قیمت روز جو دوسر عمده ویژه شرکت پخش

جو دوسر

قیمت روز جو دوسر عمده ویژه شرکت پخش را از کدام مرکز استعلام می‌گیرید؟ قیمت هر کیلو جو دو‌سر پرک چقدر است؟ جو دو‌سر با پوست و بدون پوست در بازار توسط کدام مراکز توزیع  می‌شود؟ قیمت جو دو‌سر پرک و آرد عمده چقدر است؟

قیمت هر کیلو جو دوسر پرک

برای پرک شدن ابتدا باید جو دو‌سر بخار‌پز شده و سپس توسط غلتک‌های سنگینی نازک و خرد شود. بسیاری از افراد در هنگام خرید دغدغه کیفیت و سلامت بار را دارند.

بنابراین مراکز و نمایندگی‌های معتبر اقدام به عرضه جو دوسر‌ پرک به صورت بسته‌بندی با تنوع سایز نموده‌اند. قیمت جو دو‌سر پرک بسته به نوع بسته‌بندی، برند ایرانی و وارداتی و کیفیت بار متفاوت است.

جو دو‌سر پرک را معمولا به صورت خشک بسته‌بندی کرده و به فروش می‌رسانند. بیشتر جو دو‌سر پرک را تولید‌کنندگان و فروشندگان مواد غذایی به‌صورت کیلویی برای فروش ارائه می‌دهند.

این فروشندگان جو دو‌سر کیلویی را از راه‌های متفاوتی چون حضوری و غیرحضوری و از طریق فضای مجازی به دست مشتریان خود می‌رسانند. برای خرید مستقیم و حضوری خریداران می‌توانند در هر شهر به سوپر‌مارکت و مغازه عرضه‌کننده جو دوسر و یا مراکزی که کار فروش و توزیع مواد‌غذایی را برعهده دارند مراجعه کنند.

با جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی می‌توانید مرغوب‌ترین جو دو‌سر پرک کیلویی را با نرخ مناسب و تضمین کیفیت از بهترین شرکت ارائه‌دهنده آن بخرید. خرید اینترنتی محدودیت سفارش، زمان و مکان نداشته و با مقایسه ساده کار خرید را برای مشتری آسان و راحت می‌سازد.

برای خرید کیلویی و بسته‌بندی جو دوسر برای مصرف خانگی می‌توانید به فروشگاه ایلیا مارکت مراجعه کرده و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نمائید.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک و آرد عمده

فروش جو دو‌سر پرک و آرد آن به دو ‌صورت خرد و عمده صورت می‌گیرد. فروش خرد برای مصارف شخصی و خانگی و فروش عمده آن برای تولیدات وسیع‌تر توسط کارخانه‌جات صنایع غذایی و تبدیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید عمده این محصولات توسط فروشگاه‌های مختلفی انجام می‌گیرد. هنگام خرید عمده در گام اول توجه به مرغوبیت محصول جو دو‌سر پرک و آرد آن دارای اهمیت می‌باشد. این نکته سبب می‌شود بهترین نوع جو دو‌سر پرک را با کیفیت مرغوب تهیه و به فروش برسانند.

جو دوسر پرک عمده و آرد با مجوزات بهداشتی توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در بازار ارائه می‌شود. این خرید عمده بیشتر به سود خریداران می‌باشد، خریداران جو دوسر می توانند با دریافت نمونه و آنالیز های کیفی محصول مدنظر خود را انتخاب کنند. استعلام قیمت جو دوسر پرک عمده به شدت به نوع مصرف خریدار وابسته است.

اگر خریدار محصول را به برای صنایع تبدیلی نیاز داشته باشد آنالیز‌های تغذیه‌ای و کیفی به شدت اهمیت دارد. اما اگر نوع مصرف برای بسته بندی و مصارف خانگی است و حتی پخش است، شکل دانه و درشتی دانه، رنگ و طعم محصول بسیار مهم می باشد.

بنابراین قبل از خرید عمده حتما به آیتم‌های مصرف توجه کنید و از متخصصان این حوزه مشورت‌های لازم  را دریافت نمائید.

جو دوسر

جو دوسر با پوست و بدون پوست در بازار

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین منبع ورود جو دوسر خارجی به ایران بوده و انبار‌های این شرکت در تمام طول سال امکان عرضه محصول به بازار را دارد.

بار وارداتی این شرکت به صورت دانه جو دوسر با پوست و بدون پوست است. کارخانه‌جات و نمایندگی‌های مجاز توزیع و پخش جو دو‌سر این محصول را به اشکال مختلفی روانه بازار می‌نمایند.

ازجمله فرآورده‌های غذایی جو دو‌سر می‌توان به دمنوش، کیک، بیسکویت، سبوس و جو دو‌سر پوست کنده اشاره نمود. جو دو‌سر با پوست یا سبوس ‌دار علاوه بر پروتئین و ویتامین، فیبر بالایی دارد. جو دوسر وارداتی از روسیه به دلیل کیفیت بالای دانه و درشتی دانه بازار بسیار مطلوبی دارد.

فروشندگان جو دو‌سر در کشور این محصول را به‌صورت فله‌ای، بسته‌بندی، عمده و کیلویی و در دو نوع با پوست و پوست کنده می توانند از شرکت ایلیا با بهترین قیمت خریداری و در اختیار نمایندگی های شهر‌های مختلف قرار دهند.

مصرف انواع جو دو‌سر روز به روز بیشتر شده و جای خود را در سفره خانوار ایرانی باز نموده است، پس فروش آن نیز رونق بسیاری در ایران پیدا کرده است. این مسئله زمینه توسعه بازرگانی و سود آن‌ را فراهم آورده است.

ایلیا به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین مراکز ارائه‌دهنده انواع جو دو‌سر در کشور زمینه فروش و خرید آن‌ را برای کلیه خریداران تسهیل نموده است و کلیه عزیزان می‌توانند برای ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار سازند.

استعلام قیمت روز جو دوسر عمده ویژه شرکت پخش

جو دو‌سر نوعی غله است که بیشتر محصولات و فراورده‌های مورد استفاده برای انسان را از دانه آن تهیه می‌کنند. قیمت جو دو‌سر عمده با نرخ متفاوت با توجه به کیفیت و نوع خارجی و وارداتی در بازار تعیین می‌گردد. شرکت ایلیا پیشروترین گروه تجاری در حوزه جو دوسر در کشور است.

یکی از برترین شرکت‌های فروش جو دو‌سر که این محصول را به‌صورت عمده و یا فله‌ای به اقصی نقاط کشور پخش می‌کند. با توجه به کیفیت مرغوب همواره این شرکت نظر خریداران عمده را به سوی خود جلب نموده است.

این مجموعه محصول جو دو‌سر را به ‌طور عمده و در کمترین زمان و با قیمت مناسب و به‌صرفه به دست شرکت‌های پخش و نمایند‌گی‌های مجاز آن‌ها می‌رساند.

کلیه شرکت‌های پخش، کارخانه‌جات تولیدی و فرآوری، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز توزیع جو دو‌سر می‌توانند با مجموعه ایلیا و کار‌گروه تخصصی آن همکاری داشته و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان خبره مجموعه استفاده لازم و متناسب با حرفه خود را ببرند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *