ارزش غذایی اوتمیل رژیمی + قیمت خرید عمده

جو دوسر

آیا از ارزش غذایی اوتمیل رژیمی + قیمت خرید عمده آن اطلاع دارید؟ اوتمیل چه کمکی به کاهش وزن و لاغری می‌کند؟ برای اطلاع از این موارد به خواندن این مطلب ادامه دهید.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اوتمیل به دلیل مواد مغذی بسیار بالا به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند. برای مثال فیبر بالایی که دارد باعث می‌شود مدت زمان بیشتری را در طول سیر بمانید و این نخوردن غذاهای اضافی را به همراه دارد.

برخی از اوتمیل در رژیم کاهش وزن و در وعده صبحانه استفاده می‌کنند که می‌توان به آن دانه چیا نیز اضافه کرد و کمی میوه.

این باعث بیشتر مغذی شدن و البته تاثیر گذاری بیشتر آن می‌شود اما باید بخاطر داشته باشید که از میوه‌هایی با قند و کالری بالا استفاده نکنید.

همچنین باید مراقب باشید که از موادی که شیرینی زیادی دارند استفاده نکنید. برای تهیه این اوتمیل کافی است جو دوسر پرک فوری صبحانه را به همراه شیر یا آب که نسبت آن به مقدار جو دوسر دو برابر باشد در یک قابلمه بپزید.

پس از جذب شدن مایع آن را از روی گاز برداشته و بگذارید خنک شود. در مرحله آخر کمی میوه و دانه چیا افزوده و میل نمایید. این یک وعده عالی برای کاهش وزن است که باعث کمبود بدن شما از نظر پروتئین و مواد مغذی نیز نمی‌شود.

اوتمیل بدنسازی

بدنسازی ورزشی است که به پروتئین و انرژی بالایی نیاز دارد. در واقع اوتمیل هنگامی که قبل از تمرین خورده شود می‌تواند انرژی کل روز شما را تامین کند. که این مورد باعث می‌شود بدن شما در حین تمرین ضعف نداشته باشد.

به علاوه نتیجه خوبی از تمرین خود بگیرید. اگر بعد تمرین یا حین تمرین نیز از آن استفاده کنید احساس سیری خوبی به بدن شما می‌دهد. اوتمیل پروتئین فوق‌العاده زیادی نیز دارد و از آن به عنوان پروتئین کامل یاد می‌شود که هر ۹ اسید آمینه ضروری بدن را داراست.

برای آماده سازی اوتمیل بدنسازی شما می‌توانید جو دوسر پرک شده را با مقداری شیر پخته تا نرم شود. سپس بگذارید کمی سرد شود و به آن موز و میوه‌های پروتئینی دیگر اضافه کنید. همچنین برای بیشتر مغذی کردن آن از آجیل‌ها استفاده کنید.

این یک وعده غذایی بسیار عالی و دلچسب برای شما ورزشکاران عزیز می‌باشد و شما را از خوردن مواد غذایی اضافی و ناسالم دور نگه می‌دارد.

پرک جو دوسر

کالری اوتمیل با شیر و موز

کالری اوتمیل با شیر و موز بستگی به مقدار مواد استفاده شده در آن دارد. اما اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم‌ میزان کالری آن در حدود ۳۰۰-۴۰۰ کیلو کالری می‌تواند باشد. این مقدار بسته به اندازه موز و مقدار شیر و دیگر موادی که ممکن است از آن استفاده کنید متغیر است.

اگر می‌خواهید به طور دقیق‌تری کالری و ارزش غذایی اوتمیل رژیمی را محاسبه کنید باید مقدار مصرفی موز و مواد دیگر استفاده شده در اوتمیل خود را بدانید. در این صورت می‌توانید به راحتی از آن در رژیم غذایی کاهش یا افزایش وزن استفاده کنید‌.

 

اوتمیل برای لاغری

اوتمیل می‌تواند یک صبحانه، ناهار، شام و یا یک میان وعده بسیار مغذی باشد که با توجه به فواید آن مانند کالری مناسب و فیبر بالا و تنظیم قند خون در رژیم کاهش وزن استفاده می‌شود.

فیبر اوتمیل همچنین سیری طولانی مدت را به وجود آورده و باعث جلوگیری از پرخوری می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که کل روز را سیر بمانید و سراغ خوراکی‌های مضر یا غذاهای پر چرب نروید.

داشتن پروتئین زیاد نیز باعث شده است که اوتمیل بتواند تمامی نیازهای بدن به مواد ضروری را برطرف کرده و از این بابت نیز برای رژیم لاغری اهمیت دارد.

اوتمیل همچنین به تنظیم قند خون کمک می‌کند و به صورت ناگهانی باعث افزایش قند خون نمی‌شود. اوتمیل فواید بسیار زیادی نیز برای سلامتی دارد. برای مثال کاهش کلسترول و قند خون و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و برخی از انواع سرطان‌ها.

کالری و ارزش غذایی اوتمیل رژیمی

اوتمیل رژیمی در واقع کالری بسیار کمی داشته و به همین دلیل است که برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند بسیار مناسب می‌باشد.

در واقع شما برای به حداقل رساندن کالری اوتمیل می‌توانید تنها جو دوسر پرک را با آب بجوشانید و سپس به همراه کمی ادویه میل کنید که طعم و بافت خوبی نیز دارد.

برای مواد افزودنی نیز از شیرین کننده‌های مصنوعی و یا مواد پر کالری تا حد امکان استفاده نکنید و سعی کنید سبزیجات کم کالری را جایگزین آن کنید.

جو دوسر

اوتمیل برای چاقی

تهیه اوتمیل با استفاده از جو دوسر فوری به همراه شیر و میوه و آجیل است. برخی از انواع جو دوسر وجود دارند که برای اضافه وزن مناسب‌ترند. مثلا نوع فوری که شکر داشته و به افزایش وزن کمک می‌کند. البته شما می‌توانید از عسل و شیرین کننده‌های دیگر نیز استفاده کنید.

اوتمیل به تنهایی نیز می‌تواند در رژیم افزایش وزن استفاده شود. اما اگر مواد پر کالری به اوتمیل خود اضافه کنید می‌توانید از طریق خوردن آن سریع‌تر به وزن ایده آل خود برسید مثلا استفاده از میوه‌ها یا شکلات و کره بادام زمینی.

لازم به ذکر است که اوتمیل حاوی ریز مغذی‌ها و درشت مغذی‌های فوق‌العاده‌ای می‌باشد. برای مثال حاوی پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فیبر، پروتئین و کربوهیدرات‌های سالم قابل توجهی است.

قیمت خرید عمده اوتمیل در ایران

عواملی مانند هزینه‌های وارد کردن اوتمیل و حمل و نقل آن به نقاط مختلف کشور، خرید از وارد کننده مستقیم یا واسطه، هزینه‌های فرآوری اوتمیل، کیفیت محصولات و پاک بودن آن‌ها از مواد غذایی دیگر یا خار و خاشاک و برندهای مختلف، قیمت خرید عمده اوتمیل در ایران را دچار نوسان کرده است.

اما شرکت ایلیا با توجه به اینکه وارد کننده مستقیم محصولات اوتمیل می‌باشد و کمترین سود را برای خود در نظر می‌گیرد می‌تواند گزینه مناسبی برای خریداری محصولات باشد. علاوه بر آن کیفیت اوتمیل خود را نیز تضمین کرده و آنالیزهای محصول را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همچنین امکان تامین محصولات در هر زمان از طول سال را به شما می‌دهد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی و مقایسه قیمت‌ها برای خرید مطمئن و دریافت آنالیزهای شرکت با شماره کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *