استعلام قیمت محصولات جو دوسر یولاف

جو دوسر

محصولات جو دوسر کدام اند؟ برای استعلام قیمت محصولات جو دوسر و یولاف از چه طریق می‌توان اقدام کرد؟ محصولات یولاف را از چه طریق می‌توان تهیه کرد؟

در ادامه با پاسخ این سوالات همراه شما خواهیم بود.

قیمت یولاف و جو دوسر پرک فوری صبحانه

یولاف و جو دوسر پرک فوری صبحانه موجود در ایران دارای دو نوع ایرانی و وارداتی می‌باشد. قیمت یولاف پرک وارداتی نسبت به انواع داخلی بیشتر است و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. بهترین نوع یولاف پرک مربوط به کشورهای اروپایی می‌باشد.

تکنولوژی تولید جو دوسر پرک فوری صبحانه در کشورهای اروپایی بسیار پیشرفته‌ است و جو دوسر پرک با کیفیتی را تولید می‌کنند.

یولاف جو دوسر پرک فوری برای صبحانه یکی از رایج‌ترین انواع جو دوسر می‌باشد. از خریداران اصلی جو دوسر پرک فوری صبحانه، ورزشکاران به خصوص بدنسازان می‌باشند. علاقه به استفاده از جو دوسر پرک فوری به علت سریع آماده شدن آن است.

خرید جو دوسر پرک فوری صبحانه، در وزن‌های بالاتر از ۲۰۰ و۳۰۰ گرم مقرون به صرفه‌تر است. زیرا مصرف این نوع جو دوسر بالا است.

خرید جو دوسر پرک فوری برای صبحانه در وزن‌های بالاتر، با قیمتی مناسب انجام می‌پذیرد و‌ شما دیگر نگران تمام شدن جو دوسر پرک فوری صبحانه و خرید بسته‌های کوچک این محصول نیستید.

قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه در بازار ایران بستگی به فاکتورهای اساسی نظیر کیفیت، وارداتی و ایرانی بودن، ریز و درشت بودن و … دارد. برای خرید اوتمیل درجه یک وارداتی کیلویی می‌توانید به سایت فروشگاهی ایلیا مارکت مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

جو دوسر

قیمت جو دوسر فله

قیمت جو دوسر فله در بازار ایران به دلیل تنوع در جو دوسر متغیر است و قیمتی ثابت ندارد. جو دوسر موجود در ایران به صورت ایرانی و خارجی می‌باشد. قیمت هر کیلو جو دوسر باتوجه به کیفیت بذر، وارداتی و یا ایرانی بودن دانه، نداشتن خاشاک، نبود بذر گندم، جو و دیگر غلات و‌ … متفاوت است.

معمولا قیمت جو دوسر وارداتی بالاتر از جو دوسر ایرانی می‌باشد، زیرا دارای هزینه‌های جانبی فراوانی می‌باشد. فروش فله جو دوسر بدین معنا نیست که این محصول بدون گذراندن آزمایشات مربوط و نداشتن سیب سلامت و مجوز بهداشتی به فروش می‌رسد.

هنگام خرید جو دوسر فله به علامت سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی دقت فرمایید. جو دوسر فله در بسته‌بندی‌های مخصوص باید عرضه شود. هنگام خرید جو دوسر به صورت فله از فروشنده بخواهید مجوزهای بهداشتی را به شما نشان دهد.

قیمت آرد یولاف جو دوسردر بازار

قیمت آرد یولاف در بازار ایران بستگی به میزان تولید و کیفیت این محصول دارد. آرد یولاف موجود در بازار ممکن است وارداتی باشد و قیمتی بالاتر نسبت به نمونه‌های داخلی داشته باشد.

آرد یولاف برای استفاده در انواع کارخانه‌جات صنایع غذایی نظیر کارخانه‌جات: بیسکوئیت، کیک، کلوچه، ماکارونی و‌ …  کاربرد دارد. قیمت آرد یولاف در بازار به حجم سفارش نیز بستگی دارد و هرچقدر حجم سفارش بالاتر باشد قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

همچنین خرید آرد یولاف به صورت مستقیم و بدون واسطه قیمت کمتری خواهد داشت. بر روی آرد یولاف حتما باید آزمون‌های میکروبی آزمایش شود تا صحت سالم بودن آرد برای تمامی مصارف روشن شود.

جو دوسر

قیمت جو دوسر با پوست

جو دوسر با پوست بیشتر برای مصارف دامی، خصوصا اسب استفاده می‌شود. جو دوسر با پوست برای انسان قابل هضم نمی‌باشد و مشکلات گوارشی ایجاد می‌کند.

از عواملی که در قیمت جو دوسر با پوست موثر است به کیفیت دانه، خلوص دانه‌های جو دوسر، نداشتن حشرات، بذر غلات دیگر، نارس بودن دانه، سنگ و … می‌توان اشاره کرد. جو دوسر با پوست، قیمتی پایین‌تر از انواع فرآوری شده جو دوسر نظیر پرک جو دوسر، آرد جو دوسر، بلغور جو دوسر و  … دارد.

جو دوسر وارداتی کیفیت بهتری نسبت به انواع ایرانی دارد و قیمت بالاتری را نیز دارا است. از لحاظ اقتصادی و در واحدهای تولیدی بزرگ مصرف جو دوسر وارداتی اقتصادی نیست و کارخانه‌جات سعی دارند از جو دوسر داخلی استفاده نمایند.

بلغور جو از کجا تهیه کنیم؟

یک سوال مطرح می‌شود که بلغور با کیفیت و خوب را از کجا بخریم؟

بلغور جو دوسر از خردکردن دانه‌های جو دوسر کامل پوست کنده شده حاصل می‌شود. انواع بلغور جو دوسر برای انواع سوپ، فرنی، آش به وفور مصرف می‌شود. بلغور جو دارای خواص فراوانی می‌باشد.

محصولات بلغور جو دوسر  باعث کاهش کلسترول خون می‌شود و با داشتن مقادیر زیادی فیبر برای بیماران دیابتی و افرادی که قصد کاهش وزن دارند مناسب می‌باشد.

شرکت ایلیا بلغور جو دوسر را با کیفیتی مناسب ارائه می‌دهد. بلغور جو دوسر ایلیا دارای مجوزهای بهداشتی و بدون هیچ مواد نگه‌دارنده برای علاقه‌مندان عرضه می‌شود. برای سفارش بلغور جو دوسر از طریق سایت و ‌شماره‌های موجود می‌توانید با کارشناسان مجرب ایلیا در تماس باشید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

سبوس جو دوسر را از کجا تهیه کنیم؟

انواع سبوس جو دوسر، خارجی‌ترین لایه جو دوسر می‌باشد که فاقد گلوتن و دارای فیبر فراوانی است.

سبوس جو دوسر برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند بسیار توصیه می‌شود.

علاقه‌مندان به خرید جو دوسر به این نکته دقت داشته باشند، خرید خود را از مراکزی انجام دهند که سبوس جو دوسر آن‌ها، دارای سیب سلامت و‌ مجوزهای بهداشتی لازم را داشته‌باشد. سبوس جو دوسر باید در شرایط بهداشتی و کنترل شده تهیه شده‌باشد.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *