قیمت بسته‌بندی و تناژ سبوس جو دوسر

جو دوسر

قیمت بسته‌بندی و تناژ سبوس جو دوسر را در کشور از کدام مرکز استعلام می‌کنید؟ آیا سبوس جو دو‌سر و کاربرد‌های سبوس جو دو‌سر را می‌شناسید؟ سبوس جو دو‌سر را از کجا بخریم؟ معتبر‌ترین مرکز عرضه سبوس جو دوسر تناژ ویژه کارخانه‌جات و کارگاه‌های تولیدی در کجا قرار دارد؟

 

سبوس جو دوسر چیست؟

تمامی غلات از گندم و جو گرفته تا برنج و جو دو‌سر دارای سبوس هستند. سبوس درواقع پوست سفت و غیرقابل هضم دانه غلات بوده که خواص بسیاری بر سلامتی بدن دارد. سبوس‌های جو دو‌سر در نهایت برای انجام عملیات تکمیلی و تولید محصول نهایی برداشته می‌شود.

سبوس پس از پوست‌گیری جو دوسر به‌دست می‌آید، و وجود املاح معدنی (روی،زینک و منگنز و ….) و ویتا‌مین‌های گروه B و E در سبوس جو دو‌سر، باعث محافظت و شادابی پوست و مو می‌شود.

این حجم از ویتا‌مین‌ها و مواد معدنی مختلف باعث شده که در طب سنتی توجه ویژه‌ای به سبوس جو دو‌سر شود و از آن در درمان سنگ کلیه و …. استفاده شود.

سبوس از پوسته فیبردار جو دو‌سر به دست آمده که بتا‌گلوکان مهمترین فیبر موجود در آن می‌باشد. از این سبوس در تهیه غذا‌های رژیمی و نان رژیمی استفاده می‌شود.

دلیل اصلی مغذی بودن سبوس، وجود ویتامین‌های گروه B است. وقتی سبوس غلات جدا می‌شود، ویتامین های B1 یا تیامین، B3 یا نیاسین و بیوتین در آن‌ها کم می‌شود. اگر میزان مصرف سبوس از حد اعتدال خارج شود، باعث کاهش جذب املاح  معدنی چون کلسیم، آهن و روی می‌شود.

جو دوسر

کاربرد‌های سبوس جو دوسر

سبوس جو دو‌سر پوسته نازکی است که طی فرآیند پوست‌گیری از آن جدا می‌شود و معمولا نازک و سبک بوده و رنگ تیره‌ای دارد.

سبوس جو دوسر یک منبع غنی از فیبر و مواد مغذی است که از پوست بیرونی دانه جو استخراج می‌شود. این محصول از جوانه دار کردن جو بدست می‌آید و می‌تواند در رژیم غذایی به عنوان یک عنصر مفید مورد استفاده قرار بگیرد. در زیر چند کاربرد رژیمی سبوس جو دوسر را می‌توان ذکر کرد:

کنترل وزن:

سبوس جو دوسر به دلیل حاوی فیبر قابل حل، می‌تواند در کنترل وزن مفید باشد. این فیبر می‌تواند احساس سیری را افزایش داده و به کاهش میزان خوراک و غذای اضافی کمک کند. همچنین، از طریق تأخیر در هضم، می‌تواند جذب قند و چربی‌ها را کاهش داده و کنترل سطح گلیسمی خون را بهبود بخشد.

بهبود گوارش:

سبوس جو دوسر حاوی انواع فیبر‌های رژیمی است که می‌تواند به بهبود عملکرد گوارش کمک کند. فیبر غیر قابل حل می‌تواند حجم کارکرد روده را افزایش داده و در تسهیل عبور مواد مغذی از روده کمک کند. همچنین، فیبر قابل حل می‌تواند جذب آب را افزایش داده و در تشکیل مدفوع نرم و منظم مؤثر باشد.

کنترل کلسترول:

سبوس جو دوسر می‌تواند در کاهش سطح کلسترول بد (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) مؤثر باشد. همچنین فیبر موجود در سبوس جو دوسر می‌تواند جذب کلسترول بد را کاهش دهد.

کنترل قند خون:

سبوس جو دوسر می‌تواند در کنترل سطح قند خون مفید باشد. فیبر موجود در این محصول می‌تواند جذب قند را کند کرده و تقلیل میزان گلوکز خون را بهبود بخشد.

جو دوسر منبع خوبی از انرژی، پروتئین و چربی برای انسان و مخصوصاً بچه‌ها است. سبوس جو دوسر در بسیاری از مواد ‌غذایی برای تقویت بدن انسان به‌کار می‌رود. این خوراکی‌ها شامل انواع شیرینی‌جات، کیک‌های خانگی، انواع بیسکوئیت، نان سنتی و نان فانتزی می‌باشند.

به‌عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه، مصرف مرتب و منظم سبوس جو دو‌سر به تناسب اندام و لاغری با دادن احساس سیری سریع به فرد کمک می‌نماید. برای پیشگیری و کنترل سرطان کولون در مراحل اولیه سبوس جو دو‌سر نقش موثری دارد.

سبوس جو دو‌سر با داشتن فیبر و جذب آب بیشتر از حجم خود لایه محافظی روی دیواره کولون به ‌وجود آورده و باعث جلوگیری و کنترل این بیماری می‌شود. برای خرید سبوس جو دو‌سر در حجم‌های مختلف و بدون محدودیت سفارش و گرفتن مشاوره رایگان با کارشناسان ایلیا ارتباط در ارتباط باشید.

سبوس جو دوسر بسته‌بندی

مراکز ارائه‌دهنده انواع مواد غذایی شامل سوپر‌مارکت‌ها و مراکز فروش مواد ‌غذایی سالم اقدام به عرضه سبوس جو دو‌سر ایرانی و خارجی در اشکال و بسته‌بندی متنوع می‌نمایند.

در واقع سبوس همان فرآورده‌ای است که توسط صنایع فرآوری در طی مراحل آماده‌سازی برداشته می‌شود و تحت مارک و بسته‌بندی مختلف و اوزان متنوع به بازار عرضه می‌شود.

سبوس جو دو‌سر در تمامی بازار‌های داخلی و خارجی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. با اثبات خواص و مزایای این محصول تمایل مصرف‌کنندگان به گنجاندن آن در رژیم غذایی و میان‌وعده‌ها افزایش یافته است.

پخش سبوس جو دو‌سر به‌صورت عمده و فله از سوی نمایندگی‌ها و مراکز فروش سبب شده تا نیاز بازار تامین شده و به آسانی در دسترس خریداران قرار گیرد.

این مجموعه با سابقه درخشان و ویژه خود در زمینه محصولات فرا‌سودمند در کشور و با داشتن مجوز های بهداشتی، سبوس جو ‌دو‌سر را با نرخ مناسب و بسته‌بندی متنوع به متقاضیان خود ارائه می‌دهد.

جو دوسر

سبوس جو دوسر تناژ ویژه کارخانه‌جات و کارگاه‌های تولیدی

کارخانه‌ها و تولیدی‌های محصولات رژیمی برای خرید دانه و آرد جو دوسر نیاز به تامین کننده‌ای دارند که در تمام طول سال امکان تامین محصول داشته باشد.

این مجموعه بزرگترین وارد کننده جو دوسر خارجی در ایران می‌باشد و بیشترین میزان دپو این محصول را در کشور دارد. محصولات مختلف جو دوسر به صورت غیر تراریخته با کیفیتی بسیار عالی در اختیار خریداران خرد و عمده قرار می‌گیرد.

در میان انواع مکمل‌ غذایی سبوس جو دو‌سر به دلیل داشتن خواص ذکر شده در بالا مورد توجه قرار گرفته است.

نمایندگی‌ها و مراکز توزیع و پخش، سبوس جو دو‌سر را به‌صورت سالم و تضمینی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. برای خرید با نرخ مناسب و کیفیت مرغوب باید محصول را بدون واسطه و مستقیم از تولید‌کننده خریداری نمایید.

کارخانه‌های خریدار می‌توانند محصول خود را مستقیم و به‌صورت فله‌ای از این مراکز یا مشاهده کیفیت و مرغوبیت محصول تهیه نمایند.

کارخانه‌جات و کارگاهی می‌توانند خرید مستقیم و بی‌واسطه سبوس جو دو‌سر مصرفی و مورد نیاز خود را بدون محدودیت سفارش و زمان از مجموعه ایلیا سفارش داده و از کیفیت و مرغوبیت محصول اطمینان کامل داشته باشند.

سبوس جو دوسر کیلویی را از کجا بخریم

متناسب با مصرف متقاضیان جامعه در دهه‌های اخیر، فروش سبوس جو دو‌سر توسط واحد‌های تولیدی، نمایندگی‌های فروش شرکت‌های معتبر و سایت‌های استاندارد، انجام می‌شود.

با توجه به انواع متفاوت عرضه حضوری و غیر‌حضوری، خرید اینترنتی و آنلاین یکی از بهترین و با صرفه‌ترین روش‌های اقدام به خرید محصول سبوس جو دو‌سر برای مصارف خانگی است. خرید و فروش آنلاین در زندگی روزمره افراد جایگزین بسیاری از روش‌های دیگر شده است.

برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود می‌توانید سبوس جو دو‌سر بسته‌بندی را از فروشگاه ایلیا مارکت سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. این شرکت دارای بهترین و با کیفیت‌ترین سبوس جو دو‌سر وارداتی در کشور بوده و به کلیه علاقه‌مندان در زمینه توزیع و خرید و فروش و اخذ نمایندگی خدمت‌رسانی می‌کند.

 

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *