آرد جو دوسر یکی از انواع آردهای رژیمی برای تهیه و تولید شیرینی می‌باشد که در مصارف خانگی و همچنین شیرینی‌پزی‌ها کاربرد دارد.

این ماده سرشار از سبوس است و خواص زیادی را برای بدن دارد. بسیاری از تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند که از این نوع آرد برای تولیدات خود استفاده کنند. چرا که رژیمی بوده و تقریبا تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند، پس بازار فروش خوبی خواهد داشت.

صنایع تولیدی و شیرینی‌پزی‌ها می‌توانند با عقد قرارداد با شرکت ایلیا، آرد جو دوسر موردنیاز خود را به صورت عمده و تناژ از این مجموعه تهیه کنند.

این شرکت تمام مراحل تولید و فرآوری محصولات خود را با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزاتی پیشرفته انجام می‌دهد. علاوه بر آن با داشتن استانداردهای لازم، بهترین کیفیت آرد جو دوسر را به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.

فروش آرد جو دوسر تناژ در شهرکرد

همانطور که ذکر شد، صنایع غذایی و بیکری از مشتریان تناژ آرد جو دوسر می‌باشند. این صنایع برای خرید جو دوسر در شهرکرد می‌توانند با ثبت سفارش اینترنتی از شرکت ایلیا، خریدی بی‌واسطه و پرسود را داشته باشند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *