قیمت انواع بذر جو دوسر و خرید تضمینی در ایران

کشت جو دوسر

قیمت انواع بذر جو دوسر در ایران چقدر است؟ و خرید تضمینی انواع جو دو‌سر در کدام مرکز صورت می‌گیرد؟ فروش جو دو‌سر در اصفهان و سایر شهرها به چه صورت است؟

فروش جو دو‌سر با چه قیمتی انجام می‌شود؟ خرید تضمینی جو دو‌سر در ایران چه شرایطی دارد؟ هر کیلو جو دو‌سر و بذر آن با چه قیمتی خرید و فروش می‌شود؟

انواع بذر جو دوسر در ایران

جو دو‌سر یا یولاف گیاهی یک‌ساله از تیره گندمیان بوده که در ابتدا به عنوان غذای دام کشت می‌شد، ولی امروزه مصرف انسانی آن نیز رو به رشد و فزونی است. این گیاه بیشترین شباهت را به گندم و جو دارد. از نظر ساختار جو دو‌سر کاملا باریک و کشیده بوده و از دو طرف یکسان است.

مرکز بیشترین تولید این غله کشورهای فنلاند، آلمان، اسپانیا، قزاقستان و روسیه بوده و به‌طور کلی در مناطقی با بارش سالیانه حداقل 500 میلی‌متر و شرایط آب‌وهوایی معتدل و رطوبت بالا محصول خوبی تولید می‌کند. در ایران نیز چند سالی است که کشت آن توسط فعالین بخش کشاورزی و زارعین صورت می‌گیرد.

طول دوره رشد انواع جو دو‌سر 3-4 و در ارقام دیررس 5 ماه می‌باشد. جو دو‌سر نسبت به تغییرات دمایی شب و روز حساس بوده و به این خاطر بیشتر یولاف‌ها در مناطق سردسیر در بهار و در مناطق گرمسیری در زمستان کشت می‌شوند.

خرید بهترین بذر انواع جو‌ دوسر با کیفیت و در بسته‌بندی‌های مختلف را می‌توانید از شرکت ایلیا داشته باشید.

 

جو دوسر

قیمت هر کیلو جو دوسر

جو دو‌سر در مدل‌های مختلفی از جمله جو دو‌سر پوست‌کنده، جو دوسر کامل، آرد جو دو‌سر، بلغور جو ‌دوسر و جو دو‌سر پرک عرضه می‌شود. قیمت هر کیلو از این مدل‌ها با توجه به نوع، کیفیت و برند آن متفاوت است.

به دلیل سختی فرآیند جداسازی پوست که با افت درصدی از محصول نیز همراه بوده و ارزش افزوده فراوانی که دارد، قیمت جو دو‌سر پوست‌کنده از نوع با پوست آن بیشتر است.

ارزش غذایی بالاتر جو دو‌سر نسبت به سایر غلات برای انسان و غنی بودن از نظر چربی و پروتئین باعث راه‌یافتن این غله در سبد غذایی خانوار شده‌است.

سبوس جو دو‌سر سرشار از فیبر‌های محلول در آب و پکتین بوده که سرعت احساس سیری را افزایش داده و از انباشته‌شدن کالری در روده جلوگیری می‌کند. این خاصیت به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک شایانی به افراد می‌کند.

خواص درمانی دیگری چون درمان یبوست و بواسیر، سنگ کلیه، نقرس، آب آوردن بافت‌ها، سرفه و ورم حلق و حنجره و … از دیگر مزایای برشمرده برای این غله می‌باشد.

همه این مزایا و خواص باعث شده فروشگاه‌های محصولات غذایی و مراکز معتبر دیگری اقدام به فروش کیلویی جو‌ دوسر نمایند. خریداران محترم می‌توانند انواع محصولات جو دو‌سر سالم و با کیفیت با بهترین بسته‌بندی را از سایت فروشگاهی ایلیا مارکت با بهترین قیمت بسته‌بندی خریداری کنند.

قیمت خرید هر کیلو بذر جو دوسر

بذر جو دو‌سر در ایران، اخیرا در مناطق مختلفی جایگزین کشت برخی از غلات چون گندم و جو شده‌است. برای کاشت جو‌ دوسر به 200 کیلوگرم بذر در هکتار نیاز است و حدود 5 تا 6 تن محصول می‌توان به‌دست آورد. برای خرید بذر جو دو‌سر جهت کشت باید به کیفیت، خلوص و قوه نامیه بالا و شرکت ارائه‎‌دهنده بذر توجه نمود.

با توجه به اینکه ایران یکی از تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان انواع بذر یولاف می‌باشد. مراکز و شرکت‌های مختلف بذر مصرفی را در انواع بسته‌بندی و در کیسه‌هایی با اوزان مختلف جهت خرید مصرف‌کننده روانه بازار می‌نمایند. قیمت این بذر‌‌ها با توجه به درجه کیفیت، مقدار تقاضا و عرضه بازار تعیین می‌گردد.

برای خریدی مطمئن و با کیفیت می‌توانید از سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند، خرید خود را انجام دهید. مجموعه ایلیا بذر مرغوب جو‌دوسر را با کیفیت مناسب و در بسته‌بندی‌های متنوع و مشتری پسند به بازار عرضه ‌نموده‌است.

مشتریان می‌توانند خرید بی‌واسطه، با قیمت مطمئن و با ضمانت کیفیت بذر جو دو‌سر  را داشته باشند.

جو دو سر

فروش جو دوسر و خرید تضمینی در ایران

در مراکز فروش جو دو‌سر در ایران، کار فروش از تنوع و ساختار بالایی برخوردار می‌باشد. این مراکز در نقش یک اهرم کلیدی برای فروش و خرید بی‌واسطه به شمار رفته و در کشور اهمیت به‌سزایی دارند.

بر این اساس خریداران خرد و کلان قطعا از پتانسیل بالقوه این مراکز باخبر بوده و خرید مستقیم و بی واسطه‌ای را می‌توانند از این مراکز تجربه نمایند.

یکی از محصولاتی که در سال های اخیر در کشور کشت گسترده‌ای پیدا کرده است، جو دوسر است. جو دوسر برای کشاورزانی که از محصولاتی مانند گندم و جو نمی‌توانند عملکرد خوبی بگیرند، بسیار مناسب است.

علاقه‌مندانی که به کشت این محصول تمایل دارند و نیاز به مشاوره تخصصی کشت دارند می‌توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و در حوزه کشت جو دوسر و قراردادهای خرید تضمینی محصول مشاوره تخصصی دریافت نمایند.

فروش جو دوسر در اصفهان و سایر شهرها

فروش جو دو‌سر در اغلب شهر‌ها به شکل‌های متنوعی صورت می‌گیرد. اصفهان نیز یکی از شهر‌هایی است که امکان کشت و اخذ عملکرد بالا را دارد. از این محصول تولیدی در انواع شیرینی، خمیر پیتزا، پرک و آرد برای چاشنی غذا و انواع دسر استفاده می‌شود.

مجموعه ایلیا به عنوان پیشروترین شرکت در حوزه جو دوسر داخلی و وارداتی توانسته است، نیاز کشاورزان را به بهترین بذر و خرید تضمینی محصول رفع نماید.

کشاورزان در شهر اصفهان و سایر شهرها برای مشاوره در حوزه کشت و مصرف انواع جو دوسر می‌توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *