کاربرد یولاف در تولید محصولات بدون گلوتن

جو دوسر

در مورد کاربرد یولاف در تولید محصولات بدون گلوتن چه اطلاعاتی دارید؟ محصولات بدون گلوتن برای چه افرادی است؟

آیا یولاف فاقد گلوتن است؟ در ادامه مطلب پاسخ سوالات را دریافت خواهید کرد.

 جو دوسر پرک فاقد گلوتن

جو دوسر پرک غله‌ای بدون گلوتن می‌باشد. گلوتن نوعی پروتئین است که در بعضی غلات نظیر گندم و ‌جو وجود دارد. بیماران مبتلا به سلیاک به گلوتن حساسیت دارند و توانایی هضم آن را ندارند.

این بیماران باید محصولاتی فاقد گلوتن  را مصرف کنند. متاسفانه در کشور ما اغلب محصولات غذایی از آرد گندم و‌ جو تهیه می‌شوند و تنوع غذایی این بیماران کم است. جو‌ دوسر پرک از غلاتی است که این بیماران می‌توانند استفاده کنند و دچار مشکلات گوارشی ناشی از مصرف گلوتن موجود در گندم و جو نشوند.

لیست محصولات یولاف بدون گلوتن

محصولات یولاف شامل آرد یولاف، چای یولاف، روغن یولاف، یولاف پرک، یولاف کامل و بلغور یولاف  می‌باشد.

آرد یولاف که از آسیاب کردن دانه‌های یولاف به دست می‌آید باعث کاهش گرفتگی عروق کرونر قلب و افزایش میزان کلسترول خوب HDL و‌ کاهش  کلسترول بد LDL  می‌شود. این آرد بدون گلوتن در تهیه محصولات بدون گلوتن برای بیماران سلیاکی و بیماران دیابتی کاربرد فراوان دارد.

چای یولاف باعث تسکین آرتروز، ادرار آور و آرامش‌بخش می‌باشد، برای تهیه چای یولاف ۳ گرم از جو دوسر پرک آسیاب شده را به مدت ۲۰ دقیقه در یک لیوان آبجوش دم کرده و سپس صاف کرده و میل نمائید. روغن یولاف که در بعضی از ارقام اصلاح شده یولاف یافت می‌شود تا 18 درصد می‌تواند روغن داشته باشد.

روغن یولاف با اینکه برای مصارف خوراکی نیز قابل استفاده می‌باشد، اما اکثرا در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر کرم‌های جوان ساز و ضد چروک، کرم‌های مخصوص کودکان و . . . به‌کار می‌رود.

یولاف کامل، دانه پوست‌گیری شده یولاف می‌باشد، که مدت زمان پخت زیادی دارد، زیرا سفت است و باید با آب بخار پز شود. جو دوسر کامل را برای استفاده در انواع آش و سوپ و . . . می‌توان به‌کار برد.

همچنین جو دوسر کامل می‌تواند جایگزین خوبی برای برنج باشد. یولاف پرک، شکل فرآوری شده دانه یولاف می‌باشد که مدت زمان پخت کمی دارد و برای استفاده در صبحانه بسیار مقوی است، یولاف پرک همراه با شیر و‌ مایعات بسیار رایج است.

بلغور یولاف: دانه های کامل یولاف توسط تیغه‌هایی ریز می‌شوند و بلغور یولاف حاصل می‌شود که برای استفاده در انواع غذاها کاربرد دارد.

جو دوسر

خرید آرد یولاف بدون گلوتن

آرد یولاف یکی از محصولات حاصل از یولاف می‌باشد که این آرد یولاف بدون گلوتن است و‌ مناسب برای افرادی است که سیستم گوارش آن ها توانایی هضم گلوتن را ندارد. این آرد بدون گلوتن، در فرمولاسیون انواع مواد غذایی می‌تواند کارآمد باشد.

آرد یولاف در تهیه انواع محصولات برای بیماران سلیاکی گزینه مناسبی می‌باشد و این بیماران بدون هیچ مشکلی می‌توانند محصولات حاصل از آرد یولاف را مصرف کنند.

انواع آرد یولاف همچنین با توجه به خواص سلامتی‌زایی فراوانی که دارد می‌تواند به عنوان یک تقویت‌کننده مواد مغذی به آرد گندم جهت تولید محصولات غذایی افزوده شود.

برای خرید آرد یولاف بدون گلوتن می‌توانید، شرکت ایلیا را که آرد یولاف بدون گلوتن را با بهترین کیفیت در خدمت علاقه‌مندان قرار می‌دهد انتخاب کنید. فروش آرد یولاف به صورت عمده و جزئی در این مجموعه امکان پذیر است. برای سفارش و خرید آرد یولاف بدون گلوتن با شماره ‌موجود در سایت تماس حاصل فرمائید.

کارخانه‌های صنایع غذایی خریدار یولاف

یولاف غله‌ای سرشار از فیبر، پروتئین، مواد مغذی نظیر آهن، روی و . . . می‌باشد. یولاف غله‌ای بدون گلوتن است. بیماران مبتلا به سلیاک نمی‌توانند گلوتن موجود در گندم و جو را هضم کنند و رژیم غذایی آنها فاقد گلوتن می‌باشد. کارخانه‌جات تولید محصولات فاقد گلوتن، یولاف را در فرمولاسیون محصولات خود به کار می برند.

یولاف سرشار از انواع فیبرهای ارزشمند تغذیه‌ای است. فیبر موجود در یولاف برای بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ بسیار مفید است و باعث کنترل قند خون افراد دیابتی می‌شود. همچنین فیبر موجود در یولاف برای کاهش وزن و لاغری نیز موثر می‌باشد.

یولاف و ‌محصولات یولاف به علت داشتن فیبر فراوان باعث سیری طولانی مدت در فرد می‌شوند، در نتیجه باعث جلوگیری از پرخوری خواهند شد. کارخانه‌جات محصولات رژیمی و کارخانه‌جات تولید محصولات برای افراد دیابتی از خریداران اصلی یولاف به‌حساب می‌آیند.

همچنین کارخانه‌جات کیک، کلوچه، پاستا، نان و . . . برای غنی‌سازی آرد گندم خود می‌توانند آرد یولاف را با آرد گندم ترکیب کرده و محصولی با ارزش غذایی بالا تولید کنند.

کارخانه‌های صنایع غذایی برای تامین تناژ یولاف مصرفی خود می‌توانند با شرکت توسعه تجارت ایلیا که مستقیما وارد‌کننده این محصول است در ارتباط باشند. این کارخانه‌جات می‌توانند با شماره‌های موجود تماس گرفته و اطلاعات لازم جهت خرید و همکاری را از کارشناسان مجموعه ایلیا جویا شوند.

فروشگاه یولاف بدون گلوتن در تبریز و سایر شهرها

محصولات بدون گلوتن مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک می‌باشد. سلیاک نوعی بیماری ژنتیکی است که افراد نمی‌توانند گلوتن موجود در مواد غذایی را هضم کنند و دچار مشکلات گوارشی می‌شوند.

یولاف غله‌ای بدون گلوتن است و افراد مبتلا به سلیاک می‌توانند این غله و محصولاتش را مصرف کنند.  برای خرید محصولات بدون گلوتن یولاف و جو دوسر در سراسر کشور می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت مراجعه نمایید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *