بازار خرید و فروش جو دوسر پرک فوری در قزوین

جو دوسر

بازار خرید و فروش جو دوسر پرک فوری در قزوین در کدام شرکت‌ها و مراکز انجام می‌پذیرد؟ بهترین برند جو دوسر پرک فوری کدام است؟ انواع بسترهای فروش جو دوسر پرک فوری کدام‌ها هستند؟ استعلام قیمت‌ها از چه طریقی ممکن است؟

مصرف جو دوسر پرک فوری همیشه توسط متخصصین تغذیه به ویژه برای ورزشکاران، بیماران دیابتی، سالمندان، افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و به طور کلی تمامی افراد در رده‌های سنی مختلف، توصیه می‌شود.

خوشبختانه مصرف این محصول در سال‌های اخیر در کشور گسترش داشته است و عده زیادی خواهان قرار دادن آن در برنامه غذایی و سبد خانوار خود هستند. بازار خرید و فروش جو دوسر پرک فوری در شهرهای مختلف بسیار داغ است.

خریداران مختلف، به بسته‌بندی‌های مختلف در وزن‌های متفاوت نیاز دارد. شرکت ایلیا بسته‌بندی‌های جو دوسر پرک فوری را با استاندارد و مجوزهای بهداشتی لازم، در وزن‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند تا تمامی اقشار جامعه در تمامی شهرهای ایران، دغدغه خرید و دسترسی به محصولات را نداشته باشند.

این مجموعه با فراهم کردن بسترهای فروش غیرحضوری آماده ارائه محصولات خود در شهرهای مختلف مانند قزوین، نیز باشد.

پرک فوری جو دوسر چیست؟

اگر به دنبال یک صبحانه مفید و انرژی‌زا هستید که در کمترین زمان ممکن تهیه شود، پرک فوری جو دوسر همان محصولی است که شما می‌خواهید. اوتمیل همان جو دوسر پرک فوری است که امروزه مصارف زیادی بخصوص در وعده صبحانه می‌باشد.

اوتمیل از جو دوسر تهیه می‌شود و فرآیند پرک کردن به گونه‌ای است که پرک‌ها ریزتر هستند و مدت زمان پخت آن کمتر می‌شود. پرک جو دوسر فوری را به صورت سرد و گرم می‌توان مصرف کرد. برای افزودن طعم‌های جدید به این محصول می‌توان از عسل، شیره خرما، مغزیجات و … استفاده کرد.

استفاده از پرک فوری جو دوسر فواید زیادی دارد. این نوع صبحانه سرشار از فیبر است و باعث احساس سیری بلندمدت می‌شود و همین مورد باعث کاهش وزن می‌شود. این محصول منشا فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی می‌باشد.

به دلیل وجود مقادیر زیادی از بتاگلوکان در پرک جو دوسر فوری، مصرف آن باعث کاهش کلسترول و قند خون می‌شود. همچنین در بهبود و تقویت باکتری‌های مفید دستگاه گوارش شده و در جلوگیری از یبوست موثر است.

علاوه بر این پرک جو دوسر برای سلامت پوست مفید بوده و برطرف کننده خارش و حساسیت‌های پوستی می‌باشد.

جو دوسر

جو دوسر با سبوس حاوی چیست؟

سبوس جو دوسر، پوسته خارجی این غله می‌باشد. سبوس جو دوسر مانند سایر سبوس غلات، دارای خواص زیادی است که متاسفانه جایگاه خوبی در سبد غذایی خانواده‌ها ندارد. در سبوس جو دوسر، زینک، منگنز و انواع ویتامین‌ها وجود دارد.

زینک موجود در این محصول، برای رشد و تقویت مو بسیار مفید است. استفاده از سبوس جو دوسر یک روش راحت برای مقابله با یبوست است. این ماده غذایی تا حدود 30 برابر حجم خود آب جذب کرده و باعث حجیم‌تر شدن مدفوع در روده‌ها می‌شود.

از دیگر خواص مهم جو دوسر، ویژگی‌های ضدسرطانی این محصول است. فیبرهای غذایی جو دوسر با سلول‌های سرطانی مبارزه کرده و میزان مسمومیت آنها را کاهش می‌دهند. از جایی که سبوس جو دوسر سرشار از آنتی اکسیدان‌ها است، کمک می‌کند که پوستی لطیف و شفاف داشته باشید.

روی، آهن و ویتامین E موجود در سبوس جو دوسر باعث تحریک سلول‌های پوستی در جهت تولید کلاژن می‌شود که در جلوگیری از پیری و چین و چروک پوست موثر است این مواد خواص آنتی اکسیدانی داشته که از فعالیت رادیکال‌های آزاد جلوگیری کرده و روند پیری شدن را به تاخیر می‌اندازند.

ماسک‌های آرایشی و بهداشتی تهیه شده از این محصول، خاصیت پاک‌کنندگی بالا داشته و باعث شادابی و جوانی پوست می‌شود. توصیه می‌شود که روزانه 3 قاشق مرباخوری از سبوس جو دوسر در سه وعده صبح، ظهر و شب (هر وعده یک قاشق)، مصرف شود.

همچنین می‌توان سبوس جو دوسر را همراه با انواع نوشیدنی‌ها نیز مصرف کرد. علاوه بر این، استفاده از این محصول در انواع غذاها، به بهتر شدن عطر، طعم و لعاب غذا هم کمک می‌کند.

جو دوسر

جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر یکی از مواد غذایی می‌باشد که در بدنسازی و دنیای ورزشی، به عنوان یک منبع ارزشمند و متعادل از انواع ریزمغذی‌ها و درشت مغذی‌ها شناخته می‌شود. بدنسازان همواره به دنبال تغذیه مناسب و مکمل‌های طبیعی برای افزایش عضلات، بهبود عملکرد و افزایش توانایی خود هستند.

جو دوسر با داشتن انواع کربوهیدرات‌های پیچیده، یک منبع انرژی مناسب برای بدنسازان می‌باشد. انرژی موجود در آن به تدریج آزاد شده و بدن به مدت بیشتری قدرت و استقامت لازم برای تمرینات را دارد. یکی از نکات مهم دیگر در تغذیه بدنسازان، پروتئین می‌باشد.

وجود پروتئین کافی برای رشد عضلات بسیار لازم است. در واقع پروتئین به عنوان سازنده ماهیچه‌ها در بدن هستند که نقش مهمی در عضله سازی و بازسازی بافت ها دارند. جو دوسر یک منبع غنی از پروتئین برای استفاده ورزشکاران می‌باشد.

از طرف دیگر،  فیبر موجود در جو دوسر باعث چربی‌سوزی و لاغر شدن می‌شود. همچنین فیبر این محصول عوارض ناشی از مصرف زیاد کربوهیدرات و پروتئین‌ها را مانند مشکلات گوارشی، کاهش می‌دهد.

افزون بر موارد گفته شده، چربی‌های اشباع نیز برای افزایش حجم، موردنیاز بدنسازان می‌باشد که جو دوسر منبعی سرشار از چربی‌های اشباع و خوب است.

جو دوسر

جو دوسر طعم‌دار

جو دوسر و انواع محصولات آن، در تهیه انواع غذاها کاربرد دارد. از جو دوسر در وعده صبحانه برای تهیه انواع فرنی‌ها، گرانولا و … استفاده می‌شود.

این محصول را می‌توان با انواع میوه‌های خشک، عسل، خرما و … طعم‌دار کرد و باعث افزایش کالری غذای موردنظر شد. همچنین انواع محصولات طعم‌دار جو دوسر نیز به صورت آماده در بازار وجود دارد. به طور مثال جو دوسر پرک با تکه‌های خرما، جو دوسر با طعم میوه‌های قرمز و … .

تامین پرک جو دوسر وارداتی در قزوین برای کارخانه‌ها

شرکت ایلیا با واردات مستقیم انواع پرک جو دوسر و با داشتن مجوزهای لازم و پروانه بهداشتی، مجموعه‌ای معتبر برای عرضه محصولات فراسودمند می‌باشد.

خرید جو دوسر به صورت عمده، یکی از نیازهای اساسی کارخانه‌ها در استان‌های مختلف به ویژه استان قزوین و شهرهای آن مانند تاکستان، الوند، آبیک، شریفیه، اقبالیه، مهرگان، بویین زهرا و … می‌باشد.

صاحبان کارخانجات همواره به دنبال خریدی بی‌واسطه و پرسود برای خود می‌باشند. شرکت ایلیا آماده همکاری و عقد قرارداد با صاحبان صنایع تولیدی در تمامی شهرها می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *