قیمت جو دوسر پرک فله برای شرکت‌های پخش

جو دوسر

مرکز توزیع و پخش جو دو‌سر پرک فله کجاست؟ آیا از شرکت‌های پخش جو دو‌سر پرک فله هستید و می‌خواهید از قیمت جو دو‍‌سر پرک فله اطلاع یابید؟ انواع جو دو‌سر پرک در بازار کدامند؟ قیمت جو دو‌سر پرک کیلویی و فله در بازار چقدر است؟

انواع جو دوسر پرک در بازار

جو دوسر در بازار ایران به دو نوع ایرانی و وارداتی تقسیم می‌شود. اما جو دوسر ایرانی دارای دانه‌های لاغر و باریک تر از انواع وارداتی است. جو دوسر ایرانی بیشتر برای تولید جوانه و در برخی موارد تولید آرد استفاده می‌شود. البته جو دوسر وارداتی به دلیل غیر تراریخته بودن، دارای دانه‌ای درشت و تو‌پر است.

دانه‌های جو دوسر وارداتی کیفیت بسیار بالایی برای ورود به صنایع تبدیلی دارند. در واقع این دانه برای تولید انواع پرک بسیار مناسب بوده و پرک آن بافت و طعم بی نظیری ایجاد می‌کند.

انواع جو دوسر در بازار شامل موارد زیر می‌باشد:

  • دانه جو دوسر
  • پرک فوری جو دوسر
  • پرک درشت جو دوسر
  • جو دوسر پرک روسی
  • انواع جو دوسر پرک آلمانی
  • جو دوسر پرک انگلیسی
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر

یکی از سالم‌ترین دانه‌های کشاورزی جو دو‍‌سر پرک بوده که فاقد گلوتن می‌باشد. این دانه سرشار از انواع ویتامین، فیبر، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان می‌باشد. جو دوسر پرک در تهیه انواع نان و شیرینی، بیسکوئیت و کیک به‌کار رفته است. همچنین محبوب‌ترین صبحانه جهان یعنی اوتمیل از آن تهیه می‌شود.

با مصرف هر کدام از این مواد فواید زیادی را برای سلامتی و تندرستی خود به‌دست خواهید آورد. جو دو‌سر پرک در بازار به دو صورت بدون پوست و با پوست موجود است. با بالا رفتن اطلاعات مردم در مورد فواید مصرف انواع جو دو‌سر پرک و بدون پوست، بازار خرید و فروش آن نیز متنوع شده است.

جو دوسر

قیمت جو دوسر در بازار ایران

قیمت جو‌ دو‌سر پرک در بازار با توجه به نوع سبوس دار و بدون سبوس، جو دوسر صبحانه و جو دو‌سر پرک متفاوت است.

تفاوت قیمتی از لحاظ وزن، کیفیت و نوع فروش (فله‌‎، عمده و خرد) و درجه‌بندی خواص آن ایجاد می‌شود. همه این موارد و نوع برند عرضه‌کننده اصلی‌ترین شاخصه‌های قیمت‌گذاری در بازار توزیع محصول جو دو‌سر هستند.

به دلیل سختی فرایند پوست‌گیری جو ‌دو‌سر و ریزش آن در حین این پروسه و ارزش افزوده بالایی که دارد قیمت این نوع نسبت به نوع با پوست گران‌تر است. علاوه بر این قیمت در خرده‌فروشی‌ها به نسبت عمده‌فروشی‌ها و مراکز پخش‌ها بالا‌تر می‌باشد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین وارد کننده جو دوسر در ایران است که بیشترین میزان دپو دانه و پرک جو دوسر را موجود دارد. کارخانه‌ها و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی برای دریافت آنالیز و مشاوره در خصوص دریافت نمونه می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

قیمت جو دوسر پرک کیلویی

دغدغه خاطر بسیاری از افراد برای خرید محصول جو دو‌سر پرک اطمینان نداشتن از سلامت و کیفیت بار است. بنابراین شرکت‌های معتبر نسبت تولید بسته‌بندی‌های کوچک و کیلویی و با کیفیتی عالی و کاملا بهداشتی اقدام نموداند.

قیمت جو دوسر پرک نسبت به سایر محصولات مشابه و هم‌خانواده از جمله گندم به دلیل عملیات سخت پوست‌گیری و فرآوری آن بالا‌تر است.

قیمت‌ جو دوسر پرک فله در بازار با توجه به مارک شرکت و کیفیت تولید آن و بسته به انواع بسته‌بندی متغیر است. مراکز عرضه‌کننده جو دو‌سر پرک بسته‌بندی کیلویی محصول را با قیمتی در محدوده 40 تا 100هزار تومان به‌فروش می‌رسانند.

خبر خوش برای متقاضیان دائمی این محصول پر‌فایده این است که می‌توانند با قیمتی استثنایی از طریق سایت فروشگاهی ایلیا مارکت خریداری نمایند.

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم

انواع هایپر‌ مارکت‌ها و هلدینگ‌های تجاری، شبکه‌های معتبر مجازی، فروشگاه‌های توزیع و پخش مواد غذایی و سایت‌های داخلی و خارجی در خرید و فروش جو دو‌سر پرک سهمی دارند. هر کدام از این فروشندگان با ساختن مجاری و کانال‌هایی مختص خود مشتریان خود را با انجام تبلیغات متنوع جذب می‌نمایند.

فروشگاه ایلیا مارکت همه محصولات جو دوسر وارداتی غیر تراریخته را با کیفیتی بسیار عالی به صورت بسته‌بندی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خرید اینترنتی و ثبت سفارش آنلاین ضمن دستیابی به جزئیات و مشخصات محصول، نام برند تولید‌کننده، انتخاب شیوه ارسال به دلخواه متقاضی به‌صورت فوری و بدون صرف وقت اضافی انجام می‌شود.

قیمت جو دوسر پرک فله برای شرکت‌های پخش

جایگاه بالای این محصول در بین مصرف‌کنندگان و استفاده از آن در انواع محصولات غذایی باعث شده شرکت‌های پخش و بسته بندی به این محصول جذب شوند. جو دوسر در مصارف خانگی به شدت در حال گسترش است.

مصرف بالای جو دو‌سر پرک در کشور، به دلیل سوپر فود و فراسودمند بودن این محصول، حساسیت بر روی مجوزات بهداشتی را چند برابر می‌کند. همین امر باعث شده شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای خریداران عمده و شرکت‌های پخش امتیاز ویژه‌ای قائل باشد و خدمات خاصی ارائه دهد.

بسیاری از شرکت‌های پخش به دنبال قیمت مناسب جو دوسر پرک فله در کنار کیفیت عالی هستند تا آبروی برند حود را حفظ کنند. در بازاری که مشتریان بسیار هوشمندانه تصمیم به خرید می‌گیرند باید همه دقت را برای حفظ برند و کیفیت محصول داشته باشیم.

این مجموعه وارد کننده مستقیم جو دوسر در کشور است و دانه و پرک وارداتی را با کیفیتی بی نظیر وارد می‌کند. انبار‌داری محصول جو دوسر بسیار خاص بوده و چون جو دوسر چرب ترین غله است، حفظ سلامتی و کیفیت آن بسیار مهم است.

یکی از مهمترین خدمات این مجموعه ارائه نمونه‌های متعدد با سطح دانه‌بندی و بافت‌های متفاوت است که کارخانه‌جات و شرکت‌های مختلف با توجه به کیفیت مورد نیاز خود بتوانند محصول خود را انتخاب کنند.

همچنین هزینه حمل و نقل بسیار پایین از مزیت های همکاری با این مجموعه است. برای دریافت قیمت و انواع مشاوره خرید می‌توانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *