خرید آرد جو دوسر ویژه پخش و بسته‌بندی در اهواز

آرد جو دوسر

خرید آرد جو دوسر ویژه پخش و بسته‌بندی در اهواز از چه طریقی امکان‌پذیر است؟ انواع بسترهای فروش خرید آرد جو دوسر کدام‌ها هستند؟ شرایط ویژه فروش برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی توسط چه شرکتی ارائه می‌شود؟

آرد جو دوسر از آسیاب دانه‌های جو دوسر به دست آمده و تمامی خواص این غله را در خود دارد. این محصول بدون گلوتن بوده و منبعی غنی از انواع ویتامین‌ها می‌باشد. آرد جو دوسر مصارف مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به کاربرد آن در تهیه غذاهای رژیمی، نان و شیرینی اشاره کرد.

هم‌چنین با توجه به خواص شناخته شده این محصول برای سلامت پوست، از این آرد برای تولید انواع ماسک‌های خانگی استفاده شده که این ماسک‌ها باعث شفافیت پوست و کاهش آکنه و جوش می‌شود. با توجه به این میزان ویژگی آرد جو دوسر، امروزه وجود این محصول در هر خانه ضروری است.

شرکت‌های پخش و بسته‌بندی با شناخت و درک این نیاز، برای کسب سود بیشتر، اقدام به فروش آرد جو دوسر به صورت بسته‌بندی‌های چند صد گرمی کرده‌اند.

صاحبان این مشاغل در شهرهای مختلف به ویژه اهواز، در صدد یافتن مجموعه و برندی معتبر هستند تا بتوانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. شرکت ایلیا خرید عمده این محصول را برای متقاضیان فراهم کرده است.

انواع جو دوسر در ایران

با توجه به ویژگی‌های تغذیه‌ای و درمانی جو دوسر، این غله یک محصول کاربردی است که به شکل‌های مختلفی در بازار وجود دارد.

انواع جو دوسر به صورت بلغور جو دوسر، پرک جو دوسر، سبوس جو دوسر، آرد جو دوسر، جو دوسر بدون پوست و … در بازار وجود دارد که هرکدام از این محصولات در تولیدات غذایی مختلف استفاده می‌شود.

مثلا از آرد جو دوسر در تولید ماسک‌های پوستی، پودر بچه، انواع سس‌ها، صنایع لبنی، تولید نان‌های صنعتی و سنتی استفاده می‌شود. یا از پرک جو دوسر در تهیه انواع سوپ و آش و دسرهای شیری استفاده می‌شود. به طور کلی جو دوسر یک غله کاربردی و پرمصرف است که ارزش غذایی بالایی برای سلامت بدن دارد.

دانه جو دوسر

تفاوت جو و جو دوسر

تفاوت جو با جو دوسر زیاد نیست و بیشترین میزان تفاوت آنها مربوط به ارزش غذایی و نحوه مصرفشان می‌باشد. نام علمی جو دوسر Avena sativa است و به نام یولاف نیز معروف است.

این غله در گذشته بیشتر برای مصارف دامی استفاده می‌شده است، اما امروزه با شناخت خواص آن، برای مصرف انسانی نیز گزینه‌ای بسیار مناسب است. جو با نام علمی Hordeum vulgare است که تقریبا در تمامی جهان کشت شده و شناخته شده است.

جو و جو دوسر از بهترین غلاتی هستند که می‌توانیم در وعده‌های غذایی مصرف کنیم، چرا که هردو در بهبود و پیشگیری از بیماری‌های دیابت، قلبی، سرطان و … موثر هستند. از مهم‌ترین تفاوت‌های این دوغله می‌توان به ارزش غذایی آنها اشاره کرد.

جو دوسر بی‌شک بسیار مغذی‌تر و سالم‌تر از جو می‌باشد و به همین دلیل در وعده صبحانه بسیار کاربرد دارد. از دیگر تفاوت‌های آنها می‌تواند به گلوتن اشاره کرد. جو دوسر فاقد گلوتن بوده و برای بیماران سلیاکی و افراد حساس به این پروتئین مناسب است در حالی‌که جو مانند گندم دارای گلوتن است.

هم‌چنین در باب نحوه مصرف این دو غله نیز می‌توان گفت که، ترجیح عموم به مصرف جو دوسر به شکال پرک شده در وعده صبحانه است درحالی‌که مصرف جو در بین مردم بیشتر به صورت استفاده در غذاهایی مانند خورش یا سوپ می‌باشد.

تولید گرانولا با پرک جو دوسر

طرز تهیه گرانولا بسیار راحت است. گرانولا یک میان وعده شگفت‌انگیز از غلات، آجیل‌ها، خشکبار، شیرین‌کننده‌های طبیعی و … است.

این ترکیب عالی و خوشمزه را می‌توان برای صبحانه یا به عنوان دسر در کنار وعده‌های غذایی دیگر مصرف کرد. یکی از جذابیت‌های این غذا این است که محدویت‌پذیر نیست و در تولید آن می‌توان از انواع غلات به ویژه پرک جو دوسر استفاده کرد.

جو دوسر

ارزش غذایی جو دوسر

جو دوسر یکی از انواع غلات سبوس‌دار است که منبع عالی از فیبرهای با ارزش مانند بتاگلوکان است. این غله سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌ها  می‌باشد.

جو دوسر حاوی مقادیر بالایی از آونانترامید است که از انواع آنتی اکسیدان‌های مهم و منحصر به فرد است و تاثیر بسزایی در محافظت از قلب دارد. این محصول هم‌چنین تاثیر زیادی در کاهش سطح قند خون و کلسترول داشته و به عنوان یک غذای سالم توجه این بیماران را به خود جلب کرده است.

در صد گرم از جو دوسر خام، ترکیبات زیر وجود دارد:

  • کالری: 389
  • کربوهیدرات: 66.3 گرم
  • فیبر: 10.6 گرم
  • پروتئین: 16.9 گرم
  • قند: 0 گرم
  • چربی: 6.9 گرم و
  • آب به میزان 8 درصد

جو دوسر هم‌چنین از انواع ویتامین‌‎ها و مواد معدنی مانند: منگنز، فسفر، مس، آهن، سلنیوم، منیزیم و روی تشکیل شده است که هرکدام تاثیرات مثبتی را برای سلامت بدن دارند.

جو دوسر کیلویی

خرید آرد جو دوسر بسته‌بندی دانیما

با توجه به ارزش غذایی آرد جو دوسر و کارکردهای متفاوت و فراوان این محصول، تقاضا برای خرید این محصول مهم و ارزشمند زیاد شده است و عده زیادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، ترجیح داده که این آرد را جایگزین آردهای معمولی و سفید کنند.

شرکت‌های زیادی در بازار آرد جو دوسر را در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. شرکت ایلیا از بزرگترین تولید کنندگان آرد جو دوسر بوده که خط تولیدی مکانیزه و کاملا بهداشتی را برای فرآوری آرد جو دوسر در اختیار دارد.

این شرکت آرد جو دوسر دانیما را با بسته‌بندی‌های شکیل و بهداشتی در بازار عرضه می‌کند. بسته‌بندی این محصولات به گونه‌ای است که از ورود رطوبت و آلودگی به آن جلوگیری شده و محصولی با کیفیت به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

خرید آرد جو دوسر برای پخش در اهواز

شرکت‌های پخش در شهر اهواز و شهرهای اطراف آن می‌توانند با ارتباط با مشاوران و کارشناسان شرکت ایلیا، از انواع آرد جو دوسر و قیمت‌های متفاوت آن آگاه شده و خریدی با کیفیت را تجربه کنند.

این شرکت با فروش اینترنتی، دغدغه مشتریان را برای رفت و آمد برطرف کرده است. خریداران می‌توانند تنها با داشتن یک گوشی هوشمند، سفارشات خود را در سایت فروش اینترنتی شرکت ایلیا ثبت کنند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *