بازار خرید آرد جو دوسر سبوسدار در بوشهر

آرد جو دوسر

بازار خرید آرد جو دوسر سبوسدار در بوشهر توسط چه شرکت‌هایی اداره می‌شود؟ خریداران آرد جو دوسر سبوسدار در بوشهر شامل چه گروه‌هایی از جامعه هستند؟ آرد جو دوسر سبوس‌دار از آسیاب دانه‌های کامل جو دوسر به دست می‌آید. بطوریکه این آرد تمام اجزای این غله را داشته و بسیار مغذی است.

آرد جو دوسر سبوس‌دار می‌تواند یک ماده اولیه مناسب برای تولید و تهیه انواع محصولات غذایی باشد. از خواص این آرد می‌توان به تناسب اندام، بهبود بیماری‌های قلبی، کنترل فشار خون و قند، رشد و سلامت استخوان‌ها، تامین انرژی ورزشکاران و … اشاره کرد.

بنابراین گروه‌های مختلف مردم مانند سالمندان، خانم‌های باردار، ورزشکاران، بیماران دیابتی و قلبی، می‌توانند از خریدارن آرد جو دوسر سبوسدار باشند.

هم‌چنین با توجه به نیاز روزافزون جامعه و تقاضای بالا برای خرید محصولات تولید شده از آرد جو دوسر، کارخانجات مختلف و صنایع بیکری در رقابت برای تولید محصولات غذایی مختلف هستند تا از بازار رقابت عقب نمانند.

خریداران مختلف در شهرهای استان بوشهر مانند بندرگناوه، بندردیلم، برازجان، اهرم و … می‌توانند برای دسترسی سریع‌تر به انواع محصولات فراسودمند از جمله آرد جو دوسر، به فروشگاه اینترنتی ایلیا مراجعه کرده و متناسب با سلیقه و نیاز خود محصولات مورد نیاز را تهیه کنند.

جو دوسر

آرد جو دوسر سبوس دار چیست؟

آرد جو دوسر سبوس‌دار از دانه کامل جودوسر آسیاب شده تهیه می‌شود. این دانه کامل، همراه با سبوس، جوانه و اندوپرم گیاه می‌باشد. که در هنگام فرآوری، تمام اجزای آن به آرد منتقل می‌شود و تمامی خواص و ارزش غذایی این گیاه را دارد.

از جمله خواص آرد جو دوسر می‌توان به سلامت قلب، سلامت کودکان، لاغری، درمان دیابت، درمان پوکی استخوان، بهبود کیفیت خواب، بهبود گوارش و سلامت پوست و مو اشاره کرد. آرد جو دوسر سبوس‌دار در صنایع غذایی و بیکری مختلف قابل استفاده است و به عنوان یک محصول مهم، پایه و اساس تولید بسیار از مواد غذایی است.

انواع صنایع غذایی مانند، کارخانجات محصولات لبنی، غذاهای آماده و نیمه آماده، دسرهای شیری آماده، نان‌های صنعتی، ماکارانی و  پاستا، مکمل‌های غذایی و دارویی، آرایش و بهداشتی و … از خریداران آرد جو دوسر سبوس‌دار می‌باشند.

شکلات جو دوسر

شکلات یکی از تنقلات پرمصرف در میان تمام گروه‌های سنی می‌باشد. این محصول به ویژه طرفداران زیادی را در بین کودکان و نوجوانان دارد. قند مصرفی در شکلات بسیار زیاد است و ممکن است باعث مشکلات مختلف مانند پوسیدگی دندان‌ها، افزایش وزن و بیماری‌هایی مانند دیابت شود.

امروزه کارخانجات تولید شکلات سعی در تولید محصولاتی دارند که ضمن استفاده از مواد قندی کمتر، از ترکیبات مغذی بیشتری نیز استفاده کنند. شکلات غلات یکی از محصولات جدید است که پایه و اساس آن، انواع غلات می‌باشد.

این نوع شکلات‌ها بسیار مقوی و مغذی است و می‌تواند به عنوان یک میان‌وعده مفید و جذاب برای تمامی گروه‌های سنی باشد. جو دوسر از انواع غلات مفید و بدون گلوتن می‌باشد. که می‌تواند برای تولید این نوع شکلات‌ها استفاده شود و ارزش غذایی این محصول را بیش از پیش بالا ببرد.

کارخانجات تولید شکلات می‌توانند با استفاده از این محصول برای تولیدات خود، بازار فروشی مناسب از طریق شکلات جو دوسر داشته باشند.

جو دوسر

تفاوت جو و جو دوسر

گیاه جو (barley) و جو دوسر (oat)، دو غله کاملا متفاوت هستند که از لحاظ ارزش غذایی، ظاهر، طعم و بافت با یکدیگر تفاوت دارند. جو یکی از غلات اصلی و مهم است که در بیشتر کشورهای جهان کشت می‌شود و برای بازدهی بهتر، به آب و هوای سرد و کوهستانی نیازمند است.

دانه‌ها جو دوسر کشیده و باریک هستند اما دانه‌های گیاه جو، کوتاه‌تر و تپل‌تر است. گیاه جو دوسر نسبت به جو، بلندتر است و دانه‌های آن در غلافی دو شاخه رشد می‌کنند که اصطلاح دو سر به همین دلیل است. این دوغله هم‌چنین از نظر عملکرد تولید متفاوت هستند.

مقدار تناژ جو دوسر در هکتار حدود 3 تا 5 تن است در‌حالی‌که مقدار تقریبی جو 5 تا 8 تن در هکتار می‌باشد و به همین دلیل قیمت جهانی جو دوسر نسبت به جو بالاتر است. هر دو غله ارزش غذایی بالایی دارند. جو دوسر پروتئین بیشتر و در عوض جو، فیبر بالاتری دارد.

از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو محصول می‌توان به گلوتن اشاره کرد. جو دوسر برخلاف جو، فاقد گلوتن است و به همین علت هضم راحتری داشته و یک غله مناسب برای مصرف افراد حساس به گلوتن و بیماران سلیاکی می‌باشد.

فروش اینترنتی پرک جو دوسر بسته‌ای

فروشگاه اینترنتی ایلیا با عرضه انواع محصولات خود در سایت و هم‌چنین قرار دادن اطلاعات مفید درباره خواص و نحوه محصولات فراسودمند، بستری مناسب جهت آگاهی بخشی خریداران فراهم کرده است.

پرک جو دوسر از مهم‌ترین فرآورده‌های جو دوسر است که به علت سهولت پخت و مصرف، جایگاه ویژه‌ای را در میان مردم و متقاضیان پیدا کرده است.

جو دوسر پرک تمام خواص و فواید جو دوسر را به همراه دارد. همچنین به دلیل بافت و طعم مطلوب، امکان تهیه و مصرف فوری را داشته و غذایی مناسب برای وعده صبحانه یا ورزشکاران می‌باشد.

متقاضیان خرید این محصول می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ایلیا، از انواع محصولات پرک جو دوسر مطلع شده و با توجه به نیاز و ذائقه خود خرید کنند.

آرد جو دوسر

قیمت آرد و پرک جو دوسر برای پخش

با توجه به شهرت یافتن آرد و پرک جو دوسر به دلیل خواص تغذیه‌ای بی‌شمار و هم‌چنین مصارف گوناگون، بخش زیادی از جامعه به دنبال استفاده از این محصولات در برنامه غذایی خود هستند.

با توجه به نیاز روزافزون این محصولات، شرکت ایلیا به تمامی شرکت‌های پخش و بسته‌بندی، پیشنهاد خرید آرد و پرک جو دوسر را با شرایط ویژه می‌دهد تا این شرکت‌ها با بسته‌بندی‌های دلخواه، این محصولات پرطرفدار را در بازار عرضه کرده و سود مناسبی از این بازار کسب کنند.

قیمت‌های عمده شرکت ایلیا برای پخش بسیار مناسب بوده و خریداران می‌توانند با خیالی آسوده محصولی با کیفیت را خریداری کنند.

خرید آرد جو دوسر ارگانیک در بوشهر

این روزها بازار خرید و فروش آرد جو دوسر ارگانیک به دلیل عدم ایجاد مشکل در سلامتی انسان، بسیار محبوب شده است. به علاوه مردم در تمامی استان‌ها و شهرها با توجه آگاهی زیاد در این زمینه از خریداران آرد جو دوسر ارگانیک هستند.

هموطنان عزیز در بوشهر، بندرکنگان، بندردیلم، کاکی، شیرینو، آب پخش، عالی‌شهر، برازجان، خورموج، جم، بندر دیر و … می‌تواند این محصول بدون داشتن امکانات ویژه و هزینه‌های اضافی خریداری کنند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *