قیمت خرید عمده آرد جو دوسر رژیمی در کیش

آرد جو دوسر

قیمت خرید عمده آرد جو دوسر رژیمی در کیش چقدر است؟ خرید عمده آرد جو دوسر رژیمی در کیش از چه فروشگاه‌هایی امکان پذیر است؟ امکان خرید عمده آرد جو دوسر رژیمی در کیش، از فروشگاه‌های خوار و بار وجود دارد یا نه؟

آرد جو دوسر رژیمی در واقع همان آرد جو دوسر است که در تهیه نان بدون گلوتن کاربرد دارد. همچنین از این آرد می­‌توان در تهیه کیک و بیسکوئیت­‌های رژیمی نیز استفاده نمود. با توجه به اینکه در آرد گندم، گلوتن وجود دارد که خاصیت چاق کنندگی دارد و آرد جو دوسر فاقد این ماده است، در تهیه مواد رژیمی کاربرد دارد.

انواع محصولات جو دوسر

جو دوسر یکی از غلات فراسودمند شناخته شده در دنیا است که مخاطبین زیادی دارد و شامل انواع مختلفی می­‌باشد.

این غله پر خاصیت به صورت دانه جو دوسر، آرد جو دوسر، پرک درشت و ریز، پرک فوری، پرک صبحانه و گرانولا قابل استفاده است. که تفاوت این محصولات با یکدیگر به مراحل فرآوری آن­ها برمی­‌گردد.

شرکت ایلیا به عنوان وارد کننده‌­ی کلان جو دوسر روسی، آماده عقد قرارداد با کلیه کارخانجات، شرکت­‌های پخش و خریداران عمده است.

خرید جو دوسر پرک آلمانی و روسی

جو دوسر پرک آلمانی کیفیت، عطر و طعم فوق‌العاده­‌ای دارد. که پس از فرآوری نیز بافت مناسبی دارد و نرمی خاصی دارد. اما در چرخه تولید جو دوسر پرک فقط به مصرف کننده­ نهایی توجه شده است. بنابراین طرفداران این محصول آن را به صورت کالایی لوکس خریداری می­‌کنند.

عملاً کارخانجات و شرکت­‌ها به دلیل قیمت بالایی که این محصولات دارند قادر به تامین نیاز خود نیستند. اما جو دوسر پرک روسی دقیقاً کیفیتی مشابه با جو دوسر پرک آلمانی دارد و به صورت تناژ به کشور وارد می­‌شود.

این ورود به صورت تناژ باعث می­‌شود، تمامی گروه‌ها و مخاطبین مانند کارخانجات، شرکت­‌های پخش، شرکت­‌های تولید نان و شیرینی رژیمی و …… بتوانند این محصول را با قیمتی مناسب و با صرفه اقتصادی تهیه کنند.

پرک جو دوسر

جو دوسر و دیابت

یکی از ترکیباتی که در گندم و فرآورده‌­های حاصل از آن وجود دارد گلوتن است که علائم دیابت را تشدید می­‌کند. اما جو دوسر فاقد گلوتن است و میزان قندی که در جو دوسر وجود دارد، بسیار پایین است. پس قند خون را افزایش نمی‌­دهد.

اما عدم وجود گلوتن در جو دوسر تنها دلیل استفاده از آن نیست، در افراد دیابتی، کلسترول بد خون (LDL) افزایش و کلسترول خوب خون (HDL) کاهش می­‌یابد و استفاده از جو دوسر میزان کلسترول بد خون را کاهش می‌­دهد.

این پدیده به دلیل وجود فیبرهایی مانند بتاگلوکان در جو دوسر است که روی سطح کلسترول تاثیر می­‌گذارد. هم­چنین برای هضم فیبر در روده مدت زمان بیش­تری مورد نیاز است، لذا باعث احساس سیری طولانی مدت‌‌تری شده و باعث کاهش وزن می­‌شود.

تولید نان رژیمی با آرد جو دوسر

با توجه به اینکه جو دوسر از خواص بسیار خوبی برخوردار است و فاقد گلوتن موجود در گندم می‌­باشد، باعث شده تا توجه طیف وسیعی از افراد جامعه را به خود جلب کند. مخصوصاً افرادی که به دنبال محصولات رژیمی هستند تا علاوه بر کاهش وزن به سایر نیازهای بدن خود پاسخ دهند.

جو دوسر غله­‌ای سودمند و سرشار از ویتامین­‌ها، مواد معدنی و فیبر است. لذا بسیاری از نانوایی­‌هایی که پاسخگویی به نیاز مخاطب از دغدغه­‌های آن­هاست، دست به تولید نان رژیمی با آرد جو دوسر زده­‌اند.

شرکت ایلیا قادر به تامین آرد جو دوسر تمامی کارخانجات و کارگاه‌­های خرد و کلانی است، که دست به این نوآوری زده‌­اند و به تولید نان رژیمی با آرد جو دوسر پرداخته­‌اند.

جو دوسر

فروش اوتمیل کیلویی

اوتمیل یکی از فرآورده­‌های حاصل از جو دوسر است و در واقع جو دوسر پرک شده است. که در این مراحل فرآوری باعث شده که فیبر زیادی داشته باشد و کاهش ابتلا به بیماری­‌های قلبی، یبوست و کلسترول بالا را به دنبال داشته باشد.

یکی از محصولاتی که مجموعه­‌ی ایلیا قادر به فروش آن در ابعاد و اندازه­‌های مختلف است اوتمیل می‌­باشد. شرکت ایلیا بزرگ­ترین تامین کننده‌­ی این محصول در سطح کشور است. همچنین یکی از عمده فعالیت‌های این شرکت فروش اوتمیل روسی برای مصرف کنندگان نهایی یا همان مصرف کنندگان خانگی است که این محصول را به صورت کیلویی خریداری می­‌کنند.

چون این مجموعه وارد کننده مستقیم این محصول است، لذا محصول نهایی که به دست مصرف کننده می­‌رسد، دارای صرفه اقتصادی فوق‌العاده­‌ای نسبت به نمونه­‌های آلمانی و انگلیسی که صرفاً به صورت لوکس وارد کشور می‌­شوند.

انواع نان رژیمی با آرد جو دوسر

با توجه به اینکه آرد جو دوسر بر خلاف آرد گندم فاقد گلوتن است، لذا استفاده از آرد جو دوسر باعث تولید نان رژیمی می­‌شود. اما در بعضی از نان­‌ها علاوه بر آرد جو دوسر، مقداری هم از آرد گندم استفاده می‌­شود و برای تهیه کردن نان با آرد جو دوسر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

انواع نان­ها از جمله لواش، تافتون، باگت، تست، سوخاری، خشک، مسطح، کراکر، نان کاک، نان گاتا گردویی، نان پیتا، نان پیتزا و ….. قابلیت تولید با آرد جو دوسر را دارند و کارخانجات و نانوایی­‌های تولید کننده‌­ی این محصولات می­توانند مخاطبین آگاه و طرفداران جو دوسر را مخاطب قرار داده و فروش خوبی را تجربه کنند.

خرید آرد جو دوسر عمده برای پخش و بسته‌بندی

شرکت ایلیا به دلیل وارد کردن حجم زیادی جو دوسر روسی به کشور، بزرگ­ترین وارد کننده­ این محصول است. که در هر پارت وارداتی خود، کیفیت محصول را با انجام آنالیزهای کمی و کیفی تست کرده و در تلاش است تا با کم­ترین نوسان قیمت، محصولات را به دست مصرف کنندگان برساند.

همچنین به دلیل داشتن انبار در شهرهای مختلف کشور، بیش­ترین میزان دپوی انواع مختلف جو دوسر از جمله آرد جو دوسر را دارد. به علاوه با این رویکرد در صدد است که کم­ترین هزینه‌­­ی حمل و نقل که را که از دغدغه­‌های اصلی تولیدکنندگان است، به آن­ها وارد نماید.

یکی از خریداران جو دوسر، مراکز و یا کارخانجات کوچک و بزرگ بسته‌بندی و پخش آرد جو دوسر هستند. که شرکت ایلیا قادر به عقد قرارداد با آن­ها بوده و حتی می­‌تواند مقدار مورد نیاز آن­ها را پس از عقد قرارداد به صورت ماهیانه به آن­ها تحویل دهد تا نگرانی­‌های انبارداری آن­ها را کاهش دهد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *