قیمت آرد جو دوسر در ایران

نان جو دوسر

برای استعلام قیمت آرد جو دوسر در ایران با کدام شرکت ارتباط بگیرم؟ آرد جو دوسر در ایران برای مصارف گوناگونی در صنعت غذایی و دیگر صنعت‌ها کاربرد دارد. آرد جو دوسر به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می‌شود. قیمت آرد جو دوسر وابسته به عوامل متعددی می‌باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

آرد جو دوسر برای مکمل‌های چاقی و لاغری

آرد جو دوسر علاوه بر اینکه برای لاغری تاثیر گذار است در بحث اضافه وزن و چاقی نیز موثر است و برای افرادی که از لاغری رنج می‌برند و می‌خواهند وزن خود را افزایش دهند نیز بسیار مناسب است.

شرکت‌های تولید کننده مکمل‌های چاقی از آرد جو دوسر برای ترکیب کردن در فرمولاسیون خود استفاده می‌کنند. این شرکت‌ها با خرید آرد جو دوسر و افزودن به محصولات خود علاوه بر تولید محصولی نو و فراسودمند، بازار بسیار خوبی نیز به دست خواهند آورد.

خرید آرد مالت جو دوسر

آرد مالت جو دوسر یکی از محصولات حاصل از فرآوری جو دوسر می‌باشد. از این آرد برای اختلاط با آرد گندم برای استفاده در صنعت نان، شیرینی، کلوچه و بیسکوئیت می‌توان استفاده نمود. همچنین از آرد مالت جو دوسر در تهیه انواع ماءالشعیر‌ها می‌توان استفاده نمود.

خرید این محصول از انواع فروشگاه‌‌های تولید کننده و وارد کننده آرد مالت جو دوسر امکان پذیر است و در حجم عمده و خرد قابل خریداری می‌باشد. خریداران این محصول، سعی کنند از مراکز معتبر و دارای مجوزات بهداشتی خرید خود را انجام دهند.

شرکت ایلیا از مراکز تولید کننده و وارد کننده آرد مالت جو دوسر می‌باشد که قدرت تامین آرد جو دوسر موردنیاز برای شرکت‌های پخش و بسته بندی و‌کارخانه‌جات صنایع تبدیلی را دارد. خریداران می‌توانند جهت خرید و استفاده از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان مجموعه با شماره‌های موجود درسایت در ارتباط باشند.

جو دوسر

کارخانه های خریدار آرد جو دوسر

آرد جو دوسر در صنایع مختلفی استفاده می‌شود و‌ کاربرد‌های فراوانی دارد. کارخانه‌جات فراوانی ازجمله :

  • شرکت‌های پخش و بسته‌بندی
  • تولید مکمل‌های غذای مادر و کودک
  • شرکت تولید مکمل‌های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل‌های ورزشکاران
  • شرکت‌های تولید نان‌های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه‌جات محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه‌های بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی از خریداران آرد جو دوسر می‌باشند.

قیمت آرد جو دوسر فله

آرد جو دوسر به صورت فله و بسته‌بندی عرضه می‌شود. قیمت آرد جو دوسر وابسته به عواملی نظیر تولید داخل و یا وارداتی بودن آرد جو دوسر، کیفیت آرد، حجم خرید و نوع کاربرد دارد.

خریداران با توجه به نوع مصرف و حجم خرید آرد جو دوسر می‌توانند تصمیم خوبی برای نحوه خرید خود بگیرند. برای اطلاع از قیمت آرد جو دوسر فله می‌توانید از مراکز فروش این محصول جویا شوید.

آرد جو دوسر برای تولید نان سنتی و صنعتی

از مصارف اصلی آرد جو دوسر، تولید نان سنتی و صنعتی و حجیم می‌باشد‌. ترکیب آرد جو دوسر با آرد گندم باعث می‌شود علاوه بر کیفیت بی نظیر آرد، نان تولیدی طعم بهتر و ارزش غذایی بالاتری نیز داشته باشد.

با گسترش مصرف نان‌های رژیمی و سالم، تقاضا برای تولید نان جو دوسر افزایش یافته و تولید کنندگان نان به افزودن آرد جو دوسر به انواع نان روی آورده‌اند. نانوایی‌ها و مراکز تولیدی نان، آرد جو ‌دوسر مصرفی خود را از شرکت‌های تولید کننده آرد جو دوسر به صورت عمده تهیه می‌کنند.

مجموعه‌های تولید نان باید از مراکز معتبری آرد جو دوسر خود را تهیه کنند که مجوزات بهداشتی را دارا باشد، پتانسیل تامین بلند مدت و آمادگی همکاری بلند مدت را  داشته باشد، محصولی با کیفیت و قیمت تضمین شده ارائه دهد.

جو دوسر

آرد جو دوسر کامل با سبوس

آرد جو دوسر می‌تواند همراه با سبوس باشد. سبوس موجود در آرد جو دوسر دارای فیبر فراوانی می باشد و در جلوگیری و درمان بیماری‌هایی مانند دیابت، کلسترول خون و یبوست موثر است.

کارخانه‌جات تولید کننده محصولات غذایی و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی از خریداران عمده آرد جو دوسر با سبوس هستند. خریدار خرد این محصول نیز آن را برای مصارف خانگی تهیه می‌کنند.

فروش محصولات جو دوسر عمده در تهران

مصرف محصولات جو دوسر در ایران به طور چشم گیری در حال افزایش است و علاقه و استفاده از محصولات سالم و فراسودمند در بین مردم افزایش یافته است. از این رو کارخانه‌جات صنایع غذایی علاقه مند به استفاده از این محصولات در فرمولاسیون محصولات خود برای تولید محصولی نو و فراسودمند هستند.

محصولات جو دوسر شامل :

  • جو دوسر ایرانی
  • انواع جو دوسر وارداتی
  • جو دوسر با پوست
  • محصولات جو دوسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • محصول جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر هستند.

خریداران محصولات جو دوسر به صورت عمده، باید به این نکات توجه داشته باشند که مرکزی که از آن خرید انجام می‌دهند معتبر باشد و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد.

مجوزات بهداشتی را دارا باشد، محصولات یکدست و یکنواخت باشد، قدرت تامین به موقع داشته باشد و محصولات کاملا فرآوری شده و بدون مواد نگهدارنده باشند.

جو دوسر

 تامین آرد جو دوسر پروتئینی در ایران

آرد جو دوسر پروتئینی از محصولات نو در ایران می‌باشد. آرد جو دوسر پروتئینی سرشار از مواد مغذی می‌باشد. این آرد به صورت عمده و جزئی عرضه می‌شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین وارد کننده جو دوسر در ایران می‌باشد. این مجموعه بیشترین میزان دپو جو دوسر وارداتی درجه یک با مجوزات بهداشتی را دارد. این شرکت پتانسیل تامین آرد جو دوسر پروتئینی در بلند مدت را دارد و اماده عقد قرارداد همکاری با مشتریان عزیز می‌باشد.

آرد جو دوسر تولید شده در این مرکز مجوزات بهداشتی و سیب سلامت را دارا است. امکان ارسال نمونه جهت تولید محصول و مرجوع محصول در صورت نارضایتی از خدمات دیگر این مجموعه می‌باشد.

شما می توانید جهت خرید و تامین آرد جو دوسر پروتئینی، با کارشناسان شرکت ایلیا در تماس باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *