قیمت فروش آرد جو دوسر عمده و فله در رشت

آرد جو دوسر

قیمت فروش آرد جو دوسر عمده و فله در رشت نسبت به فروش جزئی آن به صرفه‌تر است؟ کدام شرکت‌ها قیمت مناسب‌تری برای عرضه آرد جو دوسر به صورت عمده دارند؟ کیفیت کدام مجموعه در عرضه محصولات فراسودمند بهتر است؟

ذائقه و سلیقه جامعه در استفاده از مواد غذایی همواره در حال تغییر است. با پیشرفت علم و آگاهی بیشتر مردم نسبت به سلامت و کیفیت غذاها، افراد جامعه خرید محصولات مغذی و سالم را نسبت به غذاهای کم‌کیفیت برای خود و فرزندانشان ترجیح می‌دهند.

آرد جو دوسر یکی از گزینه‌های مناسب در دسته‌بندی آردها می‌باشد که صاحبان صنایع تولیدی و مشاغل مختلف مانند رستوران‌ها و غذاخوری‌های کوچک و بزرگ، سعی در استفاده از آن را دارند.

این مشاغل با خرید عمده و فله آرد جو دوسر، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان، به دنبال سود مناسب از طریق عرضه محصولات تولیدی خود با این آرد هستند.

شرکت ایلیا با گستره فروش خود در سراسر ایران از طریق ایجاد نمایندگی‌ها و انبارهای نگهداری، آرد جو دوسر را با کیفیت‌ترین و بهداشتی‌ترین حالت ممکن این محصول به خریداران عمده و فله آرد در شهرهای کوچک و بزرگ مانند رشت عرضه می‌کند.

جو دوسر

خواص آرد جو دوسر

جو دوسر خواص ارزنده‌ای داشته که خوشبختانه آرد بدست آمده از این محصول، تمام ارزش غذایی دانه کامل آن را به همراه دارد.

آرد جو دوسر و به تبع آن محصولات غذایی تولید شده از آن مانند انواع دسرها، سوپ، کیک و شیرینی، نان‌های رژیمی و انواع نوشیدنی‌ها، منبع غنی از پروتئین، چربی‌های سالم، مواد معدنی، بتاگلوکان و فیبرهای غذایی بوده که خواص غذایی و دارویی زیادی دارد. از خواص آرد جو دوسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- جو دوسر سرشار از آهن بوده و با رفع نیاز روزانه بدن، برای کم خونی بخصوص در زمان بارداری بسیار موثر است.

2- بتاگلوکان موجود در جو دوسر به حرکت گلبول‌های سفید خون کمک کرده که به سرعت به محل عفونت برسند و به این ترتیب پاسخ ایمنی بدن سریع‌تر انجام می‌شود.

3- سبوس موجود در آرد جو دوسر برای اختلالات گوارشی مانند کولیت موثر بوده و به درمان دردهای شکمی کمک می‌کند.

4- برخی مطالعات نشان می‌دهد که عصاره جو دوسر تمایل به استفاده از نیکوتین و استعمال دخانیات را کاهش می‌دهد.

5- تحقیقات نشان داده است که آرد جو دوسر از عملکرد شناختی در موقعیت‌های استرس‌زا پشتیبانی کرده و عملکرد ذهنی را تقویت می‌کند. هم‌چنین این محصول باعث بهبود توجه، تمرکز و افزایش توانایی یادگیری در بزرگسالان می‌شود.

خرید پرک جو دوسر آلمانی و انگلیسی

جو دوسر از انواع غلات مغذی است که در سراسر جهان کشت شده و انواع محصولات مختلف از آن فراوری و تولید می‌شود. این محصول علاوه بر تولید در ایران، از کشورهای مختلف مانند انگلیس و آلمان نیز به کشور وارد می‌شود که طرفدارانی در بازار ایران دارند.

این محصولات وارداتی بافت نرم و طعم و عطر مطلوب دارند. غالبا به علت کیفیت پرک جو دوسر آلمانی و انگلیسی، قیمت این محصولات نسبت به نمونه‌های ایرانی بالاتر است. خریداران این محصولات نیاز دارند تا به مجموعه‌ای معتبر مراجعه کرده تا خریدی با کیفیت و مقرون به صرفه را داشته باشند.

شرکت ایلیا یک مجموعه موفق در زمینه واردات جو دوسر پرک آلمانی و انگلیسی به حساب می‌آید. همچنین با به کارگیری متخصصان و پس از آنالیزهای دقیق بهداشتی، امکان خریدی موفق را برای خریداران فراهم می‌کند.

پرک جو دوسر

آرد جو دوسر برای کبد چرب

کبد چرب یکی از بیماری‌های رایج است که هر فردی در هر محدوه سنی ممکن است به آن مبتلا شود. افراد مبتلا به این بیماران باید از مصرف شکر، الکل، غذاهای سرخ شده و چرب خودداری کنند و در عوض غذاهایی سالم را در برنامه غذایی خود جایگزین کنند.

جو دوسر و غذاهای تهیه شده از آن یکی از گزینه‌های مناسب برای این رژیم درمانی می‌باشند. گلوکان موجود در جو دوسر با اتصال به اسیدهای صفراوی، میزان کلسترول بد در خون را کاهش می‌دهد و در بهبود و درمان کبد چرب موثر است.

هم‌چنین مقادیر بالای آنتی اکسیدان و فیبر موجود در جو دوسر به پاکسازی کبد و کاهش کلسترول خون کمک می‌کند و از بیماری‌های کبدی پیشگیری می‌کند.

تولید کیک بدون گلوتن با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر یک محصول سالم و مقوی است که سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های مفید است. این محصول خالص و طبیعی بوده و نسبت به آردهای دیگر غلات پروتئین و فیبر بیشتری دارد. فیبرهای موجود در این آرد نسبت به آرد گندم محلول‌تر است و مدت زمان طولانی‌تری باعث سیری در بدن می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی این آرد بدون گلوتن بودن آن است که برخلاف گندم، هیچ حساسیتی را در بدن ایجاد نمی‌کند و برای افراد مبتلا به سلیاک مناسب است. گلوتن موجود در آرد گندم و جو برای دستگاه گوارش این افراد بسیار مضر است.

بنابراین افراد مبتلا به سلیاک و حساس به این پروتئین، خواهان خرید انواع محصولات تولید شده با آرد جو دوسر می‌باشند. کیک بدون گلوتن با آرد جو دوسر یکی از انواع این محصولات است که می‌تواند به عنوان یک میان وعده مغذی توسط این افراد استفاده شود.

دانه جو دوسر

فروشگاه اینترنتی دانه با پوست و بدون پوست

فروشگاه اینترنتی شرکت ایلیا یکی از راه‌های مناسب برای فروش محصولات فراسودمند است. خریداران می‌توانند با کمترین زمان صرف شده و با ساده‌ترین امکانات، محصولات موردنیاز خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنند.

در این فروشگاه تصویر بسته‌بندی و اطلاعات مختلف محصولات به راحتی قابل دسترس است و متقاضیان با صرف زمانی کم، می‌توانند انواع محصولات و قیمت آنها را مشاهده کنند. دانه با پوست و بدون پوست جو دوسر از محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ایلیا می‌باشد که در بسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌شود.

قیمت آرد جو دوسر عمده در رشت

قیمت آرد جو دوسر عمده نسبت به بسته‌بندی‌های کوچک‌تر به صرفه‌تر  است. به علاوه صاحبان مشاغلی مانند خانه سالمندان، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، صنایع غذایی و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی از خریداران آن می‌باشند. شرکت ایلیا آرد جو دوسر در رشت و سایر شهرهای ایران را با قیمتی مناسب به خریداران عرضه می‌کند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *