قیمت خرید و فروش انواع یولاف

جو دوسر

آیا با شرایط قیمت خرید و فروش انواع یولاف در ایران آشنا هستید؟ به نظر شما یولاف چه خواص ویژه‌ای دارد که موفق شده‌است، جایگاه ویژه‌ای را برای خود پیدا کند؟ یولاف به چه شکل‌های مختلفی در بازار وجود دارد؟

انواع یولاف در ایران

اگر از طرفداران رژیم‌های سالم و مغذی هستید، حتما نام یولاف به گوشت شما خورده‌است. جو دوسر یا همان یولاف یک غله کامل می‌باشد که در اشکال و انواع مختلف در بازار ایران موجود است.

از آنجایی که این محصول سرشار از فیبر و ویتامین‌های گروه ب و ای می‌باشد، طرفداران بسیار زیادی در بین اقشار مختلف جامعه از جمله ورزشکاران برای خود پیدا کرده‌است. به طور کلی یولاف در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد.

نمونه‌های ایرانی یولاف به طور عمده در شکل بذر و یا به صورت دانه کامل با پوست عرضه می‌گردد که برای فراوری‌های مختلف به دست کارخانه‌های متخصص سپرده می‌شود.

اما نمونه‌های وارداتی در اشکال مختلفی در بازار موجود هستند؛ مانند بلغور جو دوسر، پرک جو دوسر، آرد جو دوسر، دانه کامل بدون پوست یا همان جو دوسر پوست کنده و … .

هر کدام از این اشکال گوناگون مصارف ویژه خود را دارند و با توجه به استفاده افراد انتخاب خواهند شد و افراد مختلف با توجه به نوع نیاز و سلیقه‌ای که دارند یکی از انواع یولاف ایرانی و خارجی را انتخاب می‌کنند.

جو دوسر

انواع محصولات یولاف

همانطور که گفتیم یولاف یک محصول کاربردی و سالم می‌باشد که در اشکال گوناگون در بازار موجود است. با توجه به اینکه این محصول در اشکال مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین محصولات متنوعی نیز با استفاده از آن تولید و عرضه می‌گردد.

بلغور جو دوسر، پرک جو دوسر، آرد جو دوسر با پوست و بدون پوست و … از این دست محصولات می‌باشند. همچنین در صنایع غذایی کشور ما انواع نان، شیرینی و کیک و خوراکی‌های متفاوت با استفاده از محصولات جو دوسر تولید می‌گردد و می‌توان گفت جو دوسر یک محصول همه‌کاره و سالم و کامل می‌باشد.

خواص یولاف چیست؟

استفاده از یولاف به قرن‌ها پیش برمی‌گردد. این محصول فیبر و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و یک گیاه دارویی محسوب می‌شود. یولاف از نظر طب سنتی دارای طبع خشک و معتدل است و به طور فطری به عنوان یک ضد التهاب و ضدعفونی کننده طبیعی عمل می‌کند.

محصولی سرشار از فیبر، مواد قندی، چربی، پروتئین، انواع مواد معدنی، ترکیبات آنتی اکسیدان، کلسیم و انواع ویتامین‌ها و … می‌باشد.

پس با توجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت، برای بهبود سیستم عصبی و بهبود زخم‌ها و بهبود مشکلات قلبی، برای جلوگیری از ایجاد حساسیت و آلرژی، رفع میگرن، بهبود التهابات پوستی و … محصولی منحصر به فرد است.

 به طور کلی یولاف بیماری‌های قلبی را کنترل می‌کند و می‌تواند در تقویت بافت استخوان نقش موثری داشته‌باشد. مصرف یولاف برای مبتلایان به قند خون بالا و کلسترول بسیار مفید است، زیرا کلسترول بد را کاهش می‌دهد و قند خون را کنترل می‌کند.

از طرف دیگر این ماده غذایی ارزشمند سرشار از فیبرهای محلول در آب است که مصرف آن باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌شود. پس برای قرارگیری در رژیم‌های لاغری یک گزینه منحصر به فرد و فوق‌العاده است.

ویتامین‌های سرشار یولاف از جمله ویتامین‌های گروه ب می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند، پس  افرادی که دچار ضعف عمومی هستند، می‌توانند با خیالی آسوده نسبت به مصرف یولاف اقدام نمایند. یکی از مشکلات شایع در بین افراد خصوصا زنان باردار و مادران شیرده مشکلات یبوست است.

این محصول سرشار از فیبر است و می‌تواند باعث بهبود کارکرد دستگاه گوارش شود. به طور کلی یولاف هم در مصارف خوراکی و هم در مصارف آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین افراد زیادی هستند که یولاف را به صورت ماسک‌های خانگی تهیه می‌کنند. به طور عمده عوارض خاصی برای این گیاه معرفی نشده‌است و در موارد نادر باعث ایجاد حساسیت‌های محدود خواهدشد.

جو دوسر

قیمت فروش دانه یولاف

دانه یولاف هم به شکل ایرانی و هم به شکل خارجی در بازار وجود دارد. این محصول باید مراحل فرآوری ویژه‌ای را سپری کند تا بتواند وارد سبد غذایی افراد گردد.

در واقع باید پس از برداشت دانه‌ها در کارخانه‌های متخصص توسط کارشناسان مجرب فرآوری گردد و به صورت محصولی بهداشتی در بسته‌بندی‌های مناسب عرضه گردد.

با توجه به این موضوع در صورتی که دانه یولاف بدون حضور افراد دلال و واسطه فرآوری و عرضه گردد، می‌تواند قیمت مناسبی را به خود اختصاص دهد.

مجموعه ایلیا با توجه‌ به‌ اینکه تولیدکننده صفر تا صد دانه یولاف است و نهایتاً محصولات را با دریافت مجوزهای بهداشتی به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند، قیمت مناسبی را برای دانه‌های یولاف در نظر گرفته‌است.

خرید و فروش آرد یولاف برای مصارف رژیمی

آرد یولاف اگر در شرایط ویژه تخصصی و مکانیزه تهیه گردد، می‌تواند تمام خواص دانه یولاف را در خود حفظ کند. این محصول سرشار از فیبرهای محلول در آب است.

بنابراین مصرف آن باعث سیری طولانی مدت می‌شود و در صنایع غذایی کشور به عنوان یک محصول رژیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که مصرف آن از پرخوری جلوگیری می‌کند و منجر به سرکوب اشتها می‌شود.

از طرف دیگر این محصول می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین نماید. پس از آرد یولاف به عنوان یک ماده اولیه مغذی و سالم برای تولید محصولات رژیمی استفاده می‌شود.

صاحبان صنایعی که غذاهای رژیمی تولید می‌کنند می‌توانند برای خرید آرد یولاف از این مجموعه انواع نمونه‌های جو دوسر را دریافت نمایند. این مجموعه آرد یولاف را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رساند و در صورت تمایل قرارداد تامین تنظیم می‌کند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *