فروش جو دوسر وارداتی تناژ در شیراز

دانه جو دوسر

فروش جو دوسر وارداتی تناژ در شیراز از چه طریقی امکان‌پذیر است؟ بهترین قیمت برای فروش جو دوسر وارداتی تناژ در کدام مجموعه امکان‌پذیر است؟ خرید جو دوسر در شیراز برای مصارف مختلف چه مزایایی دارد؟ کدام صنایع و مجموعه‌ها متقاضیان فروش جو دوسر تناژ هستند؟

فروش جو دوسر از طریق شرکت‌های مختلف محصولات فراسودمند امکان‌پذیر است. معمولا کارخانجات صنایع غذایی برای تنوع بخشیدن به طعم و مزه محصولات خود از محصولات فراسودمند استفاده می‌کنند. مجموعه ما بزرگترین وارد کننده جو دوسر روسی می‌باشد.

در این مجموعه فروش جو دوسر ایرانی و وارداتی به صورت تناژ امکان‌پذیر است و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی از انواع محصولات ما مطلع شده و ثبت سفارش انجام دهند.

توسعه مصرف جو دوسر در کشور

جو دوسر یکی از بهترین و سالم‌ترین غلات است. این نوع غله فاقد گلوتن است و منبعی سرشار از ویتامین‌های مختلف، فیبر، مواد معدنی و آنتی اکسیدان محسوب می‌شود و نسبت به سایر غلات پروتئین بیشتری دارد.

تحقیقات نشان داده است که جو دوسر مزایا و فواید زیادی برای سلامتی دارد مانند کاهش وزن، قند خون و احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، به دلیل شناخته شدن فواید و مزایای این محصول، امروز شاهد توسعه مصرف جو دوسر در کشور هستیم.

اقشار مختلف مردم در تلاش هستند تا این ماده غذایی با ارزش را در سبد خرید خانوار خود قرار دهند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

پرک جو دوسر

انواع محصولات جو دوسر

جو دوسر یا یولاف (نام انگلیسی oat) به عنوان یک غله فراسودمند و رژیمی با مقدار فیبر زیاد، مشهور است. جو دوسر انواع مختلفی دارد مانند: دانه جو دوسر با پوست، دانه جو دوسر بدون پوست، پرک درشت جو دوسر، پرک جو دوسر فوری صبحانه یا اوتمیل، آرد جو دوسر، سبوس جو دوسر و بلغور جودوسر.

انواع جو دوسر در بازار ایران، شامل جو دوسر ایرانی، آلمانی ، روسی و وحشی می‌باشد. جو دوسر وحشی دانه‌های کوچک و ریزی دارد و به صورت پراکنده اطراف مزرعه می‌روید. این نوع جو دوسر کاربرد خاصی ندارد و فقط در حجم زیاد به مصرف دام می‌رسد.

فروشگاه خریدار جو دوسر در شیراز

انتخاب محصولات غذایی سالم، باکیفیت و پرانرژی از واجبات است که بهتر است به آن توجه کنند. امروزه مواد غذایی فراسودمند جزو این محصولات می‌باشد که در سراسر کشور به فروش می‌رسد.

فروشگاه‌های بزرگ اغلب به دنبال قیمت مناسب برای خرید این نوع محصولات هستند تا بتوانند در کنار تامین کالا، سودی هم برای صاحبان کار داشته باشند. هزینه‌های حمل و نقل یکی از مواردی است که باعث افزایش قیمت جو دوسر در شهرهای مختلف می‌شود.

شرکت ایلیا با داشتن انبارهای مختلف در سطح کشور مثل شیراز، هزینه حمل و نقل را به حداقل رسانیده و تلاش کرده که واسطه‌ها را حذف کند.

دانه جو دوسر

تفاوت جو دوسر پرک ایرانی و خارجی

جو دوسر پرک خارجی شامل انواع محصولات تولید آلمان، فنلاند، انگلستان، استرالیا و روسی می‌باشد. معمولا جو دوسر پرک در انواع درشت، ریز شده، فوری و … تولید می‌شوند ولی جو دوسر پرک ایرانی بیشتر در مدل ریز و درشت تولید می‌شوند.

جو دوسر پرک‌های خارجی به دو دلیل در طعم و بافت از انواع ایرانی آن بهتر است. اول اینکه در ایران تکنولوژی تبدیل و فرآوری جو دوسر به پرک به خوبی پیشرفت نکرده است و باعث می‌شود که جو دوسر پرک‌های ایرانی کیفیت و طعم نامطلوب‌تری نسبت به انواع خارجی آن داشته باشند.

دوم اینکه دانه‌هایی که به عنوان بذر در ایران کشت می‌شوند لاغر و ضعیف بوده و باعث می‌شود که محصول نهایی کیفیت پایین‌تری داشته باشند.

جو دوسر پرک کیلویی دانیما

جو دوسر پرک دانیما از محصولات باکیفیت وارداتی است که ظاهری درشت و طعمی مطلوب دارد. در انواع غذاها و دسرها استفاده می‌شود و محصولی مناسب برای استفاده بیماران گوارشی، قلبی عروقی و دیابتی برای همه سنین کاربرد دارد.

جو دوسر پرک دانیما در بازار به صورت درشت و ریز عرضه می‌شود. این محصول در بسته‌بندی‌های مختلف در شرکت به فروش می‌رسد و قیمت آن بستگی به حجم محصول و محتوای آن دارد.

پرک جو دوسر دانیما

خرید جو دو سر پرک آماده فوری اوتمیل

جو دوسر پرک یا اوتمیل به صورت فوری و آماده در بازار موجود است. این محصول برای وعده صبحانه و هم‌چنین برای مصرف ورزشکاران و بدنسازان مناسب است. جو دوسر پرک فوری در آب یا شیر به صورت خیس شده یا پخته شده مصرف می‌شود.

اوتمیل فوری و آماده از جو دوسر به دست می‌آید. پروسه و فرآیند پرک کردن به صورتی است که پرک‌ها ریزتر بوده زمان پخت آن بسیار کمتر می‌باشد. برای تهیه اوتمیل می‌توان این غذا را به صورت گرم و سرد تهیه کرد و نوش جان کرد.

برای طعم‌دار کردن این غذا می‌توان از عسل، مغزیجات، میوه‌های تازه و خشک و … استفاده کرد. برای اطلاع و خرید محصولات جو دوسر پرک آماده فوری می‌توانید به سایت اینترنتی شرکت ایلیا مراجعه کنید. تمام محصولات این فروشگاه در کیفیت بالا و قیمت مناسب موجود می‌باشد.

همچنین تولیدات این مجموعه بدون مواد نگهدارنده بوده و از بهترین مواد اولیه تولید و فرآوری شده‌اند.

تامین و فروش جو دوسر تناژ وارداتی در شیراز

همانطور که ذکر شد صنایع و مشاغل مختلف برای تولید و تامین محصولات خود به جو دوسر در حجم بالا نیاز دارند.

به علت توسعه محصولات غذایی فراسودمند و علاقه مردم به آنها، کارخانجات صنایع غذایی (مانند کارخانجات کیک و کلوچه، محصولات لبنی و …) به سمتی پیش می‌روند که بتوانند تولید محصولات فراسودمند داشته باشند و آن را در سبد غذایی تولیدات خود قرار دهند تا بتوانند نیاز مخاطبین خود را برطرف کنند.

همچنین صنایعی که مکمل‌های ورزشی تولید می‌کنند، نیز جزو خریداران جو دوسر به صورت تناژ هستند. خرید جو دوسر به صورت تناژ برای این مشاغل به علت قیمت مناسب به صرفه می‌باشد.

قیمت انواع جو دوسر وارداتی به علت بالاتر بودن قیمت معمولا به صورت تناژ به صرفه نیست و در حجم زیاد، معمولا کارخانجات و صنایع از جو دوسر ایرانی خریداری می‌کنند. شرکت ایلیا با تضمین ثبات کیفیت و تامین کالا در حجم بالا در هر بار خرید، امکان فروش و خرید جو دوسر وارداتی تناژ در شیراز و سایر شهرها را به صورت تناژ می‌دهد که خریدی به صرفه داشته باشند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *