خرید و فروش آرد جو دوسر تناژ در زنجان

آرد جو دوسر

خرید و فروش آرد جو دوسر تناژ در زنجان در کدام مراکز فروش انجام می‌شود؟ خریداران تناژ آرد جو دوسر چه صنایعی هستند؟ قیمت گذاری این محصول با توجه به چه فاکتورهایی انجام می‌شود؟ جو دوسر یا یولاف یک گیاه با ارزش از نظر غذایی است که در خانواده گندمیان قرار دارد.

این محصول بسیار مغذی بود و اثرات مفیدی برای بهبود بیماری‌های مختلف دارد. دانه جو دوسر در شکل‌های مختلفی فرآوری می‌شود و انواع محصولات تولید شده از آن طرفداران زیادی دارد. آرد جو دوسر هم از آسیاب دانه‌های جو دوسر به دست می‌آید که از این آرد برای تولید انواع محصولات غذایی خانگی و صنعتی استفاده می‌شود.

صنایع غذایی و کارخانجات مختلف نیز برای تولید محصولات سالم، از این آرد به عنوان ماده اولیه استفاده می‌کنند. طبیعی است که صاحبان صنایع غذایی به دنبال خریدی به صرفه و با حجم زیاد هستند تا برای مدت بیشتری مواد اولیه را در اختیار داشته باشند.

شرکت ایلیا با فروش آرد جو دوسر به صورت عمده و تناژ نیاز این صنایع را برطرف کرده است و با تولید محصولاتی با کیفیت و فروش به صورت‌های مختلف حضوری و غیر حضوری، خریدی راحت را برای خریداران در سراسر ایران به ویژه استان زنجان فراهم کرده است.

آرد جو دوسر بدون گلوتن

جو دوسر برخلاف غلاتی مانند گندم و جو فاقد گلوتن بوده و برای افراد حساس به این پروتئین جایگزینی مناسب می‌باشد. آرد بدست آمده از این غله هم به شرط فرآوری مجزا از گندم، بدون گلوتن محسوب می‌شود و محصولات تهیه شده از این آرد غذایی مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک به شمار می‌آید.

آرد جو دوسر بدون گلوتن یک محصول با کیفیت و مقوی است که حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این نوع آرد نسبت به سایر آردها پروتئین و فیبر بالاتری دارد. از آرد جو دوسر برای مصارف خانگی و صنعتی می‌توان در تهیه انواع دسرهای تهیه شده با شیر، کیک، بیسکوئیت، خمیر پیتزا، حلوا، حلیم، پنکیک و انواع نان‌ها استفاده کرد.

جو دوسر

تولید انواع نان رژیمی با آرد جو دوسر

نان یکی از پرمصرف‌ترین مواد غذایی در بین ایرانیان است و بسیار مهم است که این ماده پر مصرف با کیفیت و مغذی باشد. همچنین بعضی از افراد جامعه به دلیل ابتلا به برخی بیماری‌ها و یا داشتن رژیم لاغری، خواستار استفاده از نانی رژیمی هستند که در عین تامین انرژی و نیاز بدنشان، باعث بهبود بیماری‌ها و کاهش وزن نیز بشود.

جو دوسر و آرد تولید شده از آن یکی از گزینه‌های مناسب برای تهیه نان‌های رژیمی می‌باشد که امروز محبوبیت زیادی را در میان مردم کسب کرده است. در پخت نان‌های رژیمی علاوه بر استفاده از غله مناسب، باید استانداردهای خاصی نیز رعایت شود.

همچنین آرد همراه با سبوس، خاصیت این نان را افزایش می‌دهد. آرد‌های تولید شده از دانه کامل جو دوسر حاوی سبوس بوده که بسیار برای سلامت بدن مناسب است.

انواع نان‌های سنتی و صنعتی مانند نان تست، نان لواش و… با استفاده از آرد جو دوسر تهیه می‌شود که برای افراد مبتلا به دیابت، بیماران قلبی عروقی و افراد دارای رژیم لاغری بسیار مناسب است.

آرد جو دوسر برای چاقی

جو دوسر و محصولات آن از بهترین و غنی‌ترین انواع غذاهاست که در رژیم غذایی لاغری و چاقی استفاده می‌شود. جو دوسر سرشار از فیبر و پروتئین بوده و کالری و کربوهیدرات کمی دارد که از این لحاظ برای کاهش وزن نیز مناسب است. اما اخیرا ادعا شده است که این محصول برای چاقی نیز موثر است.

به این صورت که در تهیه انواع غذاها با آرد جو دوسر برای چاقی از شیر پرچرب یا سایر امواد افزودنی پرکالری مانند کره بادام زمینی، چیپس شکلات و شیرین کننده‌های طبیعی استفاده می‌شود. همچنین از آرد جو دوسر برای چاقی صورت نیز استفاده می‌شود.

جو دوسر

جو دوسر و کبد چرب

اخیرا خواص جو دوسر برای درمان انواع بیماری‌ها بخصوص بیماری‌های مربوط به کبد مانند کبد چرب به اثبات رسیده است. مصرف این محصول یک روش ساده و مناسب برای اضافه کردن فیبر به به رژیم غذایی است.

فیبر یک ماده لازم برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش است و به ویژه فیبرهای موجود در جو دوسر برای کبد بسیار مناسب هستند. همچنین جو دوسر حاوی ترکیباتی به نام بتاگلوکان‌ها هستند که این ماده از لحاظ بیولوژیکی در بدن فعال است.

این ماده به تنظیم شرایط سیستم ایمنی و مبارزه با انواع التهاب کمک کرده و در درمان و بهبود دیابت و چاقی موثر است. علاوه بر این، بتاگلوکان‌های موجود در جو دوسر مقدار ذخیره چربی کبد را کاهش می‌دهند که این ویژگی به سلامت کبد کمک می‌کند.

قیمت اوتمیل کیلویی

جو دوسر پرک فوری یا اوتمیل، غله‌ای ارزشمند و مقوی است که فیبر و پروتئین بالایی دارد. این محصول را می‌توان به اشکال مختلف مصرف کرد و از خواص آن بهره برد. اوتمیل را می‌توان در غذای کودکان با آب گوشت، در پوره‌های مختلف، انواع دسر، مصرف برای صبحانه و … به کار برد.

این محصول همچنین از محصولات پرطرفدار در میان ورزشکاران و بدنسازان می‌باشد و بسیار محبوب است. دلیل آن، سرعت آماده شدن بالای آن و مغذی بودن این محصول است که فواید زیادی برای بدن دارد.

قیمت این محصول به عوامل زیادی از جمله خارجی یا ایرانی بودن و کیفیت آن بستگی دارد. معمولا نمونه‌های خارجی به دلیل کیفیت بالاتر و همچنین هزینه‌های واردات و گمرک، قیمت بالاتری دارد.

فروش آرد جو دوسر عمده در زنجان

برای خرید و فروش آرد جو دوسر در استان زنجان و شهرهای آن مانند زنجان، ابهر، خرمدره، قیدار، هیدج، صایین قلعه، آب بر، سلطانیه، ماهنشان، سهرود، گرماب، نوربهار و …، انواع کارخانه‌های صنایع غذایی و نانوایی‌ها، می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *