فروش آرد جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی

جو دوسر

فروش آرد جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی  در ایران به شدت درحال توسعه است.

آیا آرد جو دوسر برای محصولات رژیمی مناسب است؟ آیا می توان از جو دوسر محصولات رژیمی تولید کرد؟

جو دوسر دارای خواص و ویژگی های شگفت انگیزی است، به همین دلیل به آن غله فراسودمند نیز می‌گویند. آرد جو دوسر دارای خواص بسیار زیاد و فوق‌العاده تغذیه‌ای است. از آرد جو دوسر می توان برای تولید محصولات بسیار زیادی مانند محصولات غذایی و همینطور محصولات آرایشی بهداشتی استفاده کرد.

شرکت ایلیا آرد جو دوسر را با تضمین قیمت و کیفیت در اختیار تمامی خریداران قرار داده است. از آنجا که خریداران به دو دسته مصارف خانگی و مصارف کارخانجات تقسیم می‌شوند، شرکت ایلیا می‌تواند تمامی این تقاضا‌ها را پاسخ داده و تامین نماید.

فروش آرد جو دوسر در تهران

امروزه تقاضا برای جو دوسر بسیار زیاد شده است و محبوبیت جو دوسر روز به روز افزایش می‌یابد. جو دوسر در تمامی شهرها با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت به فروش می‌رسد.

 علاوه بر آن انواع مختلف وارداتی و داخلی آرد جو دوسر در کشور موجود می‌باشد. خریداران و بنک‌داران در تهران برای خرید محصول با کمترین هزینه حمل و نقل چالش دارند.

این مجموعه می‌تواند محصول و سفارش عمده و خرد را با کمترین هزینه حمل و نقل و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. آرد جو دوسر به این دلیل که برای مصارف صنایع غذایی و پخت استفاده می‌شود باید بسته بندی بسیار مناسب و با کیفیتی داشته باشد.

اگر بسته‌بندی نامناسب باشد، باعث فساد محصول شده و مشتریان سفارش را مرجوع می‌کنند. لذا این مجموعه با در نظر گرفتن دغدغه مشتریان از لحاظ کیفیت محصول و بسته‌بندی، موارد بهداشتی را کاملا رعایت کرده و محصولی با درجه کیفی عالی و نمونه در کشور ارائه می‌دهد.

جو دوسر

خرید ارد جو دوسر سبوس‌دار

آرد جو دوسر یکی از پر کاربرد‌ترین محصولات جو دوسر در ایران است. این محصول به صورت جو دوسر سبوس‌دار و بدون سبوس وجود دارد.

جو دوسر سبوس‌دار در صنایع غذایی به ویژه تولید نان های رژیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آرد جو دوسر فساد پذیر است و خریداران این محصول باید نهایت دقت را در خرید داشته باشند.

همچنین به این دلیل که آرد جو دوسر چرب‌تر از آرد سایر غلات است، نحوه‌ی نگه‌داری آن بسیار مهم می‌باشد. همچنین آنالیز‌های محصول یکی از آیتم‌های مهم برای خریداران آرد جو دوسر است. خریداران و مصرف کنندگان این آرد باید نهایت دقت را در انتخاب تامین‌کننده داشته باشند.

آرد جو دوسر سبوس‌دار با کیفیتی بسیار عالی توسط این مجموعه به صورت تناژ و بسته‌بندی در بازار عرضه می‌شود.

خرید آرد مالت جو دوسر

مالت جو دوسر یک ماده غذایی است که از جو دوسر تهیه می‌‌شود. این محصول اغلب در صنایع غذایی، مخصوصاً در تهیه نان و نوشیدنی ها استفاده می‌شود. در زیر چند کاربرد آرد مالت جو دوسر را می‌توان ذکر کرد:

  • تقویت سیستم ایمنی: آرد مالت جو دوسر حاوی مواد مغذی مانند ویتامین C، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر است که می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و در مقابل بیماری‌ها مقاومت بخشد.
  • تامین انرژی: آرد مالت جو دوسر به عنوان یک منبع انرژی طبیعی استفاده می‌شود. این محصول حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده است که به آرامی در بدن هضم می‌شوند و انرژی بدن را به مرور زمان تأمین می‌کنند.
  • بهبود گوارش: مصرف آرد مالت جو دوسر می‌تواند به بهبود عملکرد گوارش کمک کند. فیبر موجود در این محصول می‌تواند روده را تحریک کند و در جذب مواد مغذی و ترشح صحیح مواد غذایی در بدن نقش داشته باشد.
  • کنترل قند خون: آرد مالت جو دوسر حاوی فیبر قابل حل است که می‌تواند در کنترل قند خون مفید باشد. این فیبر می‌تواند جذب قند در بدن را کاهش داده و سطح قند خون را ثابت نگه دارد.
  • تقویت سلامت قلب: آرد مالت جو دوسر حاوی بتاگلوکان است که می‌تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند. این ماده می‌تواند سطح کلسترول بد را کاهش داده و سلامت عروق خونی را بهبود بخشد.

جو دوسر

تامین آرد جو دوسر سبوسدار

آرد جو دوسر سبوس‌دار به یکی از محبوب‌ترین آرد‌ها در جهان تبدیل شده است. آرد جو دوسر سبوس‌دار دارای خواص بسیار زیاد و همینطور ارزش غذایی بسیار بالا است.

در حال حاضر آرد جو دوسر سبوس‌دار در ایران نیز به صورت عمده مصرف می‌شود. این محصول هم برای کارخانه‌جات و هم برای کارگاه‌های تولیدی مصرف می‌شود.

شرکت ایلیا می‌تواند تقاضای عمده تولیدی‌های کوچک در حد کیسه‌ای، و کارخانه‌جات در حد تناژ آرد جو و جو دوسر سبوس‌دار را تامین نماید. برای خرید و فروش آرد جو دوسر و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت ایلیا در تماس باشید.

کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر

از آنجایی که آرد جو دوسر دارای مواد غذایی ارزشمند و غنی است در  صنایع زیادی کاربرد دارد. در حال حاضر هم کارخانه‌جات مختلفی مانند موارد زیر از آرد جو دوسر در محصولات خود استفاده می‌کنند.

  • کارخانه تولید نان
  • کارخانه‌جات تولید لوازم آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه شیرینی پزی
  • کارخانه‌های کیک
  • کارخانه بیسکوئیت

‌ کارخانه‌های تولید این محصولات به آرد جو دوسر زیادی نیاز دارند. اما مراکز زیادی برای عرضه مداوم و در حد تناژ آرد جو دوسر وجود ندارد.

شرکت ایلیا جزو معدود شرکت‌هایی است که علاوه بر تامین و فروش آرد جو دوسر به مقدار نامحدود می‌تواند همکاری بلند مدتی را طی قرارداد برای تامین در کل سال داشته باشد.

جو دوسر

آرد جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی

آرد جو دوسر دارای فیبر زیاد و مواد غذایی زیادی است از همین رو برای محصولات رژیمی مناسب است. فیبر بالا از پر خوری جلوگیری می‌کند، باعث کاهش وزن می‌شود.

ارزش غذایی بالای آن نیاز‌های بدن را تامین می‌کند به همین تولید کنندگان محصولات رژیمی خواهان این غله فراسودمند هستند.

شرکت ایلیا قادر به عرضه تناژ این محصول به خریداران هست. ضمنا شرکت ایلیا مجوز‌های بهداشتی لازم را دارد و محصول خود را با قیمت و کیفیت مناسب در سراسر ایران عرضه می‌کند.

آرد جو دوسر کامل تناژ برای پخش و بسته‌بندی

آرد جو دوسر کامل از آسیاب شدن کامل جو دوسر حاصل می‌شود که بسیار مفید و ارزشمند است. به همین دلیل علاوه بر کارخانجات برای مصارف خانگی هم استفاده می‌شود.

از آرد جو دوسر کامل می‌توان در پخت شیرینی، انواع کیک و نان در خانه استفاده کرد. به همین خاطر آرد جو دوسر کامل یک محصول مناسب برای شرکت های بخش و بسته‌بندی شده است.

شرکت های بخش و بسته بندی آرد جو دوسر کامل را در اندازه و حجم‌های متفاوت بسته‌بندی کرده و به بازار عرضه می‌کنند. به همین دلیل شرکت های بخش و بسته بندی آرد جو دوسر کامل را در حد تناژ خریداری می‌کنند و سپس به بسته‌بندی‌های کوچک تقسیم می‌کنند.

شرکت ایلیا قادر به تامین تناژ مورد نظر برای مجموعه‌های بسته‌بندی آرد جو دوسر کامل در کشور است. امکان ارسال نمونه، آنالیز‌های کیفی و کمی، هزینه حمل و نقل پایین و…. از خدمات ویژه این مجموعه است.

ارتباط-با-ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *