قیمت خرید آرد جو دوسر تناژ برای پخش در تهران

جو دوسر

قیمت خرید آرد جو دوسر تناژ برای پخش در تهران چگونه است؟ کدام شرکت‌ها بهترین قیمت برای آرد جو دوسر در تهران را ارائه می‌دهند؟ مزایا و موارد مصرف آرد جو دوسر کدام‌ها هستند؟ انواع آردها با ویژگی‌ها و خواص مختلف در بازار وجود دارد. آرد جو دوسر از انواع با کیفیت آرد است که تمام شاخصه‌های کیفیتی را دارا می‌باشد.

این آرد با توجه به مغذی بودن، کاربردهای زیادی را هم در مصارف خانگی و هم تولیدی دارد. مثلا تهیه انواع غذاها و میان وعده‌های سالم با این نوع آرد امکان پذیر است و خانواده‌ها با استفاده از این آرد رژیم غذایی مناسبی را خواهند داشت.

باتوجه به نیاز بالای این محصول، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی می‌توانند با خرید آرد جو دوسر به صورت تناژ و بسته‌بندی این محصول در شکل‌ها و وزن‌های متفاوت، کسب و کاری پرسود در این زمینه داشته باشند. خرید تناژ آرد جو دوسر یک راهکار هوشمندانه برای سود بیشتر می‌باشد.

خرید و فروش این محصول در تهران و سایر شهرها از نمایندگی پخش شرکت ایلیا، امکان خریدی راحت و بدون ریسک را برای متقاضیان این محصول فراهم کرده است. شرکت ایلیا محصولی با کیفیت و همراه با آنالیزهای بهداشتی را برای مصرف روزانه در بازارعرضه کرده است. همچنین با فروش این محصول به صورت جزئی و عمده به نیاز تمام خریداران پاسخ داده است.

انواع محصولات رژیمی با آرد جو دوسر

از جو دوسر به عنوان یک غله با ارزش و غنی از مواد مغذی مانند آهن و فیبر در سراسر جهان یاد می‌شود. این ماده غذایی خاصیت ضد التهابی دارد و از انواع بیماری‌ها مانند بیماری‌های قلبی، فشار خون و دیابت جلوگیری می‌کند.

از آرد جو دوسر به دلیل کیفیت غذایی بالا انواع محصولات رژیمی تولید می‌شود. بیسکوئیت‌های رژیمی تولید شده از آرد جو دوسر یکی از این محصولات است که به عنوان یک میان وعده برای مصرف عموم کاربرد دارد.

به طور کلی بیسکوئیت‌های معمولی به علت شکر زیاد یک نوع خوراکی چاق کننده محسوب می‌شوند ولی بیسکوئیت‌های تولید شده از آرد جو دوسر بدون قند بوده و رژیمی هستند.

این نوع بیسکوئیت‌ها باعث کنترل قند خون شده و کالری کمتری نسبت به انواع دیگر این محصول دارند. همچنین از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری کرده و به عنوان یک بازدارنده اشتها به حساب می‌آیند.

جو دوسر

ارزش غذایی جو دوسر

جو دوسر یک منبع سرشار از پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی، چربی‌های مفید و فیبر می‌باشد. همچنین بسیاری دیگر از انواع مواد مغذی مانند آنتی اکسیدان‌ها و مواد کاهش دهنده چربی مانند فلاونوئیدها و ساپونین‌ها را دارد می‌باشد.

این غله در سراسر جهان یکی از منابع غذایی ضروری و اصلی محسوب می‌شود و به عنوان مکمل دارویی نیز کاربردهای بسیار دارد.

از انواع خواص و فواید آن برای بهبود و درمان بیماری‌ها می‌توان به : اضطراب، یبوست، ضعف مثانه، نقرس، التهابات روده، اختلالات کلیوی، سنگ کیسه صفرا، کبد چرب، فشار خون و اختلالات عصبی اشاره کرد. به طور کلی ارزش غذایی 100 گرم جو به شرح زیر می‌باشد:

  • کالری: 389
  • کل چربی: 6.9
  • چربی اشباع: 1.2 گرم
  • کلسترول: 0
  • سدیم: 2 میلی گرم
  • پتاسیم: 429 میلی گرم
  • کل کربوهیدرات: 66.2 گرم
  • قند 0 گرم

قیمت اوتمیل عمده

اوتمیل یک وعده غذایی سالم و خوش طعم است که به دلیل مغذی بودن و ویژگی‌های منحصر به فرد به یکی از محبوب‌ترین غذاها به خصوص در وعده صبحانه مبدل شده است. این غذا از جوانه یا آرد جو تهیه می‌شود.

با توجه به اینکه فیبر زیادی در این محصول وجود دارد، مصرف این غذا باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، کلسترول و یبوست می‌شود. علاوه بر این مصرف این محصول باعث افزایش سطح انرژی بدن و بهبود حافظه می‌شود.

اوتمیل به آسانی تهیه شده و می‌توان با روش‌های مختلف و با اضافه کردن انواع میوه‌های تازه و خشک، آجیل، شیره‌های گیاهی و حیوانی، این غذا را به یک غذای کامل تبدیل کرد.

غالبا خریداران عمده اوتمیل در کشور، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی هستند که این محصول را در حجم بالا خریداری کرده و در بسته‌بندی‌های دلخواه به بازار عرضه می‌کنند.

این شرکت‌ها با خرید عمده و به صرفه اوتمیل، می‌توانند درآمد پرسودی از بازار خرید و فروش این محصول داشته باشند. قیمت اوتمیل به صورت عمده نسبت به بسته‌بندی‌های گرمی و کیلویی این محصول مناسب‌تر بوده و شرکت ایلیا با فراهم کردن زمینه فروش عمده این محصول امکان خریدی مناسب را فراهم کرده است.

جو دوسر

جو دوسر پرک گرانولایی

گرانولا یک غذای خوش طعم و مقوی است که ابتدا در آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول به دلیل طعم و کیفیت مناسب همواره مورد توجه تمام گروه‌های سنی می‌باشد. افراد دچار کم خونی شدید می‌توانند از این ماده غذایی که با میوه‌های خشک مخلوط شده است استفاده کنند.

همچنین افرادی که قصد کاهش وزن را دارند به دلیل سیری بلند مدت این غذا، امکان استفادهاز آن  را دارا می‌باشند. علاوه بر آن گرانولا تهیه شده با جو دوسر پرک برای کودکانی که عادات غذایی بدی دارند و تمایلی به مصرف میوه ندارند، بسیار راهکار مناسبی است.

آرد جو دوسر برای محصولات دیابتی

مصرف گندم و فراورده‌های آن مانند آرد گندم، به دلیل اینکه حاوی گلوتن هستند بیماری دیابت را تشدید می‌کنند. اما جو دوسر بدون گلوتن است و شاخص قند خون آن پایین می‌باشد و محصولات فراوری شده از آن بسیار مناسب رژیم غذایی بیماران دیابتی می‌باشند.

کارخانه‌های تولید کننده محصولات دیابتی و رژیمی در سال‌های اخیر به شدت بر روی توسعه بازار و محصول خود کار کرده اند. با گسترش بیماری دیابت در دهه‌های اخیر مصرف این محصولات هم بسیار توسعه یافت است.

کارخانه‌های صنایع غذایی می‌توانند برای تولید محصولات دیابتی و رژیمی از انواع آرد جو دوسر و پرک‌های پروتئینی جو دوسر استفاده کنند. این مجموعه قدرت تامین مواد اولیه به صورت دانه، پرک و آرد جو دوسر در طول سال و در تناژ های بالا را دارد.

قیمت آرد جو دوسر برای پخش در تهران

آرد جو دوسر از محصولات پر فروشی است که بازار خوبی را در میان محصولات فراسودمند کسب کرده است. انواع شرکت‌های پخش خواستار خرید این محصول به صورت عمده می‌باشند تا با بسته‌بندی‌های مختلف، آن را با برند خود به بازار ارائه کنند.

شرکت‌های پخش همواره به دنبال مجموعه‌ای با کیفیت هستند تا این محصول مهم و کاربردی را با کیفیت مناسب و بهداشتی تهیه کنند. یکی از آیتم‌های تعیین کننده قیمت آرد جو دوسر هم کیفیت محصول و شرایط نگهداری آن می‌باشد.

چرا که این محصول به سرعت ممکن است در معرض آفات انباری قرار گرفته و فاسد شود. شرکت ایلیا با به کار گیری متخصصان در این زمینه، شرایط تولید و انبارداری این محصول را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و خریداران می‌توانند خریدی مطمئن را از این مجموعه داشته باشند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *