کاربرد و مصارف آرد یولاف در صنعت غذا چیست؟

جو دوسر

آیا با انواع یولاف آشنایی دارید؟ آرد یولاف چیست و چه خواصی دارد؟ کاربرد و مصارف آرد یولاف در صنعت غذا چیست؟ برای پاسخ به این سوال که آرد یولاف چیست، با ما همراه باشید.

آرد یولاف چیست؟

یولاف نام دوم جو دوسر می‌باشد که خواص غذایی زیادی دارد. این محصول می‌تواند به شکل محصولات متنوع مورد مصرف قرار بگیرد. یکی از این محصولات آرد یولاف می‌باشد. آرد یولاف باید در شرایط ویژه کارخانه‌ای و بهداشتی تهیه شود تا تمام خواص دانه یولاف را در خود حفظ کند.

به طور کلی آرد یولاف حاصل آسیاب شدن و خرد شدن دانه یولاف می‌باشد که می‌تواند در صنایع گوناگون مورد استفاده افراد قرار بگیرد. برای مثال صنایع تهیه نان، انواع شیرینی و کیک، پاستا و … از جمله مواردی هستند که می‌توانند آرد یولاف را با خیالی آسوده وارد چرخه تولید خود کنند.

انواع یولاف

برای مصرف‌کنندگان و طرفداران اهمیت زیادی دارد که با اشکال و انواع مختلف یولاف آشنا شوند. یولاف می‌تواند به‌صورت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اشکال مختلف آن می‌تواند در مصارف گوناگون به کمک افراد بیاید.

به طور عمده یولاف به صورت ایرانی و وارداتی در بازار موجود است. این محصولات از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، اما به لحاظ کیفیت و ارزش غذایی محصولات وارداتی برتر از انواع ایرانی می‌باشند.

جو دوسر

 

کاربرد آرد یولاف و جو دوسر در صنعت غذایی چیست؟

صنعت غذایی کشور بخش مهمی از صنعت و اشتغال را تشکیل می‌دهد و به درصد بالایی از مهارت، سلامت و بهداشت احتیاج دارد. آرد یولاف و جو دوسر یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه در کشور ما می‌باشند که در صنایع مختلف غذایی جایگاه ویژه‌ای را برای خود پیدا کرده‌اند.

به طور کلی آرد جو دوسر و یولاف در شرایط تخصصی توسط کارشناسان مجرب تهیه می‌گردد. مجموعه ایلیا تولیدکننده و واردکننده جو دوسر می‌باشد.

همچنین این محصول در شرایط مکانیزه‌ای قرار دارد و تولید این محصول را به نحوی انجام ‌می‌دهد که هیچ یک از خواص ارزشمند این محصول سوپر فود از بین نمی‌رود و تماماً حفظ می‌گردد.

به طور عمده آرد یولاف و جو دوسر حاصل آسیاب شدن و خورد شدن دانه جو دوسر می‌باشد و به دلیل اینکه خواص ارزشمند زیادی دارد، در صنعت غذایی کشور کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده‌است.

به طور عمده تولیدکنندگان در صنعت تهیه نان و انواع کیک و شیرینی و غذاهای مختلف می‌توانند، آرد یولاف و جو دوسر را جایگزین آردهای معمولی کنند. این موضوع می‌تواند مزیت‌های زیادی را برای آنها به ارمغان بیاورد.

آرد یولاف و جو دوسر هم بافت فوق‌العاده‌ای دارد و هم خواص ارزشمندی را به همراه دارد، از طرف دیگر به طور ذاتی فاقد گلوتن می‌باشد؛ پس افرادی که مبتلا به سلیاک هستند یا نسبت به مصرف گلوتن حساسیت دارند می‌توانند با خیالی آسوده مصرف آرد جو دوسر را انتخاب نمایند.

تولید آرد یولاف در ایران

 امروز صنایع مختلفی در کشور ما وجود دارند که آرد یولاف و جو دوسر را در تولیدات خود به کار می‌برند. نکته دیگر در رابطه با این محصول این است که این آرد قیمت مناسبی نیز دارد.

در واقع در صورتی که توسط مجموعه‌های معتبر مانند شرکت ایلیا تهیه شود، هم محصول کامل و سالمی بوده و هم ارزش غذایی بالایی دارد و هم می‌تواند با قیمت مقرون به صرفه‌ای عرضه شود.

پیشنهاد ما به خریداران مختلف و تولیدکنندگان صنایع غذایی در کشور این است که با آگاهی از محصولات سالم مانند آرد یولاف و جو دوسر، آن‌ها را وارد صنعت خود نمایند.

جو دوسر

کارخانه‌های خریدار یولاف در ایران

همانطور که گفتیم کارخانه‌ها و صنایع مختلف در کشور وجود دارند که یولاف و سایر محصولات آن را وارد تولیدات خود کرده‌اند.

کارخانه‌هایی نظیر تولید انواع نان‌های سنتی و حجیم، تولید کیک و شیرینی، کارخانه‌های تولید انواع پاستا، صنایع تولید غذاهای آماده و نیمه آماده، صنایع تولید غذاهای رژیمی و … از جمله مواردی هستند که خریدار یولاف در ایران می‌باشند.

این مجموعه‌ها باید آرد یولاف را از یک مجموعه معتبر و متخصص تهیه نمایند. چرا که صنعت غذا صنعتی است که مستقیم با سلامت افراد در ارتباط می‌باشد.

پس انتخاب محصولاتی که از لحاظ سلامتی و بهداشت تایید شده باشند و مشکلی برای افراد ایجاد نکنند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این کارخانه‌ها می‌توانند با اطمینان خاطر یولاف و سایر محصولات آن را از مجموعه معتبر ایلیا خریداری کنند.

شرکت ایلیا سالیان زیادی است که به طور تخصصی و ویژه بر روی یولاف و سایر محصولات آن فعالیت می‌کند و موفق شده است تمام تائیدیه‌های بهداشتی را برای محصولات خود دریافت کند.

این شرکت یولاف را در بسته‌بندی‌های بهداشتی به سراسر نقاط کشور ارسال می‌نماید. و همچنین این نوید را به خریداران و کارخانه‌های مختلف در کشور می‌دهد که این محصولات را در درازمدت نیز می‌تواند تامین نماید.

بدین‌ترتیب کارخانه‌های تولیدی در صنعت غذایی کشور با مشکل تهیه یولاف با کیفیت و سالم مواجه نخواهند شد. از طرف دیگر مجموعه ایلیا برای تمام خریدها و معاملات قرارداد تنظیم می‌نماید. بنابراین خریدی با تضمین کیفیت و قیمت برای خریداران محترم به ارمغان خواهد آمد.

جو دوسر

قیمت آرد یولاف

آرد یولاف محصولی سالم و با کیفیت است که می‌تواند نتایج بسیار فوق العاده‌ای را در صنعت غذایی کشور ایجاد نماید.

قیمت این محصول با توجه به شرایط گوناگون تعیین می‌شود. عواملی مانند هزینه کشت بذر، برداشت دانه‌ها، انتقال به کارخانه و انجام فرآوری‌های دقیق کارخانه‌ای و در نهایت تبدیل به آرد یولاف، بسته‌بندی و ارسال به بازار، همچنین تقاضا و هزینه‌های مختلف نیز تاثیراتی بر روی قیمت این محصول ایجاد خواهند کرد.

به طور کلی خریداران مختلف آرد یولاف که این محصول را برای مصارف خانگی و یا تولیدات خود استفاده می‌کنند، می‌توانند برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا تماس بگیرند و اطلاعات لازم در رابطه با قیمت آرد یولاف را دریافت کنند.

خرید دانه جو دوسر تهران

خریداران محترمی که در تهران حضور دارند و خریدار دانه جو دوسر هستند، می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی این محصول را با کیفیت بالا از شرکت ایلیا خریداری کنند.

در واقع مزیت همکاری با تولیدکننده و واردکننده مستقیم، این است که تجربه خرید با قیمت بسیار عالی رقم می‌خورد. نبود واسطه‌ها و دلال‌ها باعث می‌شود، محصولات با کیفیت بسیار عالی و با حداقل هزینه حمل و نقل و با بهترین نوع بسته‌بندی به دست مشتری برسد.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *