خرید آرد جو دوسر عمده و فله در همدان

جو دوسر

خرید آرد جو دوسر عمده و فله در همدان از طریق چه مجموعه‌هایی امکان‌پذیر است؟ آیا قیمت آرد جو دوسر عمده با بسته‌بندی‌های چند صدگرمی متفاوت است؟ خریداران عمده آرد جو دوسر چه گروهی را شامل می‌شوند؟

امروزه با توجه با خواص و مزایای آرد جو دوسر، استفاده از آن در میان اقشار مختلف جامعه رواج یافته است. آرد جو دوسر برای تولیدات خانگی و هم‌چنین صنایع غذایی کاربرد دارد. کارخانجات و صنایع بیکری مختلف، رستوران‌ها و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی از خریداران عمده آرد جو دوسر هستند.

از نکات حائز اهمیت برای خریداران عمده و فله این است که در انتخاب مجموعه‌ای برای خرید، آیتم‌های مختلفی از جمله کیفیت و بهداشتی بودن، قیمت و تامین محصول در سراسر سال را در اولویت قرار دهند.

شرکت ایلیا با فراهم کردن تمامی این آیتم‌ها، امکان خرید راحت و به صرفه را برای خریداران عمده در استان همدان و شهرهای این استان مانند ملایر، لالجین، فامنین، فیروزان، جرقان، گیان، مریانج، اسدآباد، نهاوند و … فراهم کرده است.

جو دوسر

فواید جو دوسر رژیمی

جو دوسر یک منبع سرشار از پروتئین، مواد معدنی و انواع ویتامین‌ها است. این محصول در سراسر جهان به عنوان یک منبع غذایی اصلی و به عنوان مکمل‌های دارویی، مصارف فراوانی دارد. همچنین می‌تواند به عنوان یک غذای رژیمی در برنامه غذایی بسیاری از بیماران قرار گیرد.

این محصول مغذی و رژیمی برای انواع مشکلات و بیماری‌ها مانند: اضطراب، ضعف مثانه، یبوست، نقرس، بیماری‌های التهابی، اختلالات مفاصل، سنگ کلیه و کیسه صفرا، بیماری‌های کلیوی، فشار خون و اختلالات پوستی قابل استفاده است.

هم‌چنین بر اساس مطالعات صورت گرفته، جو دوسر به دلیل داشتن آنتی اکسیدان‌های مختلف به جلوگیری از آسیب سلولی کمک می‌کند. علاوه بر این بتاگلوکان جو دوسر باعث کاهش چربی‌های مضر بدن شده که در پی آن، امکان ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی کاهش می‌یابد.

بازار فروش جو دوسر وارداتی آلمانی

جو دوسرهای وارداتی در بازار از کشورهای مختلف به ایران وارد می‌شود.محصول جو دوسر آلمانی، از انواع محصولات وارد شده به کشور است. جو دوسر آلمانی دارای خواص مفید و ارزشمندی می‌باشد که ضمن مغذی بودن، بسیار خوش عطر و طعم می‌باشد.

برای خرید جو دوسر آلمانی باید یک سری نکات مانند کیفیت و سالم بودن آن را در نظر داشته باشید. هم‌چنین شرکت وارد کننده باید دارای تمامی استانداردها و مجوزهای بهداشتی لازم باشد تا این محصول را در شرایطی ویژه و بهداشتی به کشور وارد کرده و بعد از آن بتواند شرایط انبارداری و بسته‌بندی مناسب را برای محصولات فراهم کند.

جو دوسر آلمانی نسبت به انواع ایرانی این محصول قیمت بالاتری دارد و محصولی لوکس به شمار می‌آید. اما باز هم طرفدارانی در بازار فروش جو دوسر دارد.

شرکت ایلیا با واردات مستقیم جو دوسر آلمانی و نگهداری و بسته‌بندی مناسب و بهداشتی این محصول، جو دو سر آلمانی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار عرضه می‌کند.

جو دوسر

ارزش غذایی آرد جو دوسر

آرد جو دوسر به علت اینکه منبعی سرشار از پروتئین و فیبر می‌باشد، ارزش غذایی بالا دارد و می‌توان از این آرد در پخت و تولید انواع محصولات غذایی استفاده کرد. آرد جو دوسر به ازای هر 100 گرم از آن، 300 تا 400 کالری دارد که این میزان کالری نقش مهمی در سیری و در نتیجه آن تناسب اندام دارد.

هم‌چنین در این مقدار آرد، 14 گرم پروتئین و میزان 65 گرم کربوهیدرات است. هم‌چنین 8 درصد آب، 0.6 گرم کربوهیدرات و 6.9 گرم چربی دارد. آرد جو دوسر به دلیل داشتن کربوهیدرات و پروتئین یک ماده غذایی انرژی‌زا محسوب می‌شود.

هم‌چنین مقادیر بالای مواد معدنی و ویتامین‌های این محصول، ارزش غذایی آرد جو دوسر را بیشتر کرده است. استفاده از آرد جو دوسر برای پخت غذاها و تنقلات مختلف باعث می‌شود که وعده‌ها و میان‌وعده‌های غذایی مغذی برای خانواده خود داشته باشید.

تولید مکمل غذایی با آرد جو دوسر

ورزشکاران و بدنسازان برای تامین انرژی در طول تمرینات ورزشی و هم‌چنین افزایش حجم عضلات از مکمل‌های غذایی شیمیایی برای ادامه کار استفاده می‌کنند. این مکمل‌ها مضرات زیادی برای بدن داشته و هم‌چنین به دلیل قیمت بالا و نیاز روزانه ورزشکاران، هزینه زیادی را برای آنها به دنبال دارد.

آرد جو دوسر به عنوان یک محصول سرشار از پروتئین و فیبر، ارزش غذایی بالایی برای ورزشکاران داشته و ضمن تامین انرژی آنها، پروتئین این محصول در افزایش حجم عضلات موثر است.

یکی از استفاده‌های جالب آرد جو دوسر، در تولید مکمل‌های غذایی می‌باشد. بنابراین تولیدکنندگان مکمل‌های غذایی و هم‌چنین باشگاه‌های ورزشی به دنبال خرید آرد جو دوسر در بازار می‌باشند.

جو دوسر کیلویی

فروش اینترنتی آرد و پرک جو دوسر دانیما

شرکت ایلیا یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید و فروش محصولات جو دوسر در ایران است. این مجموعه بهترین جو دوسر را تولید یا وارد کرده و با استفاده از تجهیزات مدرن و با نظارت کارشناسان و متخصصان، آرد و پرک جو دوسر را با برند دانیما به بازار ارائه می‌کند.

این محصولات را می‌توانید به صورت حضوری از فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌های محلی خریداری کرد. هم‌چنین شرکت ایلیا فروش آرد و پرک جو دوسر دانیما را به صورت غیرحضوری و اینترنتی امکان‌پذیر کرده است.

متقاضیان خرید محصولات فراسودمند می‌توانند تنها با گذراندن وقت کم و با جستجوی ساده، سفارشات خود را بدون محدودیت ثبت کنند.

خریداری آرد جو دوسر فله در همدان

خریداران فله آرد جو دوسر در استان همدان و شهرهای این استان، مانند ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ، بهار، رزن، لالجین، فامنین، مریانج، ازندریان، جرقان، صالح آباد، گیان و … عمدتا شرکت‌های پخش و بسته‌بندی، کارخانجات صنایع غذایی، بیمارستان‌ها، خانه سالمندان و رستوران‌ها هستند.

شرکت ایلیا با ایجاد نمایندگی‌های مختلف در سراسر شهرها و هم‌چنین راه‌اندازی بستر فروش اینترنتی، امکان خرید حضوری و غیرحضوری را برای شهروندان این شهرها امکان‌پذیر کرده است. این شرکت هم‌چنین با تولید و واردات این محصول در تمامی سال، مواد اولیه صاحبان این مشاغل را تامین و تضمین می‌کند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *