خواص و مصارف آرد یولاف در صنایع غذایی

جو دوسر

آیا با خواص آرد یولاف و جو دوسر پرک آشنا هستید؟ به طور کلی خواص و مصارف آرد یولاف در صنایع غذایی چه چیزهایی است؟

خواص آرد یولاف چگونه باعث پیشرفت صنایع غذایی در کشور می‌شود؟ برای استعلام قیمت آرد یولاف از کدام مجموعه کمک بگیریم؟

قیمت فروش آرد یولاف تناژ چیست؟

یکی از مهمترین فاکتورها در رابطه با خرید محصولات کشاورزی مانند آرد یولاف، قیمت فروش آنها می‌باشد. در واقع کارخانه‌هایی که به شکل تناژ این محصولات را خریداری می‌کنند، به این نکته توجه ویژه‌ای دارند که آرد یولاف را با قیمت مناسب خریداری نمایند تا بتوانند به سود بیشتری دسترسی پیدا کنند.

از طرفی قیمت مناسب ماده اولیه تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی محصول دارد. مجموعه‌ای می‌تواند در این میان موفق باشد، که قیمت آرد یولاف را با توجه به شرایط استاندارد بازار مانند قیمت تمام شده محصول، تقاضا از سمت مصرف‌کنندگان و هزینه‌های تولیدی تعیین نماید.

در واقع در صورتی که افراد دلال در رابطه با قیمت‌گذاری محصولات دخیل باشند به سود بالا نمی‌رسند و موفق نخواهند شد. شرکت ایلیا موفق شده تامین‌کننده آرد جو دوسر با مجوزات بهداشتی در کشور باشد.

این مجموعه می‌تواند، ماهیانه تناژ بالایی از جو دوسر را با آنالیزهای مختلف و کیفیت عالی در اختیار کارخانه‌های صنایع غذایی و تولیدی‌های نان رژیمی قرار دهد.

قیمت یولاف برای صبحانه

همانطور که می‌دانید یولاف یک ماده مغذی است که برای استفاده در وعده صبحانه گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. به این ترتیب هم توسط مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم وارد پروسه تولید صبحانه‌های مغذی و گرانولا خواهد شد.

با توجه به این موضوع، قیمت‌های محصول اهمیت بسیار زیادی دارد. کسانی که در حوزه تولید صبحانه‌های مغذی و کامل و رژیمی فعالیت می‌کنند، خریدار یولافی هستند که قیمت مناسبی داشته باشد.

همچنین بافت و طعم پرک جو دوسر عالی و  طی فرآیندهای تخصصی و کارخانه‌ای تولید گردد و آنالیزهای بهداشتی را گذرانده باشد.

بنابراین خریداران با مجموعه‌ای همکاری می‌کنند که قیمت مناسبی را برای یولاف صبحانه در نظر گرفته‌ باشد و در کنار این موضوع شرایط خرید آسان را نیز برای آن‌ها مد نظر داشته‌باشد.

 

جو دوسر

خواص رژیمی دانه و آرد یولاف چیست؟

امروزه طرفداران غذاهای رژیمی رو به افزایش رفته‌است. بنابراین شناخت محصولاتی که بتواند رسیدن به هدف لاغری برای یک رژیم سالم را آسان کند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

یولاف یک محصول سالم است، در کنار این که ارزش غذایی بالایی دارد، فیبر موجود در این محصول باعث سرکوب اشتها و سیری طولانی مدت می‌شود. به این ترتیب افراد از پرخوری جلوگیری می‌کنند و به راحتی می‌توانند رژیم مناسب و اصولی خود را ادامه دهند.

در کنار این موضوع انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌نماید و فرد دچار ضعف و بی‌حالی در طول روز نخواهد شد. به همین دلیل این محصول برای تولید غذاها و ترکیبات و مکمل‌های رژیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین می‌تواند نتایج بسیار مناسبی را ارائه دهد. انواع نان، کیک و شیرینی، غذاهای آماده و نیمه آماده و غذای رژیمی با استفاده از دانه و آرد یولاف قابل تهیه می‌باشند.

جو دوسر پرک چیست؟

جو دوسر پرک حاصل عبور جو دوسر از غلتک‌های سنگین با روش‌های مکانیزه و در نهایت له و پرس شدن آن می‌باشد. این محصول برای تهیه انواع صبحانه‌ها، گرانولا، شیرینی، نان و انواع خوراکی‌های فاقد گلوتن بسیار مناسب می‌باشد.

جو دوسر سرشار از مواد معدنی، بتاگلوکان و پروتئین است. این محصول در تمام دنیا به شکل جو دوسر پرک درشت، ریز و جو دوسر پرک صبحانه فوری عرضه می‌گردد و طعم و بافتی بسیار لذیذ و دلپذیر دارد.

جو دوسر پرک می‌تواند به صورت خام مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین علاوه بر تهیه انواع صبحانه‌ها و ترکیبات مقوی می‌تواند با ماست و شیر ترکیب گردد و به یک مکمل سالم و با ارزش غذایی بالا تبدیل شود.

به این ترتیب استفاده از جو دوسر پرک طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افراد استفاده از این محصول را انتخاب می‌کنند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن غذای خوشمزه و دلپسند تهیه نمایند.

پرک جو دوسر

انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی

به طور کلی جو دوسر هم به صورت وارداتی در بازار وجود دارد و هم توسط کشاورزان داخلی کشت می‌گردد. محصول وارداتی از کشورهای مختلفی وارد کشور ما می‌شود.

این محصول برای انبارمانی طولانی نیاز به مواد نگهدارنده دارد تا دچار فساد و خرابی نشود و به طور عمده بیشتر از کشورهایی مانند قزاقستان و روسیه وارد می‌گردد و کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد.

جو دوسر به صورت جو دوسر پرک، بلغور جو دوسر، سبوس جو دوسر، دانه کامل با پوست و بدون پوست، آرد جو دوسر و … در بازار عرضه می‌شود. جو دوسر وارداتی کیفیت بسیار بالایی به نسبت انواع محصول ایرانی دارد.

بافت و طعم جو دوسر پرک وارداتی بسیار عالی بوده و برای استفاده در صنایع مختلف غذایی و پخش و بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه واردکننده مستقیم جو دوسر روسی به ایران می‌باشد و می‌تواند انواع محصولات جو دوسر را به صورت تناژ وارد بازار کند.

کارخانه خریدار آرد یولاف رژیمی

از جمله پر کاربردترین محصولات یولاف، آرد یولاف می‌باشد که استفاده‌های فراوانی دارد و به عنوان یک محصول کاربردی می‌تواند، وارد صنایع غذایی کشور و کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی شود.

صنایع زیادی در حوزه تولید انواع شیرینی و کیک، گرانولا، نان، بیسکوئیت، انواع غذاهای آماده و نیمه آماده رژیمی و … مشغول به فعالیت هستند که با جایگزین کردن آرد یولاف به جای آردهای معمولی می‌توانند به سود اقتصادی بالایی دست پیدا کنند.

در واقع حضور آرد یولاف به دلیل اینکه فیبر فراوانی دارد، می‌تواند منجر به تولید محصولات رژیمی شود که با تقاضا و فروش زیاد از سمت بازار مواجه می‌شود. چرا که توجه به محصولات رژیمی روز به روز در حال افزایش است.

از طرف دیگر مبتلایان به سلیاک می‌توانند محصولاتی که توسط آرد یولاف تولید شده باشد را با خیالی آسوده مصرف کنند، چرا که فاقد گلوتن می‌باشد. پس کارخانه‌های خریدار آرد یولاف می‌توانند این محصول را از این شرکت، بدون محدودیت تامین، در طول سال خریداری کنند.

محصولی با کیفیت بالا که دارای تمام مجوزهای بهداشتی است توسط این مجموعه عرضه می‌شود. این کارخانه‌ها می‌توانند با عقد قرارداد تامین، آرد یولاف را در درازمدت از طریق این مجموعه خریداری کنند و به این ترتیب با مشکل تأمین آن مواجه نخواهند شد.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *