قیمت خرید عمده آرد کامل یولاف با مجوز

جو دوسر

در ایران چند نوع یولاف موجود است؟ آیا یولاف ایرانی و وارداتی با یکدیگر تفاوت دارند؟ برای استعلام قیمت خرید عمده آرد کامل یولاف با مجوز از کدام مجموعه ایرانی معتبر کمک بگیریم؟

آیا مجموعه‌ای در ایران فعالیت می‌کند که یولاف را با مجوزهای بهداشتی عرضه کند؟ کدام شرکت متخصص در کشور اطلاعات دقیق و صحیح در رابطه با قیمت آردیولاف و شرایط خرید آن ارائه می‌کند؟ برای پاسخ به این سوالات، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید آرد یولاف عمده برای کارخانه‌جات

یولاف یک گیاه یک ساله علفی می‌باشد که نام علمی جو دوسر است. با توجه به اینکه این محصول غنی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است، استفاده‌ها و کاربردهای بسیار متنوعی دارد و توسط کارخانه‌جات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کارخانه‌ها در حوزه تولید انواع نان، شیرینی‌جات، بیسکوئیت، غذاهای رژیمی، انواع پاستا و ماکارونی و … فعالیت می‌کنند. این مجموعه‌ها، خریدار آردی هستند که در شرایط تخصصی تولید شده‌باشد، کیفیت بالایی داشته باشد و در نهایت قیمت مناسبی را به خود اختصاص داده‌باشد.

مجموعه ایلیا یک شرکت متخصص در زمینه تولید آرد یولاف است که خود را موظف به تولید و عرضه محصولی مرغوب و باکیفیت کرده‌است.

با توجه به اینکه آرد یولاف مصارف بسیار زیادی دارد در بسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌گردد و به شکل عمده به دست کارخانه‌جات مختلف در سراسر کشور می‌رسد.

جو دوسر

یولاف ایرانی و وارداتی

یولاف محصولی است که در بازار به شکل ایرانی و خارجی وجود دارد و معمولاً نمونه وارداتی آن از کشورهایی نظیر روسیه و قزاقستان وارد کشور می‌شود. اما با توجه به افزایش تقاضا برای مصرف این محصول ارزشمند کشاورزان ایرانی نیز شروع به کشت و تولید این محصول در مزارع خود کرده‌اند.

برای مثال کشاورزان اصفهانی موفق شدند محصولی با مرغوبیت بسیار بالا تولید نمایند. به طورکلی یولاف وارداتی از لحاظ مرغوبیت تفاوت زیادی با جو دوسر ایرانی دارد.

از طرف دیگر محصول وارداتی، کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری نسبت به محصول ایرانی دارد، چرا که یولاف وارداتی مراحل گمرک و واردات و حمل و نقل را طی کرده‌است و طبیعتا هزینه‌های بیشتری را به خود اختصاص داده‌است.

اما برای خرید محصول جو دوسر با کیفیت با کمترین هزینه و قیمت مناسب می‌توانید از واردکننده‌های این محصول استعلام بگیرید.

قیمت یولاف پرک تناژ برای پخش و بسته‌بندی

یولاف در اشکال مختلف در بازار وجود دارد. یکی از این شکل‌ها پرک یولاف است که حاصل پرس و له‌شدن دانه یولاف می‌باشد و برای پخته شدن به زمان کمتری احتیاج دارد. یکی از بخش‌های مهم در صنایع تبدیلی، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی هستند.

این شرکت‌ها محصولات غذایی و محصولات کشاورزی را به صورت تناژ خریداری می‌کنند و در نهایت با قیمت مناسب و در بسته‌بندی با وزن‌های گوناگون به بازار عرضه می‌نمایند.

بنابراین همکاری با مجموعه‌ای که بتواند محصولات غذایی را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت‌های پخش و بسته‌بندی خریدار پرک یولاف به شکل تناژ می‌باشند تا بتوانند این محصول را در بسته‌بندی با وزن‌های مختلف آماده سازی کنند و به دست مصرف‌کنندگان در بازار برسانند.

بنابراین این شرکت‌ها با مجموعه‌ای همکاری می‌کنند که یولاف پرک شده را به شکل تناژ با قیمت مناسب به آنها عرضه کند تا بتوانند به سود بالایی دست پیدا کنند از طرفی محصولات را با قیمت مناسب به بازار عرضه نمایند.

مجموعه ایلیا پرک یولاف را به شکل تناژ و با شرایط بهداشتی مناسب به دست کارخانه‌های پخش و بسته‌بندی می‌رساند.

همچنین مجموعه ایلیا قادر است با عقد قرارداد پرک یولاف را در درازمدت برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی تامین نماید و به این ترتیب به تزریق محصولات با کیفیت و سالم به بازار کمک می‌کند.

جو دوسر

خرید آرد یولاف با مجوزات بهداشتی

امروزه کارخانه‌ها و صنایع مختلفی وجود دارند که از آرد یولاف در تولیدات خود استفاده می‌کنند. آرد یولاف محصولی است که به شکل مستقیم با سلامت ما در ارتباط است.

بنابراین تهیه این محصول به شرطی که از سلامت و بهداشت کافی برخوردار باشد و تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده‌باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. خریداران مختلف با تهیه آرد یولاف با کیفیت، هم فروش محصولات خود را افزایش می‌دهند و هم به مرغوبیت وکیفیت بیشتر دست پیدا می‌کنند.

این مجموعه، به طور تخصصی سالیان زیادی است که بر روی آرد یولاف و محصولات یولاف فعالیت می‌کند. و موفق شده‌است تمام مجوزهای بهداشتی را برای محصولات خود دریافت نماید.

این مجموعه تنها شرکتی است که در این زمینه دارای سیب سلامت است، بنابراین به عنوان یک مرکز متخصص قابل اطمینان برای خرید آرد یولاف درحجم‌های تناژ و فله معرفی شده‌است.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *