قیمت محصولات جو دو‌سر برای بسته‌بندی

جو دوسر

قیمت جو دو‌سر در بازار تابع چه عواملی است؟ آیا قیمت محصولات جو دو‌سر برای بسته‌بندی را می‌دانید؟ قیمت آرد جو دو‌سر فله چگونه تعیین می‌شود؟

خواص جو دو‌سر پرک صبحانه را می‌شناسید؟ قیمت جو دو‌سر پرک خارجی بسته‌بندی چقدر است؟ ملاک قیمت جو دو‌سر برای بدنسازی چیست؟ جو دو‌سر پرک را از کجا تهیه کنیم؟

قیمت جو دو‌سر در بازار

قیمت جو‌ دو‌سر در بازار با توجه به نوع با پوست و بدون پوست، بلغور، آرد، جو دوسر صبحانه و جو دو‌سر پرک متفاوت است. علاوه بر این قیمت، از لحاظ تنوع بسته‌بندی، کیفیت و نوع فروش (فله‌‎، عمده و خرد) و درجه‌بندی محصول متغیر است.

همه این موارد و تبلیغات و بازاریابی و نوع برند عرضه‌کننده اصلی‌ترین مولفه‌های قیمت‌گذاری در بازار توزیع جو دو‌سر هستند. به دلیل سختی فرایند پوست‌گیری جو ‌دو‌سر و ریزش و افت آن، در حین فرآوری و ارزش افزوده بالایی که دارد، قیمت این نوع، نسبت به نوع با پوست گران‌تر است.

همچنین قیمت جو دو‌سر از دیگر غلات بالاتر بوده و این قیمت در خرده‌فروشی‌ها در قیاس با عمده‌فروشی‌ها و مراکز پخش بالا‌تر می‌باشد.

قیمت هر کیلو جو دو‌سر بسته‌بندی

واردکنندگان و تولیدکنندگان جو دو‌سر برای حصول موفقیت در فروش باید قبل از هر اقدامی شروع به تبلیغات و بازاریابی محصول خود نموده و قیمت نهایی را متناسب با عرضه و تقاضا اتخاذ نمایند. قیمت نهایی هر کیلو جو دو‌سر با توجه به انواع اقدامات و خدمات انجام شده بر روی محصول، کیفیت و نوع محصول تعیین می‌شود.

در این میان با توجه به کیفیت محصول، نوع برند، انواع بسته‌بندی و حجم مختلف قیمت‌های نهایی هر کیلو جو دو‌سر متغیر از هم بوده است. نوع عرضه نیز در این قیمت تاثیر‌گذار است، به‌طوری‌که قیمت نمونه بسته‌بندی در مقایسه با نمونه فله بیشتر می‌باشد.

در‌ حالی‌که بسته‌بندی ضامن سلامت محصول بوده و آن ‌را در برابر انواع آلودگی‌های محیط و فشارهای حمل محافظت می‌کند. بنابراین شرکت‌های معتبر نسبت به بسته‌بندی‌های کوچک و کیلویی و با کیفیتی عالی و کاملا بهداشتی اقدام نمودند.

خبر خوش برای متقاضیان دائمی این محصول پر‌فایده، این است که می‌توانند جو دو‌سر را در تنوع محصول از مجموعه ایلیا که واردکننده مستقیم جو دوسر است، خریداری نمایند.

قیمت آرد جو دو‌سر فله

فروش فله‌ای آرد جو دوسر در کشور در تمامی مراکز و فروشگاه‌های مواد‌غذایی و حتی نمایندگی‌های توزیع و پخش به صورت حضوری و عرضه اینترنتی انجام می‌شود. با توجه به این که قیمت جو دوسر فله نسبت به جو دوسر بسته‌بندی ارزان‌تر است، استقبال خوبی در بین متقاضیان دارد.

خریداران آرد جو دوسر فله‌ای باید در انتخاب مرجع خرید بسیار دقت کنند. برخی تقلب‌ها در محصولات آردی بازار بسیار زیاد شده است و گاها آرد جو دوسر را برای کاهش قیمت با آرد گندم و جو مخلوط می‌کنند.

آرد جو دوسر در بین غلات میزان چربی بالاتری دارد و در صورت نگه‌داری نادرست دچار اکسید شدن و فساد می‌شود. خریداران در خرید فله جو دوسر و محصولات آن به ویژه آرد باید نهایت دقت را داشته باشند تا سرمایه و آبروی برند خود را از دست ندهند.

جو دو‌سر پرک صبحانه

امروزه غلات صبحانه جایگاه بسیار خوبی در بین مردم دنیا داشته و شرکت‌ها و تولیدکننده‌های مواد ‌غذایی در جستجوی تامین بهترین و لذیذ‌ترین مواد اولیه جهت تهیه صبحانه هستند. در سالیان اخیر جو دوسر پرک به عنوان یکی از برترین مواد اولیه تولید انواع غلات صبحانه شناخته شده است.

جو دوسر پرک صبحانه یک صبحانه مقوی و سرشار از ویتامین و آنتی‌اکسیدان‌ها و منبع بزرگ فیبری است، که برای تمام اعضای خانواده مفید بوده و به سرعت آماده می‌شود.

جو دو‌سر پرک صبحانه با دارا بودن سبوس فراوان برای پوست و مو نیز مفید می‌باشد. مصرف بالای جو دو‌سر پرک در بین کودکان، نوجوانان، ورزشکاران و افرادی که در فکر لاغری و تناسب اندام هستند، رواج دارد.

جو دوسر

قیمت جو دو‌سر پرک خارجی بسته‌بندی

کشورهای آلمان، اسپانیا و فنلاند از تولید‌کنندگان اصلی انواع جو دوسر پرک هستند. که در سال‌های اخیر صادرات زیادی به ایران در انواع متنوع و با کیفیت و درجه‌بندی مختلف داشته‌اند.

این کشور‌ها جو دو‌سر پرک را به‌صورت خرد شده و یا درشت در بسته‌بندی‌های متنوع و با برند‌های متفاوت و قیمت متغیر عرضه می‌نمایند. قیمت جو دو‌سر پرک خارجی با توجه به وارداتی بودن و سختی فرایند فرآوری و پوست‌گیری بالاتر از دیگر غلات و نمونه‌های ایرانی است.

برای رسیدن به قیمت مناسب می‌توان بسته‌های بزرگتر را برای خرید نسبت به بسته‌بندی‌های کوچک انتخاب نمود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با واردات محصول جو دوسر خارجی درجه یک، امکان تامین برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی بدون محدودیت را دارد.

 

قیمت جو دو‌سر برای بدنسازی

جو دوسر خواص زیادی برای ورزشکاران و  بدنسازان دارد. چرا که خوردن جو دوسر ماهیچه‌ها را قوی کرده و  انرژی و استقامت ورزشکاران را زیاد می‌نماید. جو دو‌سر با کاهش جذب گلوکز خون، اشتها را کم کرده و سوخت و ساز و متابولیسم بدن را تغییر داده و موجب بالا رفتن عملکرد بدنسازان و افزایش حجم عضله می‌گردد.

برای دسترسی به قیمت انواع جو دو‌سر برای بدنسازی، احتیاجی نیست که وقت خود را با گردش در انواع مغازه‌های مختلف فروش مواد‌غذایی سپری نمایید. بلکه با یک جستجوی ساده با گوشی همراه خود می‌توانید انواع مراکز و فروشگاه‌های آنلاین را مشاهده نمایید.

قیمت محصولات جو دوسر با توجه به نوع بسته‌بندی، فله و عمده، وزن و حجم مورد نظر، کیفیت و برند شرکت متغیر است.

در فروشگاه‌های آنلاین تصاویر محصولات مختلف جو دو‌سر برای بدنسازی به همراه لیست قیمت آن‌ها وجود دارد. ولی انتخاب نهایی با مشتری است که گزینه مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب نموده و خریدی لذت بخش و سودمند را تجربه نماید.

خریداران عزیز همچنین می‌توانید بهترین محصولات پرک جو دوسر خارجی بسته‌بندی را با کیفیتی بی نظیر با قیمت استثنایی از فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت سفارش دهید.

جو دوسر

جو دو‌سر پرک را از کجا تهیه کنیم

جو دوسر پرک یکی از غلات پرطرفدار و جایگزین مناسب دیگر غلات است. چرا که این غله دارای گلوتن نمی‌باشد از این رو برای دستگاه گوارش و بیماران سلیاکی مفید است.

جو دوسر پرک در بسته‌بندی‌های مختلف چند گرمی تا چند کیلویی در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه و پخش مواد‌غذایی و غلات، عطاری‌ها، فروشگاه‌های خشکبار، انواع هایپر‌مارکت‌ها و هلدینگ‌های تجاری، شبکه‌های معتبر مجازی، به صورت حضوری و غیرحضوری توزیع می‌شود.

نمونه فله و عمده این محصول نیز توسط نمایندگی‌های پخش جو دو‌سر پرک به‌ دو صورت مستقیم و غیر مستقیم و آنلاین به‌فروش می‌رسد.

در خرید از هر کدام از این مسیر‌ها توجه به کیفیت و مرغوبیت محصول حائز اهمیت است. هنگام خرید اینترنتی ضمن دستیابی به جزئیات و مشخصات محصول جو دو‌سر پرک، نام برند تولید‌کننده، انتخاب شیوه ارسال به دلخواه متقاضی به‌صورت فوری و بدون صرف وقت اضافی انجام می‌شود.

در مجموعه ایلیا امکان خرید انواع محصول جو دو‌سر پرک به‌طور مستقیم و غیر‌مستقیم و بدون محدودیت حجم و زمان فراهم شده است. و مشاوران و کارشناسان مجموعه پاسخ‌گوی سوالات متقاضیان خرد و کلان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *