قیمت خرید تناژ جو دوسر دامی ارزان

جو دوسر

قیمت خرید تناژ جو دوسر دامی ارزان را از کدام مرکز استعلام می‌گیرید؟ انواع جو دوسر در ایران کدامند؟ قیمت جو دوسر کیلویی در بازار چقدر است؟ قیمت خرید جو دو‌سر فله دامی توسط مراکز عرضه‌کننده چقدر تعیین شده‌است؟

انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر در ایران به دو نوع مصارف انسانی و دامی تبدیل می‌شود. نوع انسانی از لحاظ آنالیزهای کیفی با نوع دامی متفاوت است. نوع انسانی دارای دانه‌های درشت و بدون پوست است که به صورت پرک و آرد و بلغور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورتی که انواع دامی دارای دانه‌های لاغر و باریک‌تر با درصد میزان سبوس بالایی است. کاربرد و قیمت این دو محصول کاملا متفاوت است. جو دوسر دامی بسیار ارزان تر از انواع انسانی است.

 اما مردم قدرت تشخیص این دو را ندارند بنابراین پیشنهاد می‌شود برای خرید محصولات جو دوسر برای مصارف خوراک انسانی حتما از مراجع معتبر دارای مجوز بهداشتی خرید انجام دهید. برای خرید انواع جو دوسر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و قیمت‌های مناسب هر محصول را دریافت نمایید.

محصولات جو دوسر

اندک زمانی است که مواد ‌غذایی مفید چون جو دو‌سر در سبد غذایی بسیاری از خانوار‌ها به‌‌ویژه افراد گیاه‌خوار و وگان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌است. برای داشتن یک رژیم سالم و متنوع و متعادل ترکیبی از پروتئین، کربو‌هیدرات و چربی در وعده ‌غذایی مهم می‌باشد.

غلات کامل چون جو دو‌سر و ….. برای این رژیم بسیار مناسب هستند. که نه‌تنها نشاسته و مواد مغذی را برای بدن تامین کرده، بلکه انرژی بالاتری دارد و برای تقویت بدن مفید است. انواع جو دو‌سر مانند پرک، بلغور و جو دو‌سر پوست کنده برای مصرف روزانه بسیار مفید و مناسب هستند.

جو دوسر

جو دوسر بدون پوست

سبوس، پوسته سفت و هضم نشدنی روی دانه غلات بوده و در این نوع سبوس از دانه جدا شده است، جو دوسر حاوی مقادیر بالایی فیبر، پروتئین و سلنیوم می‌باشد، به‌طوری‌که حاوی 8 گرم پروتئین در یک چهارم فنجان است.

جو دوسر پرک

پر کاربرد‌ترین نوع جو دوسر بوده که غلاف و پوست آن جدا شده‌است. برای تهیه آن جو دوسر کامل را بخار پز نموده تا نرم شود، سپس با غلتک‌های مخصوص آن را در اندازه‌های کوچکی در آورده و خشک می‌کنند.

جو دوسر پرک با توجه به اینکه بخار‌پز شده است، قابلیت جذب مایعات بالایی دارد، و سریع‌تر از جو دوسر کامل می‌پزد. برای بالا بردن سطح انرژی در صبح، خوردن غذایی محتوی جو دوسر پرک وعده بسیار مفیدی است.

 بلغور جو دوسر

هنگامی که جو دوسر پوست‌کنده را طوری آسیاب نماییم که آرد نشود، بلغور جو دوسر به دست می‌آید. بلغور جو دوسر چون آسیاب شده و به دانه‌های ریز‌تری تبدیل شده است، پخت آسان و جذب مایعات بالا‌تری را نسبت به جو کامل دارد.

بلغور جو دوسر را می‌توان در وعده صبحانه همراه ماست یا شیر به دلیل ارزش غذایی بالا مصرف نمود همچنین می‌توان آن‌را در انواع سوپ، سالاد، دلمه و خورش به کار برد.

وجود مقادیر بالایی از فیبر به همراه چربی و قند کم، همراه با مواد معدنی مثل فسفر، روی و …. در بلغور جو دوسر آن ‌را گزینه مناسبی برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 قرار داده‌است.

قیمت جو دوسر در بازار

فروش جو دوسر به قیمت روز بازار را فروشگاه‌های آنلاین و حضوری انجام می‌دهند. این فروشگاه‌ها در همه شهرهای کشور قابل دسترس می‌باشند. آنان به نرخ‌های متفاوتی محصول را عرضه می‌دارند که این بستگی به موارد مختلفی از جمله کیفیت، نوع عرضه (بسته‌بندی، عمده و فله) دارد.

راه‌های گوناگونی برای عرضه جو دو‌سر در بازار وجود دارد و به صرفه ترین مسیر، فروشگاه‌های آنلاین مختلف می‌باشند. از این طریق، بسیاری از شرکت‌های تولیدی و همچنین وارداتی، محصولشان را عرضه می‌دارد.

قیمت این محصول نیز مانند سایر محصولات کشاورزی بر اساس یک سری از شاخصه‌ها از جانب سازمان غلات و با همکاری شرکت‌های تولیدی، تعیین می‌شود.

برای نمونه کیفیت و میزان حجم خرید از جمله موثرترین موارد برای تعیین نرخ هستند. مورد دیگری نیز که بر قیمت جو دو‌سر تاثیر‌گذار است، نوع وارداتی و ایرانی آن است.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در راستای مسئولیت‌پذیری و تامین محصولات فراسودمند در کشور مسیر خرید جو دو‌سر را برای مراکز توزیع و پخش و عرضه به بازار تسهیل نموده‌است و هرکدام می‌توانند بهترین محصول را از این مجموعه خریداری نمایند.

جو دوسر

قیمت هر کیلو جو دوسر

با توجه به انواع مختلف جو دو‌سر در کشور قیمت هرکدام با توجه به نوع، کیفیت و شرکت عرضه‌کننده مختلف است. قیمت نوع پوست‌کنده از نوع سبوس دار به‌علت سختی فرایند فرآوری و افت ریزش محصول در حین این عملیات بالاتر است.

فروش کیلویی جو دوسر را فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات غذایی در کشور بر عهده دارند. کشاورزان بیشتر عرضه‌کنندگان کیلویی جو دو‌سر بوده، پس خریدار باید در هنگام خرید دقت لازم را به کیفیت محصول داشته باشد.

قیمت جو دوسر فله دامی

بازار فروش جو دو‌سر فله‌ای در کشور دایر بوده و خدمات خود را به‌صورت اینترنتی و مستقیم به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در فروش فله‌ای، محصول با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتریان و مراکز دامی  قرار می‌گیرد.

در خرید به‌صورت فله‌ای اکثرا خریداران محصول را از تولید‌کننده و عرضه‌کننده اصلی خریداری می‌نمایند. برای یافتن تازه ترین قیمت جو دو‌سر فله ای و نرخ های بازار آن بهتر است که سری به سایت های اینترنتی بزنید.

در این سایت ها جو دوسر توسط شرکت‌های مختلف و با نرخ متفاوت به فروش می‌رسد.

هریک از خریداران و مراکز پرواربندی و مراکز تهیه خوراک دام و … برای استعلام قیمت جو دوسر دامی و خرید فله‌ای جو دو‌سر می‌توانند خرید خود را بدون محدودیت سفارش و حمل در کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمتی پایین و مناسب از مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

 

عرضه کننده بهترین جو دوسر دامی تناژ در کشور

شرکت ایلیا به‌عنوان یکی از  بهترین و معتبر‌ترین مرکز خرید و فروش جو دو‌سر دامی در کشور در نظر دارد تا با عرضه مستقیم و غیر مستقیم محصول مورد نیاز دامداران و مراکز پرواربندی و خورک دام را تامین نماید. این مجموعه بهترین و ارزان‎‌ترین خدمات خود را به این مراکز ارائه می‌نماید.

کلیه مراکز خرید و فروش، توزیع و پخش جو دو‌سر و مراکزی که کار پرواربندی دام را انجام می‌دهند می‌توانند جو دو‌سر مورد‌نیاز خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی از این مجموعه خریداری نمایند و در کلیه این مراحل با مجموعه همکاری داشته و از مشاوره رایگان کارشناسان آن استفاده نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *