خریدار پرک اوتمیل جو دوسر در ارومیه

پرک جو دوسر

خریدار پرک اوتمیل جو دوسر در ارومیه چه گروهی از مردم را شامل می‌شود؟ آیا خرید محصول جو دوسر با کیفیت در ارومیه امکان پذیر است؟ مناسب‌ترین قیمت جو دوسر در کدام فروشگاه امکان پذیر است؟ امروزه جو دوسر به یکی از غلات پرطرفدار در میان مردم مبدل شده است.

با توجه به شناخته شدن این محصول در ایران، جایگاه زیادی در بین مردم دارد. تامین و عرضه جو دوسر و انواع محصولات فراسودمند یکی از آیتم‌های مهم برای شرکت‌های عرضه کننده این محصول است.

شرکت ایلیا با داشتن دغدغه تامین نیاز مردم عزیز ایران در سراسر کشور به ویژه ارومیه و شهرهای اطراف آن، تلاش زیادی را در این زمینه انجام داده است. این شرکت با داشتن سایت اینترنتی، خریدی بی واسطه را برای هم‌وطنان سراسر کشور فراهم کرده است.

اوتمیل چیست؟

جو دوسر یا Oat یکی از سالم‌ترین انواع غلات می‌باشد. جو دوسر بدون گلوتن می‌باشد و شامل انواع ویتامین‌های ضروری، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و سایر مواد مغذی می‌باشد. دانه‌های جو دوسر سفت هستند و پختن آن سخت و دشوار است.

برای راحتی تهیه و مصرف، آن را به صورت پرک شده فرآوری می‌کنند تا پخت آن سریع‌تر انجام شود. جو دوسر را که معمولا به عنوان وعده صبحانه می‌خورند، اگر به همراه شیر یا آب بپزید و به صورت فرنی یا حریره تهیه کنید، در فرهنگ و زبان انگلیسی به آن اوتمیل (oatmeal) می‌گویند.

در حقیقت این غذا، یک وعده رژیمی محسوب می‌شود که علاوه بر سیر کردن افراد، منبع مناسبی از انرژی به شمار می‌آید.

علاوه بر آن وعده‌ای سرشار از ویتامین، کلسیم و پروتئین است. با توجه به مقدار فیبر بالای اوتمیل، مصرف این محصول باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و یبوست می‌شود.

جو دوسر

جو دوسر ارگانیک

جو دوسر ارگانیک به محصولی گفته می‌شود که منشا طبیعی داشته باشد و در طی فرآیند تولید آن از هیچ گونه ماده شیمیایی یا هر فرآیندی که باعث تغییر در ماهیت آن شود، استفاده نشده باشند.

به دلیل سخت بودن استانداردهای ارگانیک در ایران و جهان، محصولات کمی هستند که واقعا ارگانیک و سالم باشند. یکی از دغدغه‌های مهم مجموعه ایلیا تامین انواع محصولات ارگانیک به ویژه جو دوسر و عرضه آن به بازار می‌باشد.

همچنین این شرکت از بزرگ‌ترین واردکننده‌های جو دوسر روسی می‌باشد که نمونه‌های روسی کاملا ارگانیک و غیرتراریخته بوده و کیفیت و طعمی مطلوب دارند.

قیمت جو دوسر اوتمیل عمده

قیمت جو دوسر تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد. این عوامل مانند: خارجی یا ایرانی بودن محصول، حجم خرید، کیفیت محصول و… می‌باشند. طبیعی است که خرید عمده جودوسر اوتمیل بسیار به صرفه‌تر می‌باشد.

گروه بازرگانی ایلیا با فراهم نمودن بسترهای فروش عمده جو دوسر اوتمیل ایرانی و خارجی، و عرضه مستقیم و بی واسطه این محصولات به شرکت‌های پخش، کارخانجات و …، و قدمی بزرگ در راستای کاهش قیمت نهایی این محصول و ترویج استفاده بیشتر اوتمیل برداشته است.

یقینا، کاهش قیمت جودوسر عمده، تمایل بیشتری را در میان مصرف کنندگان برای استفاده بیشتر این محصول ایجاد می‌کند.

پرک جو دوسر

فروش جو دوسر پرک فله

جو دوسر یا یولاف غله‌ای بسیار کامل و مغذی می‌باشد ولی به دلیل سفت بودن، زمان زیادی برای پخت نیاز دارد. به همین دلیل انواع فرآوری‌ها در این محصول انجام می‌پذیرد.

جو دوسر پرک نوعی است که بیشترین فرآوری روی آن انجام شده و باعث می‌شود که به زمان تهیه و پخت کمتری نیاز داشته باشد. جو دوسر پرک فوق‌العاده مغذی است و منبع مناسب از کربوهیدارت‌ها و فیبر می‌باشد.

معمولا به شیوه‌های مختلفی می‌توان این محصول با ارزش را مصرف کرد ولی بیشتر در وعده صبحانه و همراه با آب و شیر پخته می‌شود.

در حال حاضر به دلیل خواص منحصر به فرد این محصول، مشتریان زیادی خواستار خریداری آن هستند و خرید عمده محصول به صورت فله نسبت به بسته‌بندی آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات و آگاهی از قیمت‌ها و محصولات می‌توانید از راه‌های ارتباطی مختلف با مجموعه ایلیا ارتباط داشته باشید و خریدی با صرفه را تجربه کنید.

خرید جو دوسر پرک ریز فوری

جو دوسر پرک ریز فوری برای وعده صبحانه بسیار عالی است. چون همانطور که از اسم آن مشخص است، فقط کافی است آن را در مایعات ریخته تا به سرعت نرم شود و حتی در مایعات سرد نیز حل می‌شود. از نظر قیمت جو دوسر پرک خرد شده و ریز با انواع دیگر آن تفاوتی ندارد.

جو دوسر خرد شده از نظر بافت و زمان آماده سازی بین جو دوسر فوری و درشت قرار دارد. به دلیل افزایش تقاضا، بازار خرید و فروش جو دوسر پرک ریز بسیار رونق پیدا کرده است.

جودوسر پرک ریز به دلیل سرعت بالای آماده شدن آن محبوب است. برای مثال بدنسازان می‌توانند جو دوسر پرک ریز را در مایعات مختلف همراه با سایر افزودنی‌ها مخلوط کرده و به عنوان یک صبحانه سریع و مغذی استفاده کنند.

جو دوسر

جو دوسر برای بدنسازی

کربوهیدرات یکی از مهم‌ترین موادی است که ورزشکاران و بدنسازان برای تامین انرژی مورد نیاز خود به آن نیاز دارند. جو دوسر یکی از بهترین مواد غذایی برای تامین کربوهیدرات پیچیده مورد نیاز بدنسازان به شمار می‌آید.

این ماده غذایی دیر هضم بوده و انرژی فراوانی را در مدت طولانی‌تری برای بدن ایجاد می‌کند. همچنین وجود مقادیر فراوان پروتئین در جو دوسر، از دیگر فاکتورهای مناسب این محصول برای بدنسازی به حساب می‌آید.

پروتئین نقش مهم و اصلی در عضله سازی و افزایش حجم ماهیچه‌های بدنسازان دارد. یکی دیگر از اهداف ورزشکاران، کاهش چربی‌های اشباع شده و مضر است. جو دوسر مقدار بسیار کمی از چربی‌های مضر را دارد.

خرید اوتمیل برای پخش و بسته‌بندی در ارومیه

مجموعه‌های مختلف از متقاضیان و مشتریان اوتمیل می‌باشند. شرکت‌های پخش و بسته‌بندی این محصول و سایر محصولات مشابه را به صورت عمده و فله خریداری کرده و پس از بسته‌بندی با برند خود به فروش می‌رسانند.

شرکت ایلیا امکان فروش عمده و تناژ جو دوسر را برای شرکت‌های پخش فراهم کرده است و با ایجاد نمایندگی و انبارهای مختلف در سراسر کشور از جمله شهر ارومیه، باعث تسهیل عرضه اوتمیل در شهرهای مختلف شده است تا مشتریان با حذف هزینه‌های حمل و  نقل، خریدی پرسود و به صرفه‌تر را داشته باشند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *