قیمت خرید فله آرد جو دوسر وارداتی در تبریز

آرد جو دوسر

قیمت خرید فله آرد جو دوسر وارداتی در تبریز بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ خریداران عمده جو دوسر وارداتی چه کسانی هستند؟ آرد جو دوسر وارداتی چه مصارفی دارد؟ باید بگوییم که آرد جو دوسر یکی از بهترین و مغذی‌ترین انواع آردها محسوب می‌شود.

آرد جو دوسر دارای کلسترول و کالری کم می‌باشد که مصرف محصولات تولیدی آن را برای بیماران قلب و عروقی و افرادی که خواستار کاهش وزن هستند را امکان پذیر کرده است. آرد جو دوسر حاوی فیبر محلول در آب است که باعث سیری طولانی مدت می‌شود.

صنایع غذایی مختلف می‌توانند برای تولید محصولات خود، این آرد را جایگزین آردهای دیگر کرده و محصولاتی مغذی تر به بازار عرضه کنند. غالبا این صنایع از خریداران عمده آرد جو دوسر می‌باشند. این آرد در انواع ایرانی و وارداتی در بازار وجود دارد.

آرد جو دوسر وارداتی در بازار قیمت بیشتری داشته و عموم به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های خود هستند.

طبیعی است که خرید و سفارش این محصول به صورت عمده، راهی مناسب برای کاهش هزینه‌ها می‌باشد تا در کنار داشتن آردی با کیفیت، در وقت و هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنند.

شرکت ایلیا واردکننده برتر محصولات جو دوسر است که این محصول را در شرایط ویژه و بهداشتی وارد کرده و در انبارهای مناسب نگهداری می‌کند تا بتواند نیاز خریداران عمده را در شهرهای مختلف مثل تبریز را در طولانی مدت برطرف کند.

انواع محصولات جو دوسر

جو دوسر یا یولاف یک غله پرخاصیت و مفید است که اخیرا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این ماده غذایی، یک داروی مناسب و مفید برای بهبود علائم و درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این غله دارای ویتامین‌های E و B می‌باشد که در جریان خون جذب می‌شود. جو دوسر شاخص گلیسمی پایینی دارد که در تنظیم قند خون موثر است.

از دیگر خواص جو دوسر می‌توان به: بهبود حرکات روده و رفع یبوست، استفاده به عنوان غذای کودکان، مکمل ورزشی طبیعی برای ورزشکاران، بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی، افزایش ایمنی بدن، رفع ضعف عمومی، سلامت پوست و مو، بهبود کیفیت خواب و رفع بی خوابی و… اشاره کرد.

یولاف یا جو دوسر با توجه به نحوه مصرف در انواع و شکل‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. انواع محصولات فرآوری شده از آن:

  • پرک جو دوسر
  • پرک جو دوسر فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • پودر جو دوسر
  • دانه کامل بدون پوست
  • سبوس جو دوسر و… می‌باشند.

جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر منبعی بسیار غنی از کربوهیدرات‌های سالم، پروتئین و فیبر است که می‌تواند به عنوان یک ماده غذایی مناسب در رژیم بدنسازان قرار بگیرد و در ترمیم، رشد و افزایش حجم عضله‌ها موثر باشد.

کربوهیدرات‌های موجود در جو دوسر به اندازه پروتئین در ساخت و حجم دهی عضلات نقش دارند. همچنین کربوهیدرات‌های جو دوسر باعث افزایش قدرت در طول تمرینات می‌شود. علاوه بر این، ویتامین‌ها و مواد معدنی جو دوسر فواید بسیاری برای بدنسازان دارد.

به طور کلی مصرف جو دوسر یک گزینه مناسب و مفید برای ورزشکاران می‌باشد. بنا بر تحقیقات انجام گرفته، جو دوسر حاوی بتاگلوکان بوده که نوعی فیبر است و باعث کاهش سرعت هضم و افزایش سیری در بدن می‌شود.

همچنین فیبر موجود در این غله باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود. بدنسازان در هر سطحی که باشند، به دنبال ساخت عضلاتی قوی‌تر و بدنی بدون چربی می‌باشند.

جو دوسر یکی از گزینه‌های مناسب جهت رسیدن به این هدف می‌باشد، زیرا سرشار از ترکیبات پروتئینی و کربوهیدرات بوده و چربی کمی دارد. به همین جهت به عنوان یک مکمل مناسب برای قرار گیری در رژیم غذایی بدنسازان می‌باشد.

خرید جو دوسر پرک آلمانی

جو دوسر پرک به عنوان یک وعده غذایی مقوی و سالم محسوب می‌شود و همچنین در تهیه انواع دسرها، سالاد و.. کاربرد دارد. انواع جو دوسر پرک ایرانی و خارجی در ایران در بسته‌بندی‌های مختلف و در وزن‌های متفاوت وجود دارد و به فروش می‌رسد.

جو دوسر پرک آلمانی از انواع وارداتی این محصول می‌باشد که طعم و کیفیت مطلوبی دارد. این محصول نسبت به انواع دیگر، قیمت بالایی داشته و به عنوان غله‌ای لوکس به شمار می‌آید.

مجموعه ایلیا، یکی از بزرگترین واردکنندگان جو دوسر پرک خارجی می‌باشد که این محصول را تحت نظارت به کشور وارد کرده و در بسته‌بندی‌های مناسب و بهداشتی با برند خود در بازار عرضه می‌کند. خریداران جو دوسر پرک آلمانی می‌توانند خریدی مطمئن را با شرکت ایلیا تجربه کنند.

پرک جو دوسر

کالری جو دوسر

کالری جو دوسر به ازای هر 100 گرم از این غله، 389 کالری است. بنابراین کالری این محصول با توجه به اینکه قند پایین دارد، کم است و این غله یک ماده غذایی رژیمی به شمار می‌آید.

در صورتی که بخواهید از طعم دهنده‌های مختلف برای جو دوسر استفاده کنید، باید میزان کالری آنها را در نظر داشته باشید. اگر رژیم غذایی لاغری دارید و علاقه‌مند به کاهش وزن هستید، بهتر است که جو دوسر را با شیر کم چرب استفاده کنید.

علیرغم کالری کم جو دوسر، این محصول از لحاظ انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی کامل است. این غله نقش مهمی در تامین نیازهای بدن دارد.

آرد جو دوسر سبوس دار

آرد سبوس دار از آسیاب دانه‌های کامل جو دوسر به دست می‌آید. پوسته خارجی جو دوسر در طی فرآیندهای ویژه به آرد منتقل می‌شود. با این آرد می‌توان انواع نان‌های با کیفیت و خوشمزه را تهیه کرد که برای مصرف همه سنین و افراد دیابتی مناسب است.

قیمت آرد جو دوسر فله در تبریز

به طور کلی برای افرادی که مصرف بالایی دارند، مانند صنایع غذایی مختلف و نانوایی‌ها، خرید به صورت عمده اقدامی هوشمندانه و به صرفه است. در واقع این صنایع برای تولیدات خود به حجم بالایی از آرد جو دوسر نیاز دارند.

این صنایع باید برای تولیدات با کیفیت خود، این ماده اولیه را از مجموعه‌ای معتبر خریداری کنند تا علاوه بر کیفیت مناسب، بتوانند در تمامی فصول آن را در اختیار داشته باشند تا چرخه تولیداتشان متوقف نشود.

خریداران آرد جو دوسر به صورت فله در سراسر کشور به خصوص شهر تبریز می‌توانند با ارتباط با کارشناسان و مشاوران شرکت ایلیا، از نحوه عرضه آرد جو دوسر و قیمت‌های آن آگاهی پیدا کنند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *