قیمت خرید تناژ آرد جو دوسر برای کارخانه‌جات

جو دوسر

استعلام قیمت خرید تناژ آرد جو دوسر برای کارخانه‌جات را از کدام مرکز دریافت کنم؟ آیا با خواص و کاربردهای آرد جو دو‌سر آشنایی دارید؟ قیمت خرید آرد جو دوسر تناژ دانیما را از کجا دریافت می‌کنید؟ آرد جو دوسر را از کجا بخریم؟ آیا آرد جو دو‌سر ایرانی و وارداتی را می‌شناسید؟

خرید آرد جو دوسر برای کارخانه‌جات

آرد جو دو‌سر در بسته‌بندی‌های متنوع با احتساب کیفیت و برند تولید‌کننده این آرد وجود دارد. آرد این محصول کاربرد‌های به‌سزایی در تهیه کیک، بیسکوئیت، کتلت، حلیم و…. دارد و به‌طور حتم یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی دیگر غلات محسوب می‌شود.

خرید و فروش انواع آرد جو دو‌سر (بدون سبوس یا سبوس‌دار) در ایران به‌صورت‌های مختلفی شامل روش‌های اینترنتی، حضوری، تلفنی و سامانه‌ای در زمان و مکان‌های مختلف انجام می‌شود.

خرید انواع آرد جو دو‌سر به صورت اینترنتی با توجه به نیاز‌های مورد‌نظر خریداران شکل گرفته و بر اساس نیاز عمده کارخانه‌جات صنایع غذایی یا صنایع بسته‌بندی یا پخش و جزئی برای خرید خانگی این امکان فراهم شده تا شاهد خریدی بی‌واسطه باشند.

ایلیا به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین نمایندگی‌های فروش آرد جو دو‌سر درجه یک و اعلا با عرضه مستقیم بهترین محصول با قیمت رقابتی، را به انواع کارخانه‌جات صنایع غذایی، تبدیلی، پخش و بسته‌بندی عرضه می‌دارد.

ضمنا با این کار مسیری ایده‌آل را برای عرضه بی‌واسطه در سراسر کشور ایجاد نموده است. برای کسب اطلاعات از جزئیات خرید و شرایط آن با کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان داشته باشید.

جو دوسر

 خواص و کاربرد های آرد جو دوسر

آرد جو دوسر محتوی فیبر بالا، آهن، کلسیم، گروه ویتامینE و  B، پتانسیم، منیزیم و مواد معدنی بدون نمک و شکر می‌باشد. این آرد در میان افرادی که به دنبال لاغری و رژیم هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد. خاصیت  ضد دیابتی و ضد یبوستی نیز از دیگر خواص آن است.

  آرد جو دو‌سر امروزه به یکی از محبوب‌ترین انواع آرد در بازارهای تجاری تبدیل شده است. و برای تهیه انواع خمیر و نان، نوشیدنی و معجون، کیک و همچنین بیسکوئیت، تهیه انواع غذاها مانند: کتلت، دلمه، انواع خورش و سوپ لذیذ کاربرد دارد. از این آرد نیز می‌توان در ماست یا انواع پوره میوه و مارمالاد ریخته و میل کنید.

آرد جو دو‌سر تولیدی این شرکت، خالص و بدون کمترین ناخالصی است. و کلیه عملیات از ابتدای کاشت تا برداشت و آسیاب شدن توسط مجموعه یا زیر نظر مجموعه و با تائید نهایی کارشناسان مجموعه صورت می‌گیرد.

بنابراین کلیه خریداران می‌توانند از کیفیت آن مطمئن بوده و بدون دغدغه نسبت به خرید آرد جو دو‌سر مجموعه اقدام نمایند.

آرد جو دوسر ایرانی

ماده موثره‌های مختلفی در جو دوسر جود دارد مانند آونین، بتاگلوکان و… . و از آن‌جایی که این ماده تلخ است آرد و دانه جو دوسر در ابتدا مزه تلخی دارد. که با 5 دقیقه پخت با دمای 120 درجه سانتی‌گراد طعم تلخی خود را از دست می‌دهد.

هنگامی که جو دوسر پوست کنده را طوری آسیاب نماییم که به دانه‌های ریز تیدیل شود، آرد جو دوسر به‌دست می‌آید. آرد جو دوسر را می‌توان مدت‌ها بدون ترس از کپک زدن و گرفتن بوی رطوبت نگهداری نماییم.

با توجه به روند رو به رشد کشت جو دو‌سر در کشور صنایع و کارخانه‌جات تولید آرد آن نیز هم‌پای دیگر صنایع فراوری آن گسترش یافته است. آرد جو دو‌سر دارای تمام خواص مفید و متنوع جو دو‌سر بوده و نان تهیه شده  از این آرد نیز دارای خواص زیادی برای سلامتی می‌باشد.

آرد جو دو‌سر ایرانی تحت بسته‌بندی مختلف و با سایز‌های متنوع، تحت برند و کیفیت بالا همانند نمونه‌های وارداتی و تحت برند و مارک‌های مختلف عرضه می‌شود.

در ایران همچون سایر کشورهای در حال توسعه استفاده از آرد جو دوسر در سبد غذایی مردم جایگاه خود را پیدا نکرده است. که البته با اطلاع‌رسانی و اعلام فواید آن در آینده نزدیک جایگاه محکمی را به خود اختصاص خواهد داد.

این مجموعه با هدف ترویج مصرف آرد جو ‌دوسر و دیگر مشتقات این محصول اقدام به تبلیغات وسیعی در کشور نموده و امکان خرید این محصول را برای همگان فراهم آورده‌است.

جو دوسر

 

آرد جو دوسر وارداتی

جو‌ دوسر یکی از کالاهای اساسی وادراتی کشور به شمار رفته و به‌دلیل تولید با کیفیت بالا، واردات جو دو‌سر و انواع مشتقات آن از جمله آرد از دیگر کشور‌ها همچون روسیه، آلمان و … به ایران آغاز شده و زمینه روابط  نسبتا خوب با این کشور‌ها برقرار شده است.

این مجموعه یکی از واردکنندگان محصولات جو دوسر به کشور است که توانسته‌است میزان دپو بار بالایی را در ایران داشته‌باشد. تامین انواع محصولات جو دوسر وارداتی غیر تراریخته، در طول سال، توسط این مجموعه امکان پذیر می‌باشد.

خرید آرد جو دوسر تناژ دانیما

مجموعه ایلیا تحت برند دانیما و به کمک کارگروه و شرکت خود آرد جو دو‌سر تناژ را در سراسر کشور برای کلیه صنایع غذایی، بسته‌بندی، توزیع و پخش به‌صورت فله و عمده فراهم آورده است.

این آرد دارای بهترین کیفیت بوده و همه‌ استاندارد‌ها و گواهی‌های سلامت محصول را از وزارت بهداشت کسب نموده‌است. بنابراین خریداران و متقاضیان می‌توانند خرید تناژ آرد جو دو‌سر دانیما را بدون واسطه و مستقیم از مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

آرد جو دوسر از کجا بخرم

فروش آرد جو دو‌سر امروزه به صورت گسترده در بسیاری از فروشگاه‌ها، سایت‌ها و قنادی‌ها به صورت مستقیم و یا از طریق اینترنتی انجام می‌شود.

استفاده از آرد جو دو‌سر در صنایع مختلفی مجموعه ایلیا را بر آن داشت تا این آرد مرغوب را برای مصرف‌کنندگان خانگی و تولید‌کنندگان صنایع مختلف غذایی، پخش و بسته‌بندی با قیمت مناسب و کیفیت عالی در دسترس قرار دهد.

برای خرید کیلویی و بسته‌ای آرد و پرک جو دوسر می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت اقدام نمایید و محصول را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *