فروش ویژه دانه‌های یولاف ایرانی و وارداتی فله

جو دوسر

فروش ویژه دانه‌های یولاف ایرانی و وارداتی به صورت فله در کدام مراکز انجام می‌شود؟ قیمت دانه یولاف ایرانی و وارداتی به چه صورت است؟

یولاف دانه‌ای بدون گلوتن است و معجزه غذایی عصر حاضر است. یولاف از خانواده گندمیان است و دارای گل‌های ریز می‌باشد. گیاه یولاف در ابتدا در اروپای شمالی بومی شده است و با مشاهده خواص آن در دیگر مناطق نیز کشت شد. یولاف در ایران به دو صورت ایرانی و خارجی وارداتی وجود دارد.

خرید یولاف ایرانی

یولاف ایرانی تفاوت‌های زیادی با یولاف وارداتی دارد. یولاف ایرانی به این دلیل که در داخل کشور تولید می‌شود، هزینه‌های تولید پایینی دارد و از محصول وارداتی ارزان‌تر است. اما چالشی که یولاف ایرانی دارد این است که بعد از برداشت نمی‌توان دانه با پوست آن را مورد استفاده قرار داد.

در واقع باید دانه یولاف با پوست فراوری شود و به به دانه بدون پوست تبدیل گردد. این پروسه فراوری در کشور بسیار کم انجام می‌شود و گاها برای کشاورز بسیار هزینه‌بر است. در کنار این موضوع افت باری که ایجاد می‌شود می‌تواند از کیفیت بار کشاورز بکاهد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای افرادی که علاقه مند به خرید جو دوسر ایرانی هستند، امکان تامین این محصول را در حجم‌های بالا دارد و علاقه مندان می توانند برای دریافت مشاوره خرید و فروش با این مجموعه در ارتباط باشند.

جو دوسر

فروش یولاف وارداتی

عمده یولاف وارداتی از کشورهایی مانند روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، آلمان، اوکراین و انگلیس وارد می‌شود. محصولات یولاف وارداتی شامل دانه، آرد و پرک است. جو دوسر وارداتی قیمت های بالاتری به نسبت انواع ایرانی دارد. اما کیفیت و بافت محصول و طعم بسیار عالی دارد.

فروش یولاف در ایران به صورت جزئی و بسته بندی و هم چنین فله و به صورت عمده امکان پذیر است. شرکت ایلیا از معتبر‌ترین واحدهای وارد کننده یولاف وارداتی در کشور می‌باشد که یولاف را با بهترین کیفیت و قیمت وارد کشور می‌کند و به فروش می‌رساند.

دوست داران رژیم غذایی سالم و افرادی که تمایل به خرید جو دوسر وارداتی دارند می‌توانند یولاف مورد نظر خود را از مجموعه ایلیا تهیه کنند. علاقه مندان برای ثبت سفارش خود می‌توانند از طریق سایت و شماره موجود علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه یولاف، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

 

قیمت دانه‌های یولاف فله

یولاف فله برای خریدارانی مناسب است که خرید محصول بسته بندی برای آنها به صرفه نیست و نیاز به خرید عمده و فله دارند. این افراد محصول یولاف را فله خریداری می‌کنند و به صورت بسته بندی‌های کوچک‌تر با برند خود عرضه می‌کنند.

همچنین تولیدی‌ها و کارگاه‌های تولید محصولات غذایی و نانوایی‌ها و عطاری‌ها نیز این محصول را عمده خریداری می‌کنند. آیتم‌های خاصی برای خریداران این محصول اهمیت دارد.

  • دانه یولاف ظاهر مناسبی داشته باشد
  • رنگ محصول زرد یا کرمی باشد
  • عاری از خار و خاشاک و سنگ ریزه باشد
  • طعم مناسبی داشته باشد
  • دارای خلوص بالایی باشد
  • بدون پوست و سبوس باشد
  • دانه شکسته و حشره زده نداشته باشد.  

قیمت یولاف به صورت فله از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است . مخصوصا برای واحدهای تولیدی و کارخانه‌جاتی که از یولاف به عنوان ماده اولیه برای تولیدات خود استفاده می‌کنند. شرکت ایلیا یکی از مراکز فروش یولاف در ایران می‌باشد که یولاف درجه یک را خدمت مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

علاقه مندان به خرید یولاف به صورت فله می‌توانند از طریق کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا اقدام به مشاوره در زمینه خرید و سفارش محصول اقدام نمایند.

جو دوسر

کارخانه‌های خریدار یولاف

کارخانه‌جات و واحدهای تولیدی مختلفی از یولاف برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. این کارخانه‌جات می‌توانند از یولاف برای تهیه انواع سوپ‌ها و دسرهای نیمه آماده استفاده کنند.

هم چنین کارخانه‌جات تولید کیک، کلوچه، بیسکوئیت، نان می‌توانند از آرد یولاف برای غنی سازی و تولید محصولاتی فراسودمند استفاده کنند.

یولاف غله بدون گلوتن و سرشار از فیبر است، فیبر موجود در یولاف باعث کنترل قندخون در افراد دیابتی می‌شود.

 قیمت فروش آرد و پرک یولاف عمده

آرد یولاف و پرک یولاف یکی از محصولات حاصل از دانه یولاف می‌باشد‌. دانه یولاف سبوس‌دار و فاقد گلوتن می‌باشد. این دو محصول یولاف برای کاربردهای مختلفی در نظر گرفته می‌شوند. آرد یولاف برای تهیه انواع فرنی‌ها، دسرها، کیک، کلوچه و . . کاربرد دارد.

از آنجایی که این محصول فاقد گلوتن می‌باشد برای بیماران سلیاکی که توانایی هضم گلوتن را در سیستم گوارش ندارند مناسب می‌باشد و برای تولید محصولات افراد سلیاکی و افراد دیابتی آرد یولاف بسیار مناسب است.

پرک یولاف پر کاربردترین محصول یولاف می‌باشد. پرک جو دوسر برای استفاده در وعده صبحانه همراه با مایعات مانند شیر و مغزی‌جات بسیار رایج است و می‌توان صبحانه‌ای لذیذ و بسیار مغذی را میل کرد.

پرک یولاف یکی از غلات مورد علاقه گیاه خواران و ورزشکاران مخصوصا بدن سازان می‌باشد. برای خرید یولاف پرک وارداتی کیلویی می‌توانید به فروشگاه ایلیا مارکت مراجعه نمائید.

شرکت ایلیا آمادگی تامین آرد و پرک یولاف مصرفی تناژ و عمده را برای شرکت‌های تولید کننده مواد غذایی را دارد. دارندگان واحدهای تولیدی و علاقه مندان به تهیه پرک وآرد یولاف به صورت عمده می‌توانند با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و علاوه بر مشاوره در زمینه محصولات، سفارش خود را ثبت کنند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *