قیمت آرد جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی

جو دوسر

آرد جو دوسر در تولید محصولات رژیمی و سالم استفاده می‌شود. تولید این محصولات در جهت اهداف زندگی سالم و ‌غذای سالم در جامعه است. قیمت آرد جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی، با توجه به کیفیت و عوامل مختلفی نظیر تولید ایران یا خارجی بودن، نوع نیاز، حجم سفارش متفاوت است.

خواص آرد جو دوسر

آرد جو‌ دوسر دارای خواص فراوانی می‌باشد، آرد جو‌ دوسر با داشتن پروتئین، فیبر، مواد معدنی شامل ویتامین‌ها، فسفر، آهن، روی، سلنیوم، منیزیوم یک آرد کامل و پر از خواص تغذیه‌ای شناخته می‌شود.

آرد جو‌‌ دوسر با داشتن فیبر فراوان در درمان و‌ پیشگیری از دیابت، کلسترول خون، انواع سرطان‌ها، یبوست، چاقی و لاغری موثر است.

هم چنین آرد جو دوسر فاقد گلوتن است و برای بیماران مبتلا به سلیاک گزینه بسیار خوبی برای مصرف می‌باشد.

بیماری سلیاک نوعی بیماری ژنتیکی است که در آن فرد توانایی هضم گلوتن موجود در مواد غذایی را ندارد و باید از محصولات فاقد گلوتن استفاده کنند.

آرد جو دوسر سبوس‌دار

آرد جو ‌دوسر برخلاف آردهای مصرفی کشور که بدون سبوس هستند و دارای گلوتن می‌باشند، سبوس‌دار و فاقد گلوتن است. از آرد سبوس‌دار برای تولید انواع نان‌ها و بیسکوئیت‌ها و . . . استفاده می‌شود.

سبوس موجود در آرد جو دوسر دارای فیبر فراوانی می‌باشد و در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری موثر است.

شرکت‌های پخش و بسته بندی و کارخانه‌های صنایع غذایی با داشتن بخش R@D قوی از خریداران اصلی این محصول محسوب می‌شوند و‌ می توانند علاوه بر تولید‌ محصولاتی سالم ‌و‌ دارای ارزش غذایی بالا، بازار بسیار خوبی نیز کسب کنند.

جو دوسر

کارخانه‌های خریدار جو دوسر

استفاده از جو دوسر به عنوان غله‌ای کامل و فراسودمند در تولید محصولات غذایی و بهداشتی بسیار کاربرد دارد.

کارخانه‌های جو دوسر را در فرمولاسیون محصولات خود به کار می‌برند. کارخانه‌های خریدار جو دوسر شامل:

  • شرکت‌های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولیدات مکمل‌های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل‌های لاغری و چاقی
  • انواع تولید مکمل‌های ورزشکاران
  • تولید نان‌های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه‌جات محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • انواع کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی می‌باشند.

این‌ کارخانه‌ها می‌توانند جهت تامین آرد جو‌ دوسر با مجموعه ایلیا در تماس باشند و‌ با توجه به نوع کاربرد آرد محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

جو دوسر

کاربرد‌های آرد جو دوسر کامل چیست؟

آرد جو دوسر از پرکاربرد‌ترین محصولات آرد جو ‌دوسر می‌باشد که کاربردهای فراوانی از جمله تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید ماکارونی و پاستا، شیرینی و‌ شکلات، انواع نان، محصولات لاغری و چاقی و . . . دارد. این کارخانه‌های‌ و شرکت‌ها آرد جو دوسر کامل را به صورت عمده و ‌فله‌ خریداری می‌کنند.

جو دوسر برای پوست و لاغری

خواص آرد جو دوسر برای پوست و‌ لاغری غیر قابل انکار است. آرد جو دوسر در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پوست و‌ تولید مکمل‌های لاغری و محصولات رژیمی کاربرد بسیاری دارد.

کارخانه‌های تولید کننده محصولات پوست و لاغری آرد جو دوسر را به صورت عمده تهیه می‌کنند. این کارخانه‌ها برای تولید محصولات خود‌، نیازمند مواد اولیه‌ای مرغوب و تازه و با کیفیت هستند.

با توجه به نوسان قیمتی آرد جو دوسر، کارخانه‌ها باید از مراکزی خرید خود را انجام دهند که کمترین افزایش قیمت را داشته باشد و محصولی باکیفیت را تحویل دهد.

فروش آرد جو دوسر عمده در تهران

آرد جو دوسر به صورت تولید داخلی و وارداتی در حجم عمده به فروش می‌رسد. فروش آرد جو دوسر عمده در تهران توسط مراکز تولید کننده یا وارد کننده آرد جو دوسر انجام می‌شود.

خریداران عمده آرد جو دوسر می‌توانند جهت خرید آرد جو دوسر به با نمایندگی‌های مجموعه ایلیا در شهر تهران مراجعه کنند، شرکت ایلیا تامین کننده آرد جو دوسر عمده می‌باشد که آرد جو دوسر را با کیفیت تضمین شده برای خریداران عرضه می‌کند.

امکان ارسال نمونه و استفاده از بخش تحقیق و توسعه از خدمات ارزنده این مجموعه می‌باشد. برای خرید آرد جو دوسر عمده در تهران می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و ادرس و‌ شماره مراکز فروش را جویا شوید.

جو دوسر

تامین جو دوسر برای کارخانه‌های صنایع غذایی

با گسترش مصرف محصولات سالم و فراسودمند، کارخانه‌جات صنایع غذایی در راستای اهداف جامعه پیش به سوی تولید محصولات، با غلات کامل دارای ارزش غذایی بالا حرکت کردند. جو دوسر از جمله غلاتی است که بسیار در تولید محصولات غذایی به شکل‌های مختلف به کار می‌رود.

آرد جو دوسر از محصولات جو دوسر می‌باشد که بسیاری از کارخانه‌های اعم از کارخانه‌های تولید محصولات بیکری و نان، کیک و بیسکوئیت، پاستا و ماکارونی، شیرینی و‌ شکلات می‌توانند برای تولید محصولی فراسودمند از آن استفاده کنند.

مراکز زیادی در سطح کشور برای تامین آرد جو دوسر برای کارخانه‌های وجود دارند. اما نکته‌ای که قابل تامل است‌، کدام مرکز می‌تواند تامین آرد جو دوسر با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد؟ مرکزی که توانایی تامین بلند مدت را داشته باشد.

آنالیز کیفی و‌ کمی محصول را در اختیار کارخانه‌ها قرار دهد، آمادگی عقد قرار داد بلند مدت داشته باشد. ارائه محصولی یکدست و یکنواخت در هر پارت سفارش، امکان مرجوع محصول فراهم باشد. از مواردی است که مرکزی را شایسته تامین آرد جو دوسر برای کارخانه‌های صنایع غذایی می‌کند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *