فروش فله آرد و پرک جو دوسر در کرج

جو دوسر

چگونه می‌توان خرید و فروش فله آرد و پرک جو دوسر در کرج با بهترین قیمت انجام داد؟

آرد جو دوسر چیست؟ کاربردهای جو دوسر در صنایع تبدیلی و غذایی کدام است؟ مزایای فروش فله جو دوسر را می‌شناسید؟ عرضه و فروش آرد و پرک جو دوسر در کرج و سایر شهرها به چه صورت است؟

 

آرد جو دوسر چیست؟

آرد جو دو‌سر یکی از فراورده‌های جو دو‌سر است که تحت آسیاب مخصوص، آردی تازه، سالم، خالص و با کیفیت از آن به دست می‌آید.

جو دو‌سر مورد استفاده برای تولید آرد و آسیابانی می‌تواند با پوست و سبوس و یا بدون پوست باشد. رنگ آرد تولید شده متمایل به زرد بوده و هرچه تیره‌تر باشد، کیفیت آن پایین‌تر می‌باشد.

آرد جو دو‌سر مغذی و مقوی بوده و نان تهیه شده از آن دارای فیبر‌های غذایی، پروتئین و انواع ویتامین و مواد معدنی بسیاری است. عطر و طعم این آرد و نان تولیدی هم بسیار مطبوع و خوشمزه است. آرد جو دو‌سر با توجه به کیفیت و درجه بندی مختلف به انواع متنوع تقسیم می‌شود.

آرد جو دو‌سر امروزه به یکی از محبوب‌ترین انواع آرد در بازارهای تجاری تبدیل شده و برای تهیه انواع خمیر و نان، نوشیدنی و معجون، کیک و همچنین بیسکوئیت، تهیه انواع غداها مانند: کتلت، دلمه، انواع خورش و سوپ، سالاد، همبر‌گر و … کاربرد دارد.

از این آرد نیز می‌توان در ماست یا انواع حریره میوه و مارمالاد استفاده نمود. برای خرید کیلویی آرد جو دوسر می توانید به فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت مراجعه نمایید.

جو دوسر

کاربردهای جو دوسر در صنایع تبدیلی

محصولات خام:

صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی به صنایعی گفته شده که به فرآوری و عمل‌آوری محصولات مختلف می‌پردازد.

فرآوری دربرگیرنده، تغییرات فیزیکی، شیمیایی، نگهداری، بسته بندی و توزیع است. فرآورده‌های گوناگون تولید شده از جو دو‌سر در صنایع تبدیلی شامل جو دو‌سر پرک، آرد، سبوس، دانه با پوست و بدون پوست و بلغور جو دوسر است.

محصولات آرایشی بهداشتی:

صنایع تبدیلی یکی از سودمندترین ارتباطات بین دو بخش صنعت و کشاورزی است. در بخش دارو و درمان نیز از جو دو‌سر انواع قرص، پماد و پودر تولید شده است.

در طب سنتی قدیم جهت ترک اعتیاد تریاک از عصاره جو دو‌سر استفاده می‌شد. این ماده خاصیت مسکن و تسکین‌دهندگی دارد.

روغن موجود در دانه‌های جو دوسر ( تا حدود 18 درصد) در تولیدات محصولات آرایشی شامل کرم‌های ضد پیری، انواع ماسک، کرم‌های کودکان، لوسیون‌های اصلاح مردان، ژل، انواع پودر و انواع شامپوها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وجود گلوتن در جو دو‌سر اثراتی ویژه درمانی برای پوست‌های خشک داشته و در درمان اگزما و پسوریازیس کاربرد دارد.

تولیدات صنایع غذایی:

صنایع غذایی بیش از ۸۵ درصد صنایع تبدیلی و تکمیلی مربوط به بخش کشاورزی را تشکیل می دهد. جو دو‌سر غالباً به‌صورت پرک در وعده صبحانه، انواع گرانولا، موسلی و اوتمیل، پوست‌کنده و بلغور در تهیه سوپ، حلیم و آش و آرد آن نیز در تولید صنعت قنادی در تهیه شیرینی و بیسکوئیت استفاده می‌شود.

جو دوسر

آرد جو دوسر در صنعت غذا

  • تولید انواع اسنک‌های فراسودمند
  • تولید نان حجیم و سنتی رژیمی
  • انواع کیک و کلوچه و بیسکوئیت رژیمی
  • انواع شکلات و شیرینی کم کالری با فیبر بالا
  • استفاده در پودرها و آردهای سوخاری
  • تولید انواع مکمل‌های رژیمی
  • انواع محصولات لاغری و افزایش وزن

مجموعه ایلیا آرد جو دو‌سر را با کیفیت و مرغوبیت بالا برای کلیه متقاضیان، کارخانجات صنایع غذایی، فرآوری و … در بسته‌بندی متنوع و با فروش عمده تولید نموده و به فروش می‌رساند.

مزایای فروش فله جو دوسر

در عصر حاضر، فروشندگان فله جو دو‌سر می‌توانند بهترین قیمت را برای محصول با استفاده از واسطه‌های در دسترس برای خود پیدا کنند. موتور‌های جستجو از طریق خرید و فروش آنلاین این کار را بهبود می‌دهند.

جو دوسر

 

مزایای فروش فله جو دو‌سر شامل

  • عبور از واسطه‌ها و پورسانت‌ها و فروش مستقیم به خریدار واقعی
  • امنیت معامله و پس‌انداز بخشی از سرمایه خود و حتی سود بیشتر
  • دسترسی به متقاضیان بیشتر در کشور (شامل کارخانه‌جات صنایع غذایی، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع و پخش، توسعه و تبلیغ کسب و کار و … است.)
  • در فروش فله جو دو‌سر فروشنده نیاز به دانش فنی و اختصاصی در مورد این محصول نداشته و با دانش مختصری می‌تواند سود خوبی ببرد.

عرضه و فروش آرد و پرک جو دوسر در کرج و سایر شهرها

مصرف کنندگان خرد و عمده جو دوسر در کرج می‌توانند این محصول را به صورت بسته بندی از سایت ایلیا مارکت سفارش دهند.

همچنین برای خرید عمده و گرفتن مشاوره می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. بسیاری از خریداران به جای تمرکز بر نوع نیاز خود، بر روی قیمت تاکید می‌کنند و تصور می‌کنند که قیمت پایین‌تر مطلوب ایشان است.

در صورتی که مشاوران این مجموعه بر روی نوع نیاز شما تاکید دارند و محصولی را در اختیار شما قرار می‌دهند که نیاز شما را بر طرف کرده و کیفیت لازم را داشته باشد.

لذا گرفتن مشاوره خرید قیمت و مصرف بسیار مهم است و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌کند.

 

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *