بازار خرید عمده پرک جو دوسر در شیراز

پرک جو دوسر

بازار خرید عمده پرک جو دوسر در شیراز در کدام مناطق شهر وجود دارد؟ قیمت تمام شده پرک جو دوسر به صورت عمده به ازای هرکیلوگرم چقدر است؟ خریداران و متقاضیان جو دوسر پرک در شیراز از چه طریقی می‌توانند ثبت سفارش داشته باشند؟

جو دوسر پرک و سایر محصولات فراسودمند، مصارف خاص مربوط به خود را دارند. این محصول توسط صنایع بزرگ و شرکت‌های پخش به صورت تناژ و عمده خریداری می‌شود. متقاضیانی که در شهر شیراز و شهرهای اطراف آن سکونت دارند، می‌بایست از طریق یک مرکز متخصص اقدام به کسب اطلاعات و خرید کنند.

مجموعه ایلیا با تمام مراکز متقاضی خرید تناژ مثل کارخانجات و صنایع تبدیلی در کشور به ویژه استان فارس و شهر شیراز همکاری کرده و محصولات خود را با شرایط استثنایی به خریداران عرضه می‌کند.

تنوع محصولات جو دوسر

جو دوسر انواع مختلفی دارد و به روش‌های مختلفی می‌توان از آنها استفاده کرد. انواع جو دوسر مانند:

  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک درشت جو دوسر
  • پرک فوری صبحانه یا اوتمیل
  • آرد جو دوسر
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر و … می‌باشد.

این‌ها محصولات فرآوری شده هستند که از دانه جو دوسر به دست می‌آیند. همچنین جو دوسر و محصولات آن را به روش‌های گوناگونی می‌توان استفاده کرد: استفاده در سوپ و خورشت، بیسکوئیت و کوکی، انواع نان‌ها، گرانولا و… .

جو دوسر منبعی غنی از آنتی اکسیدان است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. این محصول سرشار از فیبر می‌باشد که اثرات قابل توجه بر سلامتی انسان و کنترل بیماری‌ها دارد. خواص بی شمار این محصول با ارزشمند سبب شده است که امروزه عده زیادی آن را در سبد غذایی خانواده خود قرار دهند.

دانه جو دوسر

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم

مصرف جو دوسر پرک همواره توسط متخصصین به ورزشکاران مختلف، بیماران قلبی و عروقی و دیابتی و به طور کل به همه کسانی که به سلامت بدن خود اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود. استفاده از این غذای با ارزش سال‌هاست که در کشورهای اروپایی مرسوم است.

خوشبختانه استفاده آن در کشورما نیز در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و به آرامی جایگاه با ارزشی در سبد غذایی اقشار مختلف جامعه یافته است.

بازار خرید و فروش این محصول بسیار داغ است و به دلیل داشتن مشتریان مختلف، لازم است که شرکت‌ها این محصول را در بسته‌بندی‌های مختلف و به صورت عمده عرضه کنند. همچنین یکی دیگر از دغدغه‌های مشتریان، قیمت و کیفیت مناسب جو دوسر پرک است.

این مجموعه با ارائه انواع بسته‌بندی‌های بهداشتی در وزن‌های مختلف، امکان خرید راحت برای انواع متقاضیان محترم را امکان پذیر کرده است. همچنین این شرکت با حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی، بهترین قیمت را در بازار دارا می‌باشد.

قیمت جو دوسر در بازار

تکنولوژی فرآوری و مرغوبیت دانه جو دوسر بر قیمت آن موثر است. همچنین ایرانی یا خارجی بودن جو دوسر در قیمت آن موثر است. با کیفیت‌ترین محصولی که در ایران وجود دارد، متعلق به کشورهای اروپایی مانند آلمان، انگلیس و روسیه است.

طبیعی است که انواع خارجی جو دوسر به دلیل تکنولوژی و تجهیزاتی که استفاده می‌شود، کیفیت بالا و طعم مطلوب‌تری داشته و قیمت بالاتری دارد.

جو دوسر پرک

تفاوت جو دوسر پرک ایرانی و خارجی

جو دوسر پرک یکی از محصولات فراسودمند است که خواص شگفت انگیزی دارد و مصرف آن برای سلامتی انسان بسیار مفید است. کیفیت و مرغوبیت جو دوسر پرک ایرانی از انواع خارجی پایین‌تر است.

تفاوت کیفیت جو دوسر پرک ایرانی و خارجی دو دلیل مهم و عمده دارد: اول اینکه نبود تکنولوژی فرآوری جو دوسر پرک در ایران باعث کیفیت پایین این محصول شده است. پرک کردن جو دوسر با ماشین آلات مختلف که برای گندم و جو هم استفاده می‌شود، وجود یا عدم وجود گلوتن را در این محصول تحت تاثیر قرار می‌دهد.

همچنین جو دوسر پرک ایرانی اگر با مایعات همراه شود، طعم تلخی به خود می‌گیرد که در فروش آن تاثیرگذار خواهد بود. علاوه بر این به دلیل همان نبود تکنولوژی مناسب فرآوری، جو دوسر پرک ماندگاری پایین‌تری دارد و بعد از مدتی تلخ می‌شود و مقدار بالایی از پوسته و ناخالصی هم در آن باقی می‌ماند.

جو دوسر پرک کیلویی

امروزه فواید جو دوسر پرک برای بیشتر مردم شناخته شده است. مصرف جو دوسر پرک بیشتر به صورت مصرف در وعده صبحانه کاربرد دارد. همچنین افراد ورزشکار و بیماران دیابتی از این محصول به دفعات استفاده می‌کنند.

بسته‌بندی‌های چندصدگرمی به دلیل هزینه بسته‌بندی نسبت به خرید به صورت کیلویی، قیمت بالاتری داشته و برای این افراد صرفه اقتصادی ندارد. برای خرید انواع محصولات جو دوسر کیلویی و بسته‌ای می‌توانید سفارش خود را در فروشگاه ایلیا مارکت ثبت نمایید.

جو دوسر پرک فوری آماده به طبخ

به عقیده متخصصان تغذیه، صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی می‌باشد. همچنین به علت کمبود وقت، مردم به دنبال گزینه مناسب هستند که در عین سالم و مغذی بودن، با سرعت زیادی آماده شود.

جو دوسر پرک فوری، به دلیل سرعت در تهیه، غنی بودن از فیبر و سیری بلندمدت و همچنین تنوع در مصرف از گزینه‌های مناسب برای مصرف در وعده صبحانه می‌باشد.

جو دوسر

جو دوسر چقدر پروتئین دارد

میزان پروتئین موجود در 100 گرم جو دوسر، حدود 26 گرم می‌باشد. پروتئین منبع غذایی مهم برای تولید انرژی بخصوص برای ورزشکاران می‌باشد.

ورزشکاران برای عضله سازی و تامین انرژی مورد نیاز در طول تمرین‌های مختلف، نیاز اساسی به پروتئین دارند. جو دوسر به عنوان یک وعده غذایی مهم، می‌تواند به جای مکمل‌های شیمیایی استفاده شود.

انرژی جو دوسر

کربوهیدرات‌های پیچیده موجود در جو دوسر، دیر هضم هستند و همین دلیل باعث می‌شود که در طول روز انرژی لازم را برای بدن فراهم کنند.

وقتی که کربوهیدرات‌های پیچیده را جایگزین کربوهیدرات‌های ساده کنید، در طول روز احساس انرژی بیشتری خواهید داشت. این محصول بخصوص برای ورزشکاران که انواع تمرینات هوازی و غیرهوازی را انجام می‌دهند، بسیار مناسب است.

خرید عمده جو دوسر در شیراز برای پخش و بسته‌بندی

خریداران عمده جو دوسر در سراسر کشور، صنایع تولیدی و کارخانجات می‌باشند. عمده نگرانی این خریداران تامین جو دوسر در سراسر سال و نوسان قیمتی این محصول می‌باشد.

مجموعه ایلیا با ایجاد انبارها و نمایندگی‌های مختلف، تامین محصول در سراسر کشور مانند شهر شیراز و تلاش برای کنترل قیمت‌ها با حذف واسطه‌ها، بهترین گزینه برای مشاوره و فروش این محصول به هم وطنان می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *