تامین آرد جو دوسر برای تولید نان رژیمی در تهران

جو دوسر

تامین آرد جو دوسر برای تولید نان رژیمی در تهران از طریق چه شرکت‌هایی امکان پذیر است؟ خواص و مزایای انواع نان رژیمی کدام‌ها هستند؟ آرد جو دوسر از آسیاب جو دوسر که غله‌ای مفید و با ارزش است به دست می‌آید. این آرد خواص و مزایای زیادی دارد و یک ماده اولیه بسیار مناسب برای تولید محصولات غذایی است.

انواع محصولات غذایی مفید تولید شده از آرد جو دوسر مانند لبنیات، کیک و کلوچه، شیرینی و انواع نان‌ها هستند. نان جو دوسر از انواع نان‌های رژیمی است که طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه نان سفید باعث ایجاد مشکلات گوارشی زیادی در دراز مدت می‌شود، امروزه علاقه زیادی به مصرف انواع نان‌های رژیمی در میان مردم به وجود آمده است.

آرد جو دوسر از دانه‌های کامل و مغذی جو دوسر به دست می‌آید که همراه با سبوس بوده و باعث افزایش خواص و مزایای آن می‌شود. انواع نان‌های سنتی و صنعتی برای تولید نان‌های رژیمی از خریداران آرد جو دوسر می‌باشند. صنایع بیکری و نانوایی‌ها در تهران می‌توانند برای تامین آرد جو دوسر مورد نیاز خود و استعلام قیمت‌ها با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

کاربردهای آرد جو دوسر

آرد جو دوسر بسیار مقوی و سالم است. نان پخته شده از این نوع آرد یکی از سالم‌ترین انواع نان‌ها است. این آرد حاوی مقادیر زیادی بتاگلوکان، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های مفید است. فیبرهای موجود در این نوع آرد نسبت به سایر آردها محلول‌تر و اشباع شده هستند و می‌توانند مدت زمان سیری را طولانی‌تر کنند.

آرد جو دوسر از نظر اقتصادی بسیار کارامد است. چرا که مانند یک غذای کامل عمل می‌کند. فیبر موجود در این محصول، به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کرده و حرکات روده را تنظیم می‌کند. همچنین محصولات تهیه شده با این آرد کمک زیادی به کاهش وزن و کنترل قند خون می‌کند.

آرد به دست آمده از جو دوسر تمامی خواص این غله را داشته و برای تهیه و تولید انواع محصولات بسیار مناسب است. انواع محصولات تولید شده از آرد جو دوسر مانند: پنکیک، خمیر پیتزا، انواع نان‌های رژیمی، انواع دسرها، کیک و کلوچه، ماکارانی و پاستا می‌باشند.

جو دوسر

انواع نان رژیمی با جو دوسر

امروزه عده زیادی از مردم به دنبال راهکارهایی برای مصرف غذای سالم‌تر در برنامه غذایی خود هستند. با توجه به پرمصرف بودن نان در برنامه غذایی روزانه، یکی از روش‌هایی که توسط کارشناسان توصیه می‌شود، استفاده از نان‌های رژیمی است.

نان رژیمی نوعی نان است که کالری و کربوهیدرات کم دارد و به طور ویژه برای افرادی که به دنبال یک جایگزین مناسب برای نان معمولی هستند، تهیه می‌شود. این نوع نان برای افرادی که به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند و همچنین بیماران دیابتی و قلبی و عروقی بسیار مناسب است.

این نوع نان برخلاف نان‌های معمولی که با آرد گندم و شکر اضافی پخت می‌شود، با غلات کامل و انواع مواد مغذی دیگر تهیه می‌شود. هدف از تولید این نان‌ها، اضافه کردن یک گزینه سالم و مغذی برای یک زندگی سالم‌تر است.

نان رژیمی با استفاده از ترکیب آرد دانه کامل، آب، مخمر و ترکیباتی با کالری کم درست می‌شود. برای تهیه آن، مواد اولیه باهم مخلوط شده و در دما و حرارت بالا پخته می‌شود. نان‌های رژیمی انواع مختلفی داشته که هرکدام ویژگی‌ها و طعم‌های مخصوص به خود را دارند.

برخی از پرفروش‌ترین انواع آن شامل نان دانه کامل گندم، نان جو دوسر، نان بدون گلوتن و نان خمیر ترش است. جو دوسر امروزه یک غله شناخته شده است که خواص و مزایای زیادی برای سلامتی دارد. از آرد بدست آمده از این غله انواع نان‌های رژیمی مانند نان تست و شکل‌های مختلف نان سنتی تهیه می‌شود.

آرد جو دوسر برای دیابت

دیابت یک بیماری متابولیک است و به عنوان دیابت قندی از آن یاد می‌شود. دلیل این بیماری تولید کم انسولین در بدن است و بر این اساس سه نوع دیابت وجود دارد: دیابت نوع یک، دیابت نوع دو، دیابت حاملگی. درمان دیابت، روش قطعی و مشخصی ندارد و فقط باید تلاش کرد تا این بیماری کنترل شود.

یکی از روش‌های کنترل این بیماری استفاده از غذاهای سالم و مناسب است. مصرف گندم و محصولات آن به دلیل داشتن گلوتن، بیماری دیابت را تشدید می‌کند اما جو دوسر بدون گلوتن است و برای بهبود این بیماری مناسب است.

همچنین این غله دارای شاخص قند خون پایین بوده و استفاده از آن باعث تنظیم قند خون می‌شود. از آرد جو دوسر برای تهیه غذاهای مختلف مانند کتلت، انواع شیرینی جات، اوتمیل مخلوط با ماست یا شیر و پخت انواع نان‌ها استفاده می‌شود. تمام غذاهای تولید از آرد جو دوسر گزینه‌های مناسبی برای افراد مبتلا به دیابت هستند.

جو دوسر

تولید مکمل‌های غذایی با جو دوسر

یکی از نکات مهم برای ورزشکاران و بدنسازان، استفاده از محصولات غذایی مفید و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات‌ها است که چربی کمی داشته باشند. به همین علت ورزشکاران همواره به دنبال مواد غذایی مغذی و مکمل ‌های مختلف برای تامین انرژی بدن و عضله سازی هستند.

جو دوسر و غذاهای تهیه شده از آن می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای رژیم غذایی ورزشکاران مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین آرد جو دوسر همراه با پروتئین، می‌تواند به عنوان یک مکمل عالی جایگزین مکمل‌های شیمیایی و مضر در نظر گرفته شود.

به طور کلی فیبر و پروتئین‌های موجود در جو دوسر برای حجم دهی به عضلات و تامین انرژی ورزشکاران در طول تمرینات ورزشی، کمک زیادی می‌کند.

تامین آرد جو دوسر برای تولید انواع نان در تهران

نانوایی‌های سنتی و صنعتی فعال در استان تهران و شهرهای این استان مانند تهران، قدس، شهریار، اسلام شهر، ملارد، بهارستان، پاکدشت، قرچک، ورامین، بهارستان، ری، رباط کریم، شهریار، پردیس و… برای تامین آرد جو دوسر مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت ایلیا و یا تماس با مشاوران و کارشناسان شرکت، محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده تهیه کنند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *