قیمت عرضه جو دوسر پرک تناژ برای شرکت پخش

جو دوسر

قیمت عرضه جو دوسر پرک فله و تناژ برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی و قیمت کیلویی جو دوسر پرک چقدر است و چگونه تعیین می‌شود؟ جو دوسر دانیما در بازار با چه قیمتی و توسط کدام مرکز عرضه شده‌است؟

آیا از قیمت جو دوسر پرک خارجی برای شرکت پخش اطلاعی دارید؟ جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم؟ ملاک تعیین قیمت عرضه جو دوسر پرک تناژ برای شرکت پخش چیست؟

فروش جو دوسر پرک فله و تناژ

جو دو‌سر پرک تناژ و فله‌ای از سوی مراکز و نمایندگی‌های مختلف در کشور ارائه می‌شود. و خریداران می‌توانند حجم مورد نیاز خود را بدون محدودیت خریداری کنند. قیمت‌ها در این نوع خرید با توجه به فضای رقابتی و حجم خرید پایین‌تر از نرخ بازار بوده و سود مناسبی را عاید خریدار می‌کند.

فروشندگان جو دو‌سر پرک فله و تناژ در عرضه به‌صورت مستقیم این محصول، گاها تخفیفات ویژه‌ای را جهت فروش برای مشتریان در نظر دارند. و یا فروشندگان، محصول را در اوقات خاصی به حراج می‌گذارند.

در خرید مستقیم علاوه بر این دو مورد با حذف واسطه و پورسانت، محصول با قیمت مطلوب به دست خریدار رسیده و می‌تواند کیفیت جو دو‌سر را مشاهده و بعد اقدام به خرید نماید.

این مجموعه در سطح کشور فروش فله و تناژ جو دوسر پرک را برای شرکت‌های فرآوری، بسته‌بندی، توزیع و پخش و صنایع مرتبط را انجام می‌دهد. و همچنین این شرکت‌ها می‌توانند خرید خود را بی‌واسطه از بخش فروش این مجموعه سفارش نمایند.

قیمت جو دوسر دانیما در بازار

 قیمت جو دو‌سر در بازار تحت تاثیر عوامل کیفی و کمی و تنوع محصولات آن می‌تواند متغیر باشد. میزان تقاضا، روند عرضه جو دو‌سر به ویژه در بازارهای کلان شهرها را تحت تاثیر زیادی قرار می‌دهد.

جو دو‌سر برند دانیما زیر مجموعه شرکت ایلیا با به‌کارگیری به‌‎روز‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها در کشور در انواع بسته‌بندی با حجم متنوع و قیمت مناسب در بازار ارائه شده‌است.

عرضه اینترنتی و خرید غیرحضوری جو دوسر دانیما در سایت ایلیا مارکت، با هدف کاهش قیمت و دسترسی خریداران به بهترین کیفیت و سلامت محصول امکان‌پذیر است.

پرک جو دوسر دانیما

قیمت جو دوسر پرک کیلویی

 قیمت جو دو‌سر پرک کیلویی تابع عوامل کیفی و کمی، در کنار قیمت روز محصول و هزینه‌های فرآوری و بسته‌بندی آن است.

انواع جو دو‌سر پرک با وزن و کیفیت متفاوت به‌صورت جو دو‌سر پرک صبحانه فوری و آماده یا نیمه آماده، اوتمیل، گرانولا و جو دو‌سر پرک خرد شده و درشت ارائه شده است. که البته قیمت هر کدام متفاوت از دیگری است.

بسته‌بندی‌های در نظر گرفته‌شده برای هر کدام از این فرآورده‌ها، دارای تفاوت‌های بارزی می‌باشد. بسته‌بندی‌های متنوع که از نظر شکل ظاهری‌، وزن، حجم باهم متفاوت هستند.

ولی نکته مشابه در همه این موارد اینست که وجود بسته‌بندی جو دو‌سر پرک را از انواع آلودگی، ضربه و نور خورشید محافظت می‌نماید و ماندگاری محصول را بالا می‌برد. قیمت جو دو‌سر پرک با توجه به نمونه‌های داخلی و خارجی، تنوع برند و کیفیت، قیمت‌های متفاوتی برای مصرف‌کننده دارند.

مشتریان از سراسر کشور می‌توانند جو دو‌سر پرک کیلویی مجموعه ایلیا را با بسته‌بندی متنوع، کیفیت درجه یک از این مجموعه خریداری نمایند.

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک خارجی برای شرکت پخش

جو دو‌سر پرک خارجی در انواع متنوع و از کشورهای مختلف همچون آلمان، اسپانیا، فنلاند و استرالیا به کشور وارد می‌شود. سابقا تعداد محدودی شرکت‌های پخش و وارد‌کننده جو‌ دو‌سر پرک انحصاری اقدام به ورود محصول به کشور می‌کردند.

ولی با توجه به فضای رقابتی موجود و نیاز بازار، امروزه شرکت‌های بزرگی محصول را با برند متنوع و قیمت مختلف وارد بازار داخلی نموده‌اند.

جو دو‌سر پرک توسط شرکت‌های پخش و مراکز فعال این حوزه به‌صورت عمده و طی بستن قراردادهایی با نمایندگی‌های کشور صادر‌کننده با قیمت مناسب خریداری می‌شود. کلیه این مراکز هزینه‌های مصرف شده برای خدمات و ارزش‌افزوده را در قیمت نهایی محصول در نظر می‌گیرند.

کیفیت جو دو‌سر پرک خارجی متنوع بوده و از نظر شکل ظاهری، اندازه و رنگ با هم متفاوت هستند. به دلیل پایین‌تر بودن قیمت‌ها به‌صورت عمده شرکت‌های توزیع و پخش ترجیح می‌دهند خرید خود را بیشتر از این طریق انجام دهند. البته در این نرخ قیمتی باید نوسانات ارز و هزینه‌های گمرک و باربری و … را اضافه نمود.

مجموعه ایلیا با وارد کردن بهترین دانه جو دوسر به کشور و انجام خدمات فرآوری آن‌ را به سایر محصولات همچون جو دو‌سر پرک تبدیل می‌کند.

بنابراین متقاضیان و شرکت‌های پخش و توزیع و یا کارخانه‌جات بزرگ صنایع غذایی و تبدیلی می‌توانند محصول را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب از مجموعه ایلیا خریداری ‌نمایند.

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم

جو دو‌سر پرک در انواع بسته‌بندی‌شده و یا به‌صورت عمده و فله و با کیفیت متفاوت قابلیت عرضه به بازار را دارد. به دلیل تازه بودن عرضه آن در همه فروشگاه‎‌ها یافت نشده و قیمت بالاتری نسبت‌به گندم و جو و سایر فرآورده‌های آن‌ها دارد.

برای خرید آن می‌توان از فروشگاه‌های بزرگ و لوکس، فروشگاه‌های خشکبار، سوپر‌مارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نمایندگی‌های توزیع و پخش و مراکز فروش اینترنتی در شهرهای مختلف اقدام نمود. البته نمونه فله آن با قیمت مناسب‌تری توسط این مراکز به فروش می‌رسد.

با اطلاع از مراکز فروش و عرضه جو دوسر پرک و دانستن نکات ضروری در زمینه خرید امکان خریدی آسان برای مشتری مهیا می‌شود.

این مجموعه عرضه مستقیم و اینترنتی و یا حضوری جو دو‌سر پرک را با کیفیت اعلا و قیمت مناسب به روش بسته‌بندی، فله و تناژ آغز کرده‌است. و این محصول را برای کلیه خریداران جزئی و کلان به فروش می‌رساند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *