قیمت فروش آرد جو دوسر تناژ برای کارخانجات در تهران

جو دوسر

قیمت فروش آرد جو دوسر تناژ برای کارخانجات در تهران بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ استعلام قیمت آرد جو دوسر در تهران از چه مجموعه‌هایی امکان پذیر است؟ بهترین کیفیت آرد جو دوسر متعلق به کدام برند می‌باشد؟

فروش اینترنتی آرد جو دوسر توسط کدام شرکت‌ها انجام می‌شود؟ آرد یکی از محصولات مهم و استراتژیک برای هر کشوری می‌باشد و نقشی مهم در صنایع غذایی دارد. به دلیل مصرف و کاربرد زیاد این محصول در بین مردم، کیفیت و مغذی بودن آن بسیار مهم است.

امروزه به دلیل شناخته شدن خواص و ارزش غذایی جو دوسر در بین مردم، استفاده از محصولات فراوری شده این غله رایج شده است. آرد جو دوسر هم که از پودر شدن دانه‌های کامل جو دوسر به دست می‌آید، یک محصول پرکاربرد است که می‌تواند جایگزین سایر آردها در رژیم غذایی شود.

کارخانجات صنایع غذایی نیز به دنبال استفاده از انواع آردهای مرغوب و با کیفیت برای تولیدات خود می‌باشند و به همین دلیل به خرید آرد جو دوسر روی آوردند.

این کارخانجات خرید خود را به صورت تناژ انجام داده تا هم در وقت و هزینه صرفه جویی کنند هم مواد اولیه خود را به مدت طولانی‌تری در اختیار داشته باشند تا خیالشان از بابت تولیدات راحت باشد.

کارخانجات در تهران و سایر استان‌ها و شهرها نیازمند یک شرکت معتبر برای خرید تناژ آرد جو دوسر بهداشتی و با کیفیت هستند. شرکت ایلیا با داشتن تمامی استانداردها و مجوزها و با سابقه درخشان در فروش عمده و تناژ می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش از خریدی راحت و به صرفه را برای کارخانجات فراهم کند.

کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر

آرد جو دوسر به دلیل شاخص گلیسمی پایین، منبع غذایی مناسب برای تنظیم قند خون محسوب می‌شود. همچنین این محصول با داشتن فیبر کافی، در بهبود عملکرد دستگاه گوارش موثر است و از انواع سرطان پیشگیری می‌کند.

این محصول با ایجاد سیری طولانی مدت از اشتهای کاذب جلوگیری کرده و باعث تناسب اندام و کاهش وزن می‌شود. از دیگر خواص آن می‌توان به سلامت پوست و مو اشاره کرد. که به عنوان یک آبرسان و پاک کننده طبیعی برای پوست به شمار می‌آید.

کارخانجات مختلف مواد غذایی مانند غذاهای آماده و نیمه آماده، کیک و کلوچه، مکمل‌های ورزشی، خمیر پیتزا، پودر کیک و پنکیک و صنایع لبنی برای بالا بردن کیفیت غذایی محصولات خود، از خریداران آرد جو دوسر هستند.

همچنین انواع صنایع تولیدات آرایشی و بهداشتی، برای تولید ماسک‌های صورت، اسکراب و پودر بچه از آرد جو دوسر استفاده کرده تا محصولی طبیعی و با کیفیت را به بازار عرضه کنند.

جو دوسر فاقد گلوتن

در کنار خواص فراوانی که جو دوسر دارد، بهتر است بدانید که این غله فاقد گلوتن نیز هست. گلوتن نوعی پروتئین است که در غلاتی مانند گندم و جو وجود دارد.

مصرف آن برای اکثر مردم بی خطر است. اما بعضی افراد مبتلا به سلیاک به این نوع پروتئین حساس بوده و ممکن است با مصرف غذاهای گلوتن دار دچار مشکل شوند. جو دوسر برای افرادی که حساس به گلوتن هستند، هضم راحت‌تری دارد.

شاید کمتر از یک درصد از بیماران سلیاکی به این پروتئین واکنش نشان دهند، اما بهتر است جانب احتیاط را در مصرف غذاهای گلوتن دار رعایت کنند.

جو دوسر به طور طبیعی و خالص عاری از گلوتن است. اما ممکن است به دلایل مختلف از جمله خط تولید مشترک و فرآوری محصولات با سایر غلات و همچنین نزدیکی مزرعه کشت گندم و جو دوسر، به گلوتن آلوده شود.

جو دوسر برای محصولات دیابتی

محصولات جو دوسر مزایای زیادی برای بدن و سلامتی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به کاهش وزن، بهبود و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی، سلامت پوست، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش قند خون و… اشاره کرد.

از جو دوسر و محصولات فرآوری شده از آن در تهیه انواع غذاها مانند سوپ، فرنی، اوتمیل، دسر، معجون و… استفاده می‌شود. دیابت یک بیماری رایج در میان مردم است که در نتیجه آن روند سوخت و ساز کربوهیدرات‌ها در بدن مختل شده و قند خون بالا می‌رود.

یکی از راه‌های کنترل و درمان این بیماری داشتن رژیم غذایی سالم و مناسب است. تحقیقات نشان داده است که مصرف منظم جو دوسر برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

تا پیش از این تصور عموم بر این بود که افراد دیابتی باید از مصرف هرگونه کربوهیدرات بپرهیزند. اما تحقیقات جدید ثابت کرده که مصرف کنترل شده کربوهیدرات و قند ضرری برای این افراد ندارد.

جو دوسر

فروش جو دوسر پرک ریز و درشت

جو دوسر یک غذای کامل و مقوی است. این غله فراورده‌های متنوعی دارد که جو دوسر پرک یکی از آنهاست. این محصول اخیرا به یکی از پرمصرف‌ترین غلات در کشور تبدیل شده است. چرا که بسیار مغذی است و هم به صورت خام و هم پخته شده کاربرد دارد.

به طور کلی برای خرید این محصولات باید به مجموعه‌ای معتبر و بهداشتی مراجعه کرد تا محصولی با کیفیت را داشته باشید. همچنین محصولات فراسودمند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، و کیفیت آن بر کیفیت نهایی محصولات تولید شده اثرگذار است.

شرکت ایلیا یکی از تخصصی‌ترین مراکز تولید و عرضه محصولات جو دوسر وارداتی می‌باشد. این مجموعه انواع محصولات جو دوسر وارداتی غیر تراریخته خود را مانند جو دوسر پرک ریز و درشت را در شرایطی بهداشتی و مکانیزه فراوری می‌کند. سپس در انواع بسته‌بندی‌های با کیفیت به بازار عرضه می‌کند.

خرید جو دوسر وارداتی غیر تراریخته

محصولات غیر تراریخته به محصولاتی گفته می‌شود که به صورت طبیعی مراحل رشد خود را گذرانده باشد و هیچ گونه تغییر ژنی در بذور آن انجام نشده باشد. این گونه محصولات کشاورزی از نظر سلامتی و کیفیت مطمئن‌تر هستند.

شرکت ایلیا بزرگ‌ترین وارد کننده جو دوسر در کشور می‌باشد. که انواع جو دوسر وارداتی و غیر تراریخته را از کشورهای مختلف با نظارت کارشناسان و متخصصان به کشور وارد کرده و در بازار عرضه می‌کند.

فروش آرد جو دوسر برای کارخانه‌ها در تهران

انواع کارخانه‌های مواد غذایی در تهران وجود دارد که برای تولید محصولاتی متنوع و متناسب با ذائقه خریداران، از مواد اولیه متفاوت و با کیفیت برای محصولات خود استفاده می‌کنند. با توجه به شناخته شدن هر چه بیشتر آرد جو دوسر، توجه صاحبان صنایع غذایی به آرد این غله جلب شده است.

شرکت ایلیا با فراهم کردن شرایط ویژه فروش برای خریداران عمده مانند کارخانه‌ها و عرضه محصولات سالم و بهداشتی، گزینه‌ای مناسب برای کارخانجات استان تهران و شهرهای مختلف این استان مانند کرج، ورامین، قرچک، ری، شهریار و… می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *