خرید اینترنتی آرد جو دوسر سبوس‌دار در ارومیه

خرید اینترنتی آرد جو دوسر سبوس‌دار در ارومیه از کدام شرکت امکان‌پذیر است؟ خرید اینترنتی آرد جو دوسر سبوس‌دار روشی به صرفه و اقتصادی می‌باشد؟ آرد جو دوسر یکی از غنی‌ترین انواع آردها می‌باشد که در تهیه و تولید انواع بیسکویت و نان‌ها استفاده می‌شود.

این آرد تمام خواص و ارزش غذایی جو دوسر را در خود دارد و محصولات تولید شده از آن برای سلامت بدن مناسب هستند. آرد جو دوسر سبوس‌دار از جمله محصولات فراسودمندی است که به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌هایی مثل دیابت، فشارخون، بیماری‌های گوارشی و قلبی کمک می‌کند.

به دلیل شناخته شدن خواص این نوع آرد و هم‌چنین تقاضای بالا برای خرید این محصول، شرکت‌ها و برندهای مختلفی اقدام به فروش آرد جو دوسر سبوس‌دار کرده‌اند. بسیار مهم است که این آرد با کیفیت و بهداشتی باشد و هم‌چنین به راحتی بتوان ثبت سفارش و خرید این محصول را انجام داد.

شرکت ایلیا تولید کننده برتر آرد جو دوسر سبوس‌دار در کشور بوده که این محصول را با حفظ ارزش غذایی جو دوسر در بازار عرضه می‌کند. هم‌چنین با فراهم کردم بستر خرید اینترنتی برای تمامی هم‌وطنان به ویژه شهر ارومیه، هزینه‌های حمل‌و‌نقل را برای خریداران کاهش داده است.

آرد جو دوسر رژیمی چیست؟

آرد جو دوسر از آسیاب شدن دانه‌های کامل جو دوسر بدست می‌آید. این نوع آرد مانند سایر محصولات فرآوری شده از جو دوسر در رژیم‌های غذایی مختلف به منظور تقویت بدن، بهبود بیماری‌های مختلف و کمک به تناسب بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بتاگلوکان موجود در این محصول برای پیشگیری از سرطان موثر است و اثرات ضدتوموری دارد. هم‌چنین این آرد باعث کاهش کلسترول بد شده و خطر گرفتگی عروق را کاهش می‌دهد. به علاوه مصرف منظم این آرد و محصولات تهیه شده از آن باعث کاهش وزن می‌شود.

چرا که محصولات تولید از این آرد جلوی اشتهای کاذب را گرفته و باعث سیری طولانی مدت می‌شود. هم‌چنین فیبرهای موجود در این محصول با جذب آب حجیم شده و حجم زیادی را در معده اشغال می‌کند.

جو دوسر

جو دوسر لاغر می‌کند؟

جو دوسر یک غله مغذی است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی را در بین مردم کسب کرده است. این غله انواع مختلفی داشته که در تهیه انواع غذاها کاربرد دارد. اما سوال اینجاست که آیا جو دوسر در لاغری و کاهش وزن تاثیر دارد یا خیر؟

در طی سال‌های گذشته، تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است و اثرات این محصول بر لاغری به اثبات رسیده است. مثلا پروتئین‌های موجود در این غله باعت افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن شده که در کاهش وزن موثر است.

هم‌چنین فیبر موجود در این محصول بر بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیرگذار است و نقش مهمی در کاهش اشتها و افزایش زمان سیری دارد. علاوه بر این مصرف جو دوسر انرژی بالایی را به بدن تزریق می‌کند و به دلیل اینکه در زمان رژیم لاغری، بدن به دلیل دریافت کالری کمتر، دچار کمبود انرژی می‌شود، بسیار مهم است.

خرید نان جو دوسر

به دلیل خواص تغذیه‌ای آرد جو دوسر و اینکه محصولی فاقد گلوتن است، این نوع آرد و محصولات تولید شده از آن به ویژه انواع نان‌ها، جایگزینی مناسب برای سایر آردها می‌باشد. نان جو دوسر سرشار از فیبر خوراکی بوده که اثرات مفیدی را برای بدن به دنبال دارد.

این محصول منبع غنی از املاح معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم و انواع ویتامین‌ها می‌باشد. این نوع نان بخصوص برای افراد دیابتی و کسانی که رژیمی کم کالری دارند، بسیار موثر است.

از دیگر خواص آن می‌توان به تعادل فشار خون، بهبود گوارش، درمان پوکی استخوان، کاهش سطح کلسترول خون، پیشگیری و درمان انواع عفونت‌ها و … اشاره کرد. انواع نان‌های جو دوسر به اشکال سنتی و صنعتی در بازار عرضه می‌شود.

نان‌های صنعتی در بسته‌بندی‌های شرکتی ارائه می‌شوند و معمولا مدت زمان مصرف آنها بیشتر است. شرکت ایلیا با استفاده از آرد جو دوسر کاملا بهداشتی و با کیفیت، انواع نان‌های بسته‌بندی مانند نان تست، نان دو آتیشه را در بازار عرضه می‌کند.

خریدارن با خیالی راحت می‌توانند این نان‌ها را خریداری کرده و در سبد غذایی خانوار قرار دهند.

جو دوسر

آرد جو دوسر و دیابت

افراد مبتلا به دیابت در تولید یا استفاده از انسولین مشکل دارند و به همین دلیل شاخص قند خون در آنها بالا است. این افراد باید نسبت به کربوهیدرات موجود در غذاها حساس باشند، چرا که کربوهیدرات‌ها به سرعت به قند تجزیه می‌شود.

این مورد یکی از دلایلی است افراد مبتلا به دیابت باید به دنبال جایگزینی برای غلات غنی از کربوهیدرات باشند. جو دوسر حتی اگر سرشار از کربوهیدرات هم باشد، باز هم برای دیابت مناسب است. این محصول دارای شاخص گلیسمی پایینی بوده و فیبر موجود در آن به کنترل دیابت کمک می‌کند.

فیبر نقش مهمی در هضم غذا داشته و به کاهش سرعت تجزیه قندها کمک می‌کند که این امر باعث جلوگیری از افزایش سطح گلوکز بدن می‌شود. مصرف جو دوسر هم‌چنین ممکن است به بهبود حساسیت به انسولین کمک کند.

تحقیقات نشان داده است که افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که در روز یک وعده غذایی با جو دوسر دارند، نسبت به بقیه افراد، پاسخ گلوکز و انسولین بهتری را دارند.

پرک جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک ریز

خرید و مصرف جو دوسر پرک در سال‌های اخیر بخصوص برای استفاده در وعده صبحانه بسیار رایج شده است. چرا که خواص غذایی بالایی داشته و به سرعت آماده مصرف می‌شود. جو دوسر پرک به شکل‌های ظاهری مختلف درشت و ریز در بازار وجود دارد.

جو دوسر پرک ریز، به دلیل سرعت بالای آماده شدن محبوبیت زیادی را در میان مردم پیدا کرده است. چرا که همانطور که از نامش پیداست، ریز بوده و حتی در مایعات سرد هم قابلیت مصرف دارد.

خرید آرد جو دوسر دانیما در ارومیه

آرد جو دوسر دانیما در بسته‌بندی‌های بهداشتی و شکیل با توجه به نیازهای مختلف مردم توسط شرکت ایلیا در شهرهای مختلف کشور مانند ارومیه، ارائه می‌شود. خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت محصول به سایت اینترنتی شرکت مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *