فروشگاه جو دوسر پرک ریز و درشت در یزد

جو دوسر

فروشگاه جو دوسر پرک ریز و درشت در یزد در کدام مناطق شهر قابل دسترس است؟ از چه طریق می‌توان بهترین محصول را با قیمتی مناسب پیدا کرد؟ استعلام قیمت جو دوسر پرک ریز و درشت در یزد از چه روش‌هایی در دسترس است؟

جو دوسر پرک ریز و درشت از لحاظ کیفیت و قیمت تفاوت چندانی ندارند. تنها تفاوت آن به شکل ظاهری و نحوه مصرف آنها مربوط می‌شود.

جو دوسر پرک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی را در بین مردم کسب کرده است و با شناخته شدن خواص و مزایای آن برای بدن و همچنین تنوع غذایی آن، عده زیادی به دنبال خرید و مصرف این محصول در سراسر ایران مثل استان یزد و شهرهای مربوط به آن می‌باشند.

فروشگاه اینترنتی ایلیا یکی از بهترین راه‌های استعلام قیمت، کسب اطلاعات و فروش این محصول ارزشمند به سراسر ایران می‌باشد.

تنوع محصولات پرک جو دوسر

جو دوسر پرک (Rolled oats) یکی از محصولات فرآوری شده از جو دوسر می‌باشد که توسط غلتک‌های سنگین و فرآیندهای مختلف به صورت پرک شده و نرم در می‌آیند.

امروز خواص این محصول بر هیچ‌کس پوشیده نیست. ویژگی‌هایی مثل سیرکنندگی طولانی مدت، تامین انرژی بدن، کنترل و بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت و … باعث شده است که متقاضیان زیادی برای خرید این محصول در بازار صنایع غذایی وجود داشته باشند.

پرک جو دوسر به دلیل بافت مناسب بسیار سریع پخته می‌شود و در انواع غذاها مانند سوپ، آش و خورش‌ها کاربرد دارد. همچنین تنوع پرک جو دوسر به عنوان وعده صبحانه، گستره انتخاب را برای انواع ذائقه‌ها فراهم کرده است.

امروزه محصولات پرک جو دوسر در انواع طعم‌ها با میوه‌های خشک و مغزیجات در بازار ارائه می‌شود.

سوپ جو دوسر

 

خرید پرک فوری صبحانه فوری

غلات صبحانه بسیار مغذی و مفید هستند. مصرف پرک فوری صبحانه باعث می‌شود که شروع پرانرژی در روز داشته باشید و مدت زمان طولانی‌تری احساس سیری داشته باشید. پرک جو دوسر صبحانه سرشار از پروتئین، املاح، فیبر و مواد معدنی می‌باشد.

از مزایای دیگر این محصول می‌توان به زمان پخت سریع و بهبود سیستم گوارش اشاره کرد. همچنین جو دوسر پرک فوری غذایی مناسب برای استفاده ورزشکاران می‌باشد. شرکت ایلیا با فراهم کردن این محصول در بسته‌بندی‌های مناسب و بهداشتی، امکان خرید جو دوسر پرک فوری صبحانه را برای مشتریان مختلف امکان‌پذیر کرده است.

تفاوت قیمت کیلویی و عمده اوتمیل

افرادی که خواستار داشتن رژیم لاغری می‌باشند، باید اوتمیل را در برنامه غذایی خود قرار دهند. هم‌چنین بدنسازان نیز نسبت به سایر افراد استفاده بیشتر از این محصول را دارند. خرید بسته‌بندی‌های چند صدگرمی، برای این افراد که مصرف بالایی دارند، به صرفه نیست.

طبیعی است که قیمت چند کیلویی اوتمیل نسبت به بسته‌بندی‌های کوچکتر، به علت هزینه‌های بسته‌بندی، به صرفه‌تر می‌باشد. در مورد خرید عمده این محصول، خریدار هدف آن، اکثر کارخانجات، صنایع بزرگ و شرکت‌های پخش کننده می‌باشند.

خرید عمده این محصول یک راهکار مناسب و هوشمندانه برای این صنایع می‌باشد. یکی از دغدغه‌های شرکت ایلیا برطرف کردن نیاز مخاطبین و متقاضیان مختلف می‌باشد و اوتمیل را در بسته‌بندی‌های چندکیلویی و همچنین به صورت عمده به فروش می‌رساند.

پخت جو دوسر

جو دوسر به عنوان صبحانه رژیمی

اوتمیل یکی از محصولات فرآوری شده جو دوسر می‌باشد که یک غذای عالی و کامل به عنوان وعده صبحانه می‌باشد.

اگر می‌خواهید یک وعده غذایی مناسب و رژیمی داشته باشید، اوتمیل بهترین گزینه می‌باشد. این صبحانه و میان وعده پرطرفدار بسیار خوشمزه می‌باشد و در عرض چند دقیقه آماده و قابل مصرف می‌باشد. این محصول در طعم‌های متفاوت قابل تهیه است و اغلب در رژیم غذایی ورزشکاران و به صورت رژیمی یا پرکالری جایگاه ویژه‌ای دارد.

جو دوسر در رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک یک نوع رژیم غذایی پرچرب، با پروتئین متوسط و کربوهیدرات بسیار پایین می‌باشد. این رژیم توسط دکتر رابرت اتکینز ساخته شد و ادعا داشت که به درمان صرع کمک می‌کند. در سال‌های گذشته این نوع رژیم به دلیل توانایی بالا در کاهش وزن و افزایش سطح انرژی بسیار معروف و محبوب شده است.

زمانی که کبد اسیدهای چرب را از تری‌گلیسیریدهای ذخیره شده به کتون تبدیل می‌کند، کتون حاصل می‌شود. اجسام کتونی در طول گرسنگی و روزه‌داری تولید شده و مسئول ایجاد یک حالت به نام کتوز هستند. زمانی که بدن وارد حالت کتوز می‌شود، به یک دستگاه چربی‌سوز بسیار عالی مبدل می‌شود.

کتوز را می‌توان از روش‌های مختلف مانند رژیم غذایی و مکمل‌ها بدست آورد. جو دوسر به میزان دو برابر کربوهیدرات مجاز در رژیم غذایی کتوژنیک است و به همین دلیل قرار دادن آن در رژیم کتوژنیک که کم کربوهیدارت است، مشکل است.

جو دوسر یک گزینه عالی به عنوان وعده صبحانه برای افرادی است که می‌خواهند در کتوز باقی بمانند اما این نگرانی وجود دارد که با خوردن کربوهیدرات زیاد از حالت کتوز خارج شوند. با این حال به دلیل تعداد کربوهیدرات و شاخص گلیسیمی بالا، جو دوسر برای رژیم غذایی کربوهیدرات توصیه نمی‌شود.

آرد جو دوسر

فروش آرد و سبوس جو دوسر تناژ

انواع آرد در گروه‌بندی‌های کیفی مختلفی قرار دارد و آرد جو دوسر یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید محصولات مختلف می‌باشد. سبوس جو دوسر از پوسته سخت دانه جو بدست می‌آید که حاوی فیبر بوده و ارزش غذایی بالا دارد.

این محصول و آرد جو دوسر  باید در شرایط ویژه فرآوری شود و از نظر بهداشتی نیز تاییدات لازم را داشته باشد. چون به طور مستقیم با سلامت مصرف کنندگان ارتباط دارد. شرکت ایلیا این محصولات را در شرایطی مناسب و بهداشتی فرآوری و بسته‌بندی کرده تا با بهترین کیفیت به دست مصرف کنندگان برسد.

صنایع تولیدی به دلیل مصرف بالای این محصولات، یکی از خریداران آرد و سبوس جو دوسر می‌باشند. قیمت عمده و تناژ این محصولات به طور قابل توجهی نسبت به انواع بسته‌بندی پایین‌تر است. همچنین شرکت به دلیل حذف واسطه‌ها در تمامی مراحل تولید، قیمت مناسب‌تری را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است.

مرکز خرید انواع جو دوسر تناژ در یزد

انواع مجموعه‌ها و مراکز خرید در سراسر ایران برای فروش جو دوسر تناژ وجود دارد. شرکت ایلیا در تلاش است با ایجاد نمایندگی‌ها و به روز بودن مسیرهای ارتباطی، امکان خرید را برای تمام کشور به خصوص استان یزد و شهرهای آن مانند میبد، اردکان، بافق، مهریز، ابرکوه، تفت، هرات و … فراهم کند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *