قیمت فروش آرد جو دوسر عمده در قشم

آرد جو دوسر

قیمت فروش آرد جو دوسر عمده در قشم چقدر است؟ مراکز فروش آرد جو دوسر عمده در قشم، در کجا واقع شده اند؟ تفاوت قیمت آرد جو دوسر عمده و کیلویی چقدر است؟ آرد جو دوسر یکی از محصولات فرآوری شده­ حاصل از جو دوسر است که بسیار سودمند بوده و از این آرد سالم و پر از خاصیت می­توان در تهیه انواع نان استفاده نمود و رژیم غذایی سالمی را برای خود و خانواده به ارمغان آورد. همچنین کارخانجات پیشرو نیز دست به تولید نان‌­های رژیمی زده‌­اند و این محصول را در اختیار مصرف کننده نهایی قرار می‌­دهند.

کاربردهای رژیمی جو دوسر

یکی از ترکیبات موجود در جو دوسر، فیبر محلول در آب است. این فیبر محلول در آب، مایعات را در خود جذب می­‌کند و در طول پخت و پز، به دلیل وجود فیبر، جو دوسر شبیه به یک توده ژلاتینی می­‌شود که مانند اسفنج عمل می­کند و چربی و سایر ترکیبات را با حرکت در دستگاه گوارش از بین می­‌برد.

همچنین به دلیل وجود فیبرهایی مانند بتاگلوکان که نیاز به پروسه هضم طولانی­‌تری دارند، احساس سیری بیش­تری را باعث شده و پایبندی به رژیم غذایی را به ارمغان می‌آورد.

همچنین از دیگر خاصیت­های معجزه آسای بتاگلوکان این است که باعث کاهش جذب قند و چربی در بدن شده و از چاقی و مصرف کنترل نشده­‌ی غذا­ها جلوگیری می‌­کند، لذا استفاده از جو دوسر در انواع غذاها کاربرد رژیمی دارد و قابل توصیه است.

خرید پرک جو دوسر آلمانی و انگلیسی

پرک جو دوسر آلمانی و انگلیسی پس از برداشت جو دوسر، فرآوری و به صورت بسته‌بندی وارد کشور می‌­شوند و نیاز مخاطبین نهایی را برآورده می­‌کنند. پرک جو دوسر آلمانی و انگلیسی بافت مناسب و نرمی خاصی دارند و همچنین کیفیت، طمع و عطر فوق‌العاده‌­ای دارند.

این دو محصول به عنوان محصول نهایی وارد کشور شده و کالایی لوکس و با قیمت بالا به حساب می‌آیند که به دلیل قیمت بالایی که دارند فقط برای مصرف کننده‌ی نهایی قابل استفاده هستند. پرک جو دوسر روسی نیز دارای کیفیتی مشابه با پرک جو دوسر آلمانی و انگلیسی است.

پرک جو دوسر

شرکت ایلیا وارد کننده­ عمده پرک جو دوسر روسی به کشور است و با تضمین قیمت، آنالیزهای کیفیت، دریافت مجوزهای بهداشتی، سیب سلامت، پروانه بهداشتی و بهره­‌برداری این محصول را به صورت تناژ و یا در بسته‌­بندی­ کوچک­تر در اختیار تمامی گروه‌­های مخاطبین قرار می‌دهد.

ارزش غذایی جو دوسر

در هر 100 گرم جو دوسر میزان 389 کالری وجود دارد. 6.9 چربی، 2 میلی گرم سدیم، 429 میلی گرم پتاسیم نیز در 100 گرم از این ماده وجود دارد. کربوهیدارت حاصل از آن نیز 66.2 گرم است و دارای 11 گرم فیبر غذایی می­باشد. هم­چنین دارای 16.8 گرم پروتئین است.

اما این­ها تنها ترکیبات تشکیل دهنده­‌ی جو دوسر نیستند و جو دوسر انواع ویتامین­‌ها و ریزمغذی­‌ها را داراست.

یعنی در 100 گرم جو دوسر:

  • 33 درصد از نیاز روزانه به آهن
  • 38 درصد از نیاز روزانه به روی
  • 39 درصد از نیاز روزانه به منیزیم
  • تمام نیاز روزانه به منگنز،
  • 59 درصد از نیاز روزانه به فسفر
  • 8 درصد از نیاز روزانه به پتاسیم
  • 3 درصد از نیاز روزانه به ویتامین E
  • 2 درصد از نیاز روزانه به ویتامین K
  • و به صورت میانگین 23 درصد از نیاز روزانه به ویتامین­‌های گروه B پاسخ داده می­‌شود.

فروش آرد جو دوسر برای تولید نان

غلات از مهم­ترین تامین کننده­‌های نیازهای روزمره‌­ی تغذیه­‌ای انسان‌­ها در جهان هستند. که یکی از این غلات که به صورت گسترده در جهان استفاده می­‌شود، گندم است که برای تهیه نان در ایران کاربرد زیادی دارد.

گندم دارای گلوتن بوده و یکی از پروتئین­‌های اصلی گلوتن، گلیادین است که اثرات مضری برای افراد مبتلا به سلیاک دارد. این امر باعث شده است که بشر به دنبال محصولات فراسودمند بگردد که یکی از این غلات جو دوسر است که فاقد گلوتن است.

سرشار از مواد مفیدی دیگری مانند فیبر است و با دارا بودن انواع ویتامین­‌ها و ریزمغذی­‌ها توجه مخاطبین را به خود جلب کرده است. یکی از کاربردهای این غله، تهیه آرد از آن است که با تهیه آرد از این محصول می‌­توان برای تولید نان و شیرینی­‌جات استفاده نمود و محصولی فراسودمند را ارائه نمود.

جو دوسر

خرید اوتمیل کیلویی و عمده

ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که اوتمیل چیست؟ اوتمیل در واقع یک صبحانه یا میان وعده­ی غنی از انرژی به حساب می­‌آید که از محصولات فرآوری شده جو دوسر است. در واقع اوتمیل جو دوسر پرک است که می­‌توان آن را با اضافه کردن آب یا لبنیات و همراه با مغزی‌جات میل کرد.

اوتمیل­‌های موجود در بازار از کشورهای آلمان، انگلیس و روسیه وارد می­‌شوند. که ورود از کشورهای آلمان و انگلیس به صورت کالای لوکس بوده و در بسته‌بندی‌های 250-300 گرمی وارد بازار می­‌شود و در اختیار مصرف کننده‌­ی نهایی قرار می‌گیرد.

شرکت ایلیا بزرگترین وارد کننده­ جو دوسر روسی به کشور است. که می‌­تواند انواع مشتقات جو دوسر از جمله اوتمیل را با تضمین کیفیت و با کم­ترین نوسان قیمتی وارد کشور کند.

شرکت ایلیا قادر به تامین این محصول در تمامی فصول است. به علاوه در هر پارت واردات خود با انجام آنالیزهای کیفی و دریافت مجوزهای مربوطه خرید کیلویی این محصول را برای مصرف کنندگان نهایی به ارمغان می­‌آورد. برای خرید کیلویی جو دوسر پرک فوری اوتمیل می‌توانید سفارش خود را در سایت ایلیا مارکت ثبت نمایید.

قیمت خرید آرد جو دوسر برای پخش در قشم

شرکت ایلیا، بزرگ­ترین وارد کننده­ جو دوسر روسی به کشور است. یکی از دغدغه‌­های اصلی تولید کنندگان و پخش کنندگان محصولات این است که نگران هستند که در واردات بعدی خود با مشکل مواجه شوند و نتوانند کیفیت خود را ثابت نگه دارند.

اما شرکت ایلیا با توجه به این دغدغه و نیاز بازار در هر پارت واردات خود کیفیت را تضمین کرده و در تلاش است تا پایین­‌ترین نوسان قیمت را نیز داشته باشد.

همچنین با توجه به این­ که شرکت ایلیا دارای انبار در شهرهای مختلف کشور است در صدد است که کم­ترین هزینه حمل و نقل را به تولید کنندگان وارد کند. در نتیجه شرکت­‌های پخش در قشم می­‌توانند با مناسب­‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، این نهاده پرخاصیت را در قشم خرید و توزیع نمایند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *