خرید پرک فوری صبحانه جو دوسر در تبریز

پرک جو دوسر

خرید پرک فوری صبحانه جو دوسر در تبریز در کدام فروشگاه‌های سطح شهر امکان پذیر است؟ قیمت تمام شده این محصول در بازار چه مقدار است؟ آیا بستر مناسبی برای استعلام قیمت جو دوسر در تبریز وجود دارد؟

پرک فوری جو دوسر یکی از محصولات ارزشمند فراسودمند است که به دلیل ارزش غذایی بالا، امروزه به یکی از پرطرفدارترین انواع غلات تبدیل شده است. پرک فوری جو دوسر یک وعده غذایی کامل و سالم برای وعده صبحانه به حساب می‌آید که انواع مواد مغذی و انرژی لازم را به بدن می‌رساند.

امروزه این محصول در فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور عرضه می‌شود. شرکت ایلیا با راه اندازی سایت مجموعه، امکان خریدی بی واسطه و با صرفه را برای متقاضیان عزیز فراهم کرده است تا علاقه‌مندان خریدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشند.

جو دوسر پرک فوری چیست؟

اگر خواستار یک صبحانه کامل، سالم و انرژی زا هستین، جو دوسر پرک فوری بهترین گزینه برای محقق شدن این خواسته می‌باشد. اوتمیل همان جو دوسر است که به صورت پرک شده در آمده است.

اوتمیل صبحانه‌ای است که به دلیل ریزتر بودن پرک‌ها در زمان خیلی کم آماده می‌شود و سرشار از انرژی و مواد مغذی می‌باشد. جو دوسر پرک فوری در آب یا شیر پخته می‌شود و می‌توان آن را به صورت سرد یا گرم مصرف کرد.

همچنین برای طعم دار کردن و شیرین کردن این محصول از عسل، انواع شیره‌ها، مغزیجات، انواع میوه تازه و خشک و… استفاده کرد.

قیمت جو دوسر پرک خارجی

جو دوسر پرک خارجی نسبت به انواع ایرانی کیفیت بالاتری دارد، چرا که تکنولوژی پوست‌گیری و پرک کردن در ایران پیشرفت زیادی نداشته و همین باعث شده است که نمونه‌های خارجی کیفیت و طعم بهتری نسبت به انواع خارجی داشته باشند.

همچنین دانه‌های کشت شده در ایران نسبت به کشت‌های صورت گرفته در خارج، از نظر اندازه و محتوای غذایی کیفیت پایین‌تری داشته که همین امر بر کیفیت محصولات تاثیرگذار است. انواع جو دوسر پرک وارداتی در بازار ایران وجود دارد که از نظر قیمت، نمونه‌های روسی مناسب‌تر می‌باشند.

شرکت ایلیا بزرگترین وارد کننده محصولات خارجی به ویژه جو دوسر پرک روسی می‌باشد که با حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی، این محصول را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. متقاضیان خرید جو دوسر پرک می‌توانند قیمت‌ها را در انواع مجموعه‌ها و شرکت‌ها مقایسه کرده تا خریدی به صرفه‌تر داشته باشند.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک کیلویی

استفاده از غلات مغذی مانند جو دوسر پرک باعث می‌شوند که روز خود را با انرژی آغاز کنید و مدت زمان طولانی‌تری احساس سیری داشته باشید. جو دوسر پرک سرشار از موادی مغذی، پروتئین، املاح، فیبر و… می‌باشد.

امروزه جو دوسر پرک در بسته‌بندی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. فروش به صورت کیلویی برای افرادی که دائما از این محصول استفاده می‌کنند مانند ورزشکاران، به دلیل قیمت بهتر، به صرفه است. شرکت ایلیا بسته‌بندی‌های مختلف این محصول را در اندازه و وزن‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند.

همچنین بسته‌بندی‌های انواع کیلویی آن به گونه‌ای است که نگهداری این محصول راحت‌تر و با ایمنی بیشتری انجام شود که مصرف کنندگان از لحاظ فساد ماده غذایی، آسوده خاطر باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت شرکت مراجعه کرده یا با تماس با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کالری جو دوسر پرک

کالری جو دوسر پرک نسبت به سایر محصولات غذایی پایین‌تر بوده و انتخابی مناسب برای گنجاندن این محصول در رژیم غذایی به ویژه وعده صبحانه می‌باشد. همچنین به دلیل قند پایین این محصول، گزینه‌ای مناسب برای بیماران دیابتی و مستعد محسوب می‌شود.

کالری جو دوسر پرک صبحانه به ازای هر 100 گرم 389 کالری می‌باشد. به این صورت که صدگرم جو دوسر پرک، 16.9 گرم پروتئین، میزان 66.3 گرم کربوهیدرات، 6.9 گرم انواع چربی، مقدار 8 درصد آب و 10.6 گرم فیبر دارد.

اگر رژیم لاغری دارید و مایل به کم کردن وزن هستین، بهتر است این محصول را با شیر کم چرب مصرف کنید. همچنین برای افزودن انواع طعم دهنده‌ها به آن، کالری مواد اضافه شده را در نظر گرفته و به کالری جودوسر پرک اضافه کنید.

پرک جو دوسر

جو دوسر پرک صبحانه عمده

خرید عمده جو دوسر پرک با بهترین قیمت و کیفیت، انتخابی مناسب و هوشمندانه است. با توجه به کاربردهای فراوان این محصول برای اقشار مختلف جامعه مانند ورزشکاران، سالمندان، بیماران دیابتی و…، خرید عمده این محصول بسیار به صرفه خواهد بود.

امروزه جو دوسر پرک در بسته‌بندی‌ها و وزن‌های مختلف عرضه می‌شود که قیمت تمام شده برای هر کیلوگرم، آن را به محصولی تقریبا لوکس تبدیل کرده است که قرار دادن آن در سبد غذایی را برای اقشار مختلف جامعه تا حدی غیر ممکن کرده است.

قطعا تهیه عمده جو دوسر پرک به صورت عمده از لحاظ اقتصادی با صرفه‌تر است تا تمامی افراد بتوانند این محصول با ارزش را داشته باشند.

قیمت خرید اوتمیل

جو دوسر پرک فوری صبحانه یا اوتمیل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای وعده صبحانه می‌باشد که همانطور که اشاره شد، ارزش غذایی بالا دارد. این محصول یکی از پرطرفدارترین انواع غلات به ویژه برای ورزشکاران می‌باشد که مصرف بالایی دارند.

پس لازم است که بهترین مجموعه و پایگاه را برای استعلام قیمت و خرید محصول داشته باشند. شرکت ایلیا با ارائه اطلاعات مختلف در این زمینه، بهترین مرجع برای استعلام قیمت و همچنین با عرضه محصولات با کیفیت در بسته‌بندی‌های مناسب، مناسب‌ترین مجموعه برای خرید انواع محصولات فراسودمند به ویژه اوتمیل می‌باشد.

جو دوسر

جو دوسر برای زنان باردار

در دوران بارداری برای سلامتی هرچه بیشتر مادر و جنین لازم است که رژیم غذایی مناسب و سالم داشته باشید. جو دوسر یکی از سالم‌ترین انواع غلات است که می‌توانید با گنجاندن آن در رژیم غذایی، به سلامت خود و جنین کمک کنید. جو دوسر سرشار از فیبر است که در پیشگیری از یبوست به خانم‌های باردار کمک می‌کند. همچنین سرشار از کلسیم، پتاسیم، فسفر و سلنیوم است که از مواد مغذی ضروری برای خانم‌های باردار محسوب می‌شوند.

تامین تناژ پرک جو دوسر فوری در تبریز

همانطور که قبلا هم ذکر شد، خرید عمده و تناژ جو دوسر پرک روشی به صرفه برای فروشگاه‌های بزرگ، کارخانجات، شرکت‌های پخش و… می‌باشد. معمولا یکی از نگرانی‌های این نوع خریداران، امکان تامین محصول در تمامی سال می‌باشد.

شرکت ایلیا با عرضه انواع محصولات ایرانی و وارداتی، این نگرانی را برطرف کرده است. بنابراین خریداران جو دوسر در تبریز به ویژه کارخانجات با خیالی آسوده می‌توانند به خرید و تولید محصولات خود ادامه دهند.

همچنین شرکت با ایجاد نمایندگی‌ها و انبارهای زیاد در سراسر ایران به ویژه در شهر تبریز و شهرهای اطراف آن، امکان خریدی مطمئن و بدون واسطه را برای مشتریان فراهم کرده است.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *