محل خرید آرد جو دوسر خارجی در کرمان

جو دوسر

محل خرید آرد جو دوسر خارجی در کرمان در کدام مجموعه‌ها و فروشگاه‌ها است؟ آرد جو دوسر خارجی چه تفاوتی با نمونه‌های ایرانی دارد؟ بهترین آرد جو دوسر خارجی در کدام شرکت‌ها عرضه می‌شود؟

آرد جو دوسر یکی از محصولات مغذی از گروه آرد می‌باشد و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنایع غذایی کسب کند. این آرد به دلیل داشتن پوسته خارجی و داشتن انواع ترکیبات مغذی مانند فیبر، فواید زیادی برای سلامت بدن و بهبود برخی از بیماری‌ها دارد.

بنابراین مصرف این آرد به عنوان ماده اصلی و پایه بسیاری از مواد غذایی مانند انواع نان‌ها، کیک و کلوچه و شیرینی‌جات، می‌تواند به کنترل وزن، تنظیم قند خون و پیشگیری از بیماری‌های قلبی کمک کند. آرد جو دوسر خارجی از نمونه‌های با کیفیت بازار است که معمولا طعم و بافت بهتری از آردهای ایرانی دارد.

به دلیل اعمال هزینه‌های واردات، آرد جو دوسر خارجی قیمت بالاتری در بازار خرید و فروش داشته و خرید آن برای تمامی اقشار جامعه امکان‌پذیر نیست.

شرکت ایلیا یکی از بزرگترین وارد کننده‌های آرد جو دوسر می‌باشد که در تلاش است با حذف هزینه‌های اضافی، قیمتی یکسان و مناسب را برای آرد جو دوسر در تمامی شهرها به ویژه کرمان ارائه دهد.

انواع جو دوسر در ایران

خواص جو دوسر برای بدن و سلامتی شگفت‌انگیز است. این غله به میزان زیادی فیبر محلول و نامحلول داشته هرکدام کارکردهای متفاوتی دارند. فیبر نامحلول در لوله گوارش حرکت کرده و در مسیر عبور و هضم غذا، آب روده‌ها را گرفته تا مواد دفعی حجیم‌تر شوند و عبورشان از دستگاه گوارش آسان‌تر شود.

هم‌چنین فیبر محلول به جذب آب حالت ژله‌ای شده و باعث می‌شود که گوارش کندتر شود و در پی آن احساس سیری طولانی مدتی را خواهید داشت. انواع جو دوسر ایرانی، خارجی و جو دوسر وحشی وجود دارد که جو دوسر وحشی کاربرد انسانی ندارد و بیشتر برای مصارف دام استفاده می‌شود.

هم‌چنین انواع محصولات فراوری شده از جو دوسر در بازار وجود دارد. از جمله این محصولات می‌توان به دانه جو دوسر با پوست، دانه جو دوسر بدون پوست، پرک جو دوسر، پرک فوری صبحانه، آرد جو دوسر، بلغور جو دوسر و سبوس جو دوسر اشاره کرد.

محصولات جو دوسر

خرید جو دوسر پرک آلمانی

انرژی زیاد و طعم مطلوب جو دوسر پرک و غذاهای تهیه شده از آن باعث شده است که این محصول بیش از پیش در میان مردم رایج شود. با استفاده از این محصول می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک وعده غذایی خوشمزه و مغذی را داشته باشید.

انواع جو دوسر پرک خارجی در بازار وجود دارد که نمونه‌های آلمانی این محصول یکی از آنهاست. جو دوسر پرک آلمانی به طور مستقیم از این کشور وارد شده و دارای کیفیت خوب، طعم و عطر مطلوب است.

این محصول توسط شرکت ایلیا به کشور وارد شده و مراحل نگهداری و بسته‌بندی آن در شرایط کاملا بهداشتی و تحت نظارت متخصصان انجام می‌شود. شرکت ایلیا این غله پرطرفدار را در بسته‌بندی‌های متنوع و با توجه به نیاز بازار به فروش می‌رساند.

معمولا قیمت محصولات وارداتی بالاتر از نمونه‌های ایرانی است. شرکت ایلیا به عنوان وارد کننده دست اول این محصول، سعی در ثبت بخشیدن به قیمت‌های محصولات خارجی را دارد.

فروش دانه با پوست جو دوسر

دانه کامل جو دوسر یا دانه با پوست، تمامی اجزا دانه را در خود دارد. این محصول سرشار از فیبر، پروتئین و انواع ویتامین‌ها می‌باشد. دانه کامل جو دوسر به عنوان یک معجزه برای درمان دیابت عمل می‌کند و در بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی نیز موثر است.

این دانه در تهیه انواع غذاها مانند آبگوشت و آش کاربرد دارد. زمان پخت دانه با پوست جو دوسر حدود 30 الی 40 دقیقه است. به این صورت که یک پیمانه از این دانه را همراه با سه پیمانه آب و اضافه کردن نمک و روغن می‌پزیم و بعد از جذب آب، این محصول آماده مصرف است.

جو دوسر با پوست هم‌چنین یک جایگزین مناسب برای برنج بوده، و می‌توان همراه با برنج و کینوا مخلوط کرده و پس از دم کشیدن از خواص بی‌نظیر آن بهره‌مند شد.

دانه جو دوسر

طبع آرد جو دوسر

جو دوسر از نظر طب قدیمی و سنتی یک محصول غذایی معتدل است. به این معنی که نه سرد است و نه گرم و تقریبا تمامی افراد با هر طبع و مزاجی می‌توانند از آن استفاده کنند.

جو دوسر سرشار از فیبر بوده که باعث کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری می‌شود که در نتیجه آن شاخص توده بدنی کاهش یافته و به لاغری کمک می‌کند.

عقیده بر این است که اگر به نوزاد از پنج ماهگی، غذای پخته شده با جو دوسر پرک داده شود، به دلیل خواص ضدالتهابی این محصول، خطر ابتلا به بیماری‌های تنفسی را در دوران کودکی کم می‌کند.

جو دوسر هم‌چنین حاوی مقادیر زیادی از لیگنان است که در واقع نوعی هورمون محسوب می‌شود. این ترکیب باعث بهبود درمان هورمون‌ها در دوران یائسگی شده و به بهبود علائم این دوران کمک می‌کند. علاوه بر این ویتامین E موجود در آن به کاهش جذب کلسترول از روده کمک کرده و بر سلامت قلب موثر است.

جو دوسر

آرد جو دوسر برای لاغری

مصرف منظم جو دوسر محصولات فراوری شده از آن یکی از رژیم‌هایی است که می‌تواند به کاهش وزن بدن کمک کند. قرار گرفتن این محصول در برنامه غذایی، باعث بهبود هضم غذا شده و احساس سیری طولانی مدتی را در بین وعده‌های غذایی ایجاد می‌کند.

رژیم غذایی جو دوسر یک برنامه برای چند روز است. چرا که ارزش غذایی آن به گونه‌ای است که کمتر از نیاز بدنتان را تامین می‌کند و به همین علت نباید بیشتر از پنج روز از آن استفاده شود.

خرید آرد جو دوسر عمده در کرمان

خریداران عمده در استان کرمان و شهرهای آن مانند کرمان، سیرجان، رفسنجان، بم، زرند، جیرفت، کهنوج، شهربابک، بافت، بردسیر، ماهان، راور، نجف شهر، انار و …، صاحبان صنایع غذایی و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی هستند که هرکدام هدف گذاری‌های متفاوتی برای سوددهی دارند.

این مراکز خواستار خریدی عمده و با بهترین قیمت هستند و همواره به دنبال شرکتی برای تامین نیاز خود در سراسر سال می‌باشند. شرکت ایلیا با در نظر گرفتن تمامی خواسته‌های مشتریان عمده، شرایط ویژه‌ای را برای فروش در نظر گرفته است. کافی است خریداران با کارشناسان شرکت در ارتباط باشند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *