قیمت خرید آرد جو دوسر وارداتی تناژ در قم

جو دوسر

قیمت خرید آرد جو دوسر وارداتی تناژ در قم چگونه است؟ آیا خرید آرد جو دوسر وارداتی به صورت تناژ به صرفه است؟ کدام شرکت مجوزهای لازم را برای واردات محصولات با کیفیت دارد؟ آرد جو دوسر از فرآورده‌های شگفت انگیز جو دوسر می‌باشد که مصارف مختلف و زیادی دارد.

طی سال‌های اخیر استفاده از آرد جو دوسر به عنوان جایگزین سایر آردها به مصرف کنندگان توصیه شده است. صنایع غذایی مختلف نیز برای عقب نماندن از بازار رقابت و رسیدن به سود اقتصادی، استفاده از این آرد را در سبد تولیدی خود قرار دادند.

آرد جو دوسر به دلیل خواص ویژه و بافت مناسبی که دارد، برای تولید انواع محصولات غذایی مانند کیک و بیسکوئیت، کلوچه و کوکی، مکمل‌های بدنسازی و تقویتی، انواع نان‌ها و… استفاده می‌شود.

همچنین با توجه به اینکه جو دوسر برخلاف گندم، فاقد گلوتن است، محصولات تولید شده از آرد جو دوسر به صورت قابل توجهی مورد توجه افراد مبتلا به سلیاک قرار گرفته است.

شرکت ایلیا علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب، شرایط و خدمات ویژه‌ای را برای خریدارن آرد جو دوسر به صورت تناژ در استان قم و شهرهای آن ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به مشاوره تخصصی رایگان، امکان ارسال نمونه آزمایشی، قیمت و کیفیت مناسب و تضمینی و… اشاره کرد.

آرد جو دوسر وارداتی چیست؟

آرد جو دوسر از دانه جو دوسر سبوس دار به دست می‌آید که آسیاب شده است. این نوع دانه کامل است. چرا که دانه به همراه سبوس، جوانه و آندوسپرم سالم آسیاب می‌شوند که در این صورت، هیچ گونه ماده مغذی در طی فرایند آسیاب کردن از دست نمی رود و آرد حاصل شده ارزش غذایی بالایی دارد.

آرد جو دوسر بسیار با ارزش و مقوی است و محصولات تولیدی از این نوع آرد مانند نان‌ها، دارای بتاگلوکان می‌باشد. همچنین انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های مفید در آرد دانه جو دوسر وجود دارد.

انواع آرد جو دوسر وارداتی در بازار موجود می‌باشد که یا به صورت مستقیم وارد شده یا از آسیاب دانه‌های جو دوسر وارداتی بدست می‌آیند. آرد یک محصول مهم است که در فرایند تولید و نگهداری آن باید دقت لازم اجرا شود تا به آفات انباری و فساد دچار نشود.

شرکت ایلیا با در نظر داشتن این فاکتور، دانه جو دوسر وارداتی را با شرایط کاملا بهداشتی وارد پروسه آسیابانی می‌کند.

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک فوری صبحانه

جو دوسر پرک فوری به دلیل سرعت بالای آماده شدن، به این نام معروف است. به علاوه اگر این محصول در مایعات سرد هم ریخته شود، سریعا مایعات را به خود جذب کرده، نرم شده و آماده مصرف است.

این محصول برای افرادی که مشغله زیاد دارند و وقت کافی برای تهیه یک غذای مغذی و پر انرژی را نداشته، بسیار توصیه می‌شود. شما می‌توانید قبل از رفتن به محل کار یا حتی در محل کار خود بدون نیاز به امکانات خاصی، این وعده غذایی پرفایده را آماده کنید.

کافی ست جو دوسر پرک فوری را در داخل شیر، ماست، آب و یا مایعات دیگر ریخته و با چاشنی‌های مورد نظر نوش جان کنید.

در زمان خرید جو دوسر پرک فوری، قیمت اولین فاکتور تعیین کننده نمی‌باشد و کیفیت آن و کشور تولیدکننده این محصول باید در ابتدا مدنظر قرار بگیرد. هنگام خرید این محصول ممکن است دچار اشتباهاتی شوید. از جمله:

  • به جای جو دوسر پرک فوری، جو پرک خریداری کنید! متاسفانه بعضی از برندها و مراکز فروش نامعتبر به دلیل عدم نظارت، جو پرک را به جای جو دوسر پرک در بازار عرضه می‌کنند.
  • اغلب طعم و مزه جو دوسر پرک بی کیفیت و ارزان قیمت، نامطلوب است. و در اصل هیچ مزه‌ای ندارد.
  • بعضی از انواع جو دوسر پرک ارزان قیمت بعد از قرار گرفتن در معرض هوا و مایعات تلخ می‌شوند.

شرکت ایلیا این محصول پر مصرف و پرطرفدار را باتوجه به علم روز دنیا، درکیفیت بالا تولید کرده و این اطمینان خاطر را به خریداران محترم می‌دهد که با در نظر گرفتن تمامی آیتم‌ها، مناسب‌ترین قیمت را برای جو دوسر پرک فوری محسوب کرده است.

جو دوسر پرک درشت

جو دوسر فاقد گلوتن است و یک محصول مناسب برای بیماران سلیاکی می‌باشد. همچنین جو دوسر پرک باعث کاهش کلسترول و قند خون می‌شود و به بهبود و درمان یبوست و همروئید کمک می‌کند.

با استفاده از این غله ارزشمند، می‌توان مقوی‌ترین و مفیدترین انواع صبحانه، سوپ‌ها، آش و… را تهیه کرد. حتی می‌توان این محصول را در انواع دسرها و سالاد به کار برد. انواع درشت و ریز جو دوسر پرک موجود می‌باشد که تفاوت آنها به شکل ظاهری و زمان پخت مربوط می‌شود.

زمان پخت جو دوسر پرک درشت و خرد نشده حدود 15 تا 20 دقیقه است و نوع ریز و خرد شده آن به زمان پخت 4 تا 7 دقیقه زمان احتیاج دارد. البته این محصول چون از قبل بخارپز شده است، به صورت خام و پخته نشده نیز قابل استفاده است.

از دیگر خواص دارویی جو دوسر پرک درشت می‌توان به : درمان ضعف عمومی، نقرس، بواسیر، کمردرد، پا درد، سرفه، سنگ کلیه و …. اشاره کرد.

 

جو دوسر

پخش و بسته‌بندی جو دوسر اوتمیل روسی

اوتمیل بافت بسیار نرم داشته که زمان پخت را بسیار کوتاه می‌کند. این وعده غذایی باعث بهبود عملکرد مغز و افزایش انرژی می‌شود.

انواع شرکت‌های پخش و بسته‌بندی اوتمیل را بصورت عمده خریداری کرده و در بسته‌بندی‌های مختلف وزنی برای انواع مصرف‌کننده‌های خانگی در بازار عرضه می‌کنند. اوتمیل روسی یکی از انواع وارداتی این محصول است که ارگانیک و غیرتراریخته بوده و طرفداران زیادی دارد.

این شرکت‌ها می‌توانند با خریداری اوتمیل روسی، بازار این محصول را در دست گرفته و کسب و کاری پر سود داشته باشند.

قیمت آرد جو دوسر وارداتی در قم

آرد جو دوسر وارداتی به دلیل کیفیت بهتر و همچنین هزینه‌های واردات و گمرک، قیمت بالایی نسبت به نمونه‌های ایرانی دارد. همچنین در واردات آن باید به کیفیت محصول توجه ویژه‌ای داشت و دقت کرد که هر محصول وارداتی با کیفیت نیست.

مجموعه ایلیا با واردات مستقیم و تولید آرد جو دوسر رژیمی در بازار و استفاده از متخصصان در تمامی مراحل واردات، انبارداری و بسته‌بندی این محصول، آردی با کیفیت را در سراسر ایران به خریداران ارائه می‌دهد.

همچنین این شرکت به دلیل اینکه واردکننده دست اول می‌باشد، قیمت‌های مناسب‌تری در بازار خرید و فروش آرد جو دوسر دارد.

خریداران محترم در استان قم و شهرهای آن مانند قم، قنوات، جعفریه، کهک، دستجرد، قاهان و سلفچگان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت ایلیا و یا تماس با شماره‌های اعلام شده، از محصولات موجود و قیمت آنها مطلع شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *