فروشگاه خرید آرد جو دوسر رژیمی در اردبیل

آرد جو دوسر

فروشگاه خرید آرد جو دوسر رژیمی در اردبیل کجاست؟ مقرون به صرفه‌ترین قیمت خرید آرد جو دوسر رژیمی در کدام فروشگاه اردبیل است؟ آرد جو دوسر رژیمی چه خاصیتی دارد؟

جو دوسر سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌ها، آنتی­‌اکسیدان­‌ها و اسید آمینه‌­های ضروری بدن است. همچنین اگر در زمان فرآوری آن تمام نکات بهداشتی و اصولی رعایت شود و به بذر ضربه­­‌هایی نخورد که منجر به از هم پاشیدن دانه شود، تمامی این خواص در آرد جو دوسر وجود خواهد داشت.

یکی از دلایلی که باعث رژیمی شدن آرد جو دوسر می­‌شود، عدم وجود گلوتن در آن است. البته برای تهیه محصولی بدون گلوتن باید دقت کرد که هیچ وقت گندم همراه با جو دوسر آسیاب نشود. اگر از دستگاه آسیاب، نیز برای آسیاب کردن گندم استفاده شده است، حتماً قبل از اضافه کردن جو دوسر دستگاه را به صورت کامل تمیز نمود.

همچنین جو دوسر دارای میزان زیادی فیبر بتاگلوکان است. این فیبر باعث ایجاد احساس سیری طولانی­ مدت‌­تری در فرد شده و به کاهش وزن در افراد کمک می­‌کند.

کاربرد آرد جو دوسر

جو دوسر یک غله کامل و مقوی است که نیازهای روزمره انسان به ویتامین­‌ها، مواد معدنی و اسید آمینه­‌های ضروری را برطرف می­‌کند. آرد جو دوسر دارای کاربردهای فراوانی است. به علاوه در صورتی که تحت شرایط مناسب از جو دوسر به دست آید، ارزش غذایی آن حفظ می‌­شود و استفاده از این آرد پرخاصیت بسیار ارزشمند خواهد بود.

از آرد جو دوسر می‌­توان در تولید کیک، کلوچه، ماکارونی، پاستا، غذاهای آماده و نیمه آماده، نان­‌های رژیمی، سنتی و فانتزی، شیرینی خانگی رژیمی و … استفاده نمود.

کارخانجات و افرادی که از آرد جو دوسر برای تولید محصولات خود استفاده می­‌کنند، طیف مخاطبینی را هدف قرار می­‌دهند که در کنار قیمت مناسب محصولات به کیفیت آن­ها نیز توجه دارند. همچنین در آینده‌ای نه چندان دور تمام مصرف کنندگان نهایی جذب این غله فراسودمند خواهند شد. بنابراین شرکتی موفق­‌تر است که در تولید این محصولات پیشگام باشد.

جو دوسر

جو دوسر قبل از تمرین باشگاه

بهترین نوع جو دوسر برای استفاده­‌ی قبل از تمرین باشگاه، پرک جو دوسر است که می‌­توان آن را با شیر ترکیب کرده و برش­‌هایی از میوه را به آن اضافه نمود.

جو دوسر دارای فیبر بالای بتاگلوکان است که کلسترول بد خون را کاهش داده و روی کلسترول خوب خون تاثیری ندارد. به همین دلیل برای قلب بسیار مفید است و تقویت کننده­‌ی بدن است و استفاده از آن قبل از تمرین باشگاه به دریافت نتیجه­‌ی بهتر از ورزش کمک می­‌کند.

همچنین به دلیل وجود فیبر در جو دوسر و فرآیند جذب و هضم زمانبر آن، احساس سیری طولانی مدت­‌تری در فرد ایجاد می‌کند. به علاوه از احساس گرسنگی پس از تمرینات باشگاه جلوگیری کرده و مانع از پرخوری کاذب پس از باشگاه می‌شود. جو دوسر همچنین به عضله‌سازی درست و اصولی ورزشکاران کمک می‌­کند.

علاوه بر آن جو دوسر دارای آهن است که تامین آهن بدن در امر بدنسازی بسیار مهم است. زیرا برای حمل اکسیژن به عضلات، آهن مورد نیاز است که با مصرف جو دوسر این آهن تامین می‌­شود.

قیمت جو دوسر خارجی

جو دوسرهای خارجی که در دنیا شهرت فراوانی دارند، عبارتند از جو دوسر انگلیسی، آلمانی و روسی. تمامی این سه کشور تولید کننده‌­ی جو دوسر محصولی با کیفیت تولید می­‌کنند که بافت مناسبی داشته، عطر و طعم منحصر به فردی دارد.

دو کشور انگلیس و آلمان فرآوری این محصول را انجام می­‌دهند و این محصول را به صورت بسته‌­بندی شده در اختیار مخاطبین قرار می­‌دهند. البته در این صورت فقط نیاز مخاطب نهایی که مصرف کننده است برطرف می‌شود زیرا خرید محصولات بسته‌بندی شده برای شرکت­‌ها و کارخانجات توجیه اقتصادی ندارد.

اما شرکت ایلیا به عنوان وارد کننده­‌ی عمده­‌ی جو دوسر روسی این محصول با کیفیت را به صورت تناژ وارد کشور می­‌کند. همچنین مراحل فرآوری و تبدیل این محصول به مشتقات جو دوسر را با تضمین کیفیت انجام می‌دهد.

به این ترتیب قیمت تمام شده­‌ی جو دوسر روسی بسیار ارزان‌­تر از جو دوسر آلمانی و انگلیسی خواهد بود و نیاز تمامی مخاطبین را برطرف خواهد کرد.

جو دوسر برای نوزاد

جو دوسر برای کودکان

جو دوسر یک غله شگفت انگیز است که برای کودکان بسیار مفید بوده و اثرات این محصول بر سلامت کودکان غیرقابل انکار است.

محصولات جو دوسر باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی کودک می­‌شود. زیرا جو دوسر حاوی میزان زیادی از فیبر بتاگلوکان است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان می‌شود. همچنین با ایجاد احساس سیری طولانی مدت­‌تر در کودکان به ایجاد حس تمرکز آن­ها نیز کمک می­‌کند.

جو دوسر دارای عناصر و مواد معدنی مختلفی است که یکی از آن­ها کلسیم است. کلسیم در واقع از مهم­ترین مواد معدنی برای کودکان است که نقش بسیار مهمی در استخوان‌بندی و رشد استخوان­‌های کودک دارد. هم‌چنین بر روی روند رشد دندان­‌های کودک تاثیر‌گذار است.

همچنین باعث ایجاد دندان­‌های سالم­‌تری در کودکان می‌شود. لذا استفاده از جو دوسر برای کودکان بسیار سودمند است.

تولید نان دیابتی با آرد جو دوسر

جو دوسر غله فراسودمندی است که فاقد گلوتن است و به همین دلیل باعث تشدید علائم دیابت نمی­‌شود.

مطالعات نشان داده است که جو دوسر شاخص قندی پایینی دارد و با مصرف آن قند خون افزایش نمی‌­یابد. به همین دلیل استفاده از جو دوسر برای افراد دیابتی ممانعتی ندارد بلکه برای آن­ها سودمند نیز هست زیرا باعث کاهش کلسترول بد خون و عملکرد بهتر قلب می‌­شود و برای درمان فشار خون نیز توصیه می‌­شود.

آرد جو دوسری که از این غله سودمند به دست می‌­آید تمامی این ویژگی­‌های مفید را در خود دارد و تهیه­‌ی نان با آرد جو دوسر گزینه­‌ی بسیار مناسبی برای افراد دیابتی است.

آرد جو دوسر

فروشگاه آرد جو دوسر برای پخش در اردبیل

آرد جو دوسر محصولی است که پس از چندین مرحله فرآوری از جو دوسر به دست می­آید و تهیه نمونه­‌های آلمانی و انگلیسی آن بسیار گران است.

زیرا فرآیندهای فرآوری این محصولات در کشورهای تولید کننده­‌ی آن­ها انجام می­‌شود که باعث بالا رفتن قیمت تمام شده­‌ی نهایی آن­هاست. اما شرکت ایلیا وارد کننده­‌ی جو دوسر روسی است و مراحل فرآوری این محصول در ایران و توسط شرکت ایلیا انجام می‌­شود که باعث شده قیمت تمام شده‌­ی این محصول نسبت به نمونه­‌های آلمانی و انگلیسی کم­تر باشد.

لذا فروشگاه­‌های آرد جو دوسر برای پخش در اردبیل می­‌توانند با شرکت ایلیا قرارداد عقد نمایند و آرد جو دوسر را به صورت بسته‌­بندی شده از این مجموعه تهیه نمایند. همچنین می‌توانند به صورت عمده و بر حسب نیاز فروشگاه خود آرد جو دو سر را خریداری نمایند و اقدام به بسته‌بندی این محصول با برند خود نمایند.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *