قیمت خرید جو دوسر برای تولید سرلاک

جو دوسر

آیا با مرکز متخصص جهت استعلام قیمت خرید جو دوسر برای تولید سرلاک در کشور آشنا هستید؟ چرا متخصصان تغذیه خرید سرلاک جو دوسر و قرار دادن آن در وعده های غذایی را پیشنهاد می‌کنند؟ آیا خرید سرلاک جو دوسر می‌تواند یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه باشد؟  کدام مجموعه در کشور به طور تخصصی محصولات جو دوسر را در اختیار کارخانه های صنایع مختلف قرار می‌دهد؟ برای آشنایی با بهترین مجموعه فعال در زمینه جو دوسر در کشور با ما همراه باشید.

سرلاک چیست؟

پودر سرلاک یکی از غذاهای کمکی برای مصرف کودکان است. سرلاک در طعم های مختلف موجود است و از غلات سالمی مانند جو دوسر تولید می‌شود. در واقع زمانی که کودکان برای خوردن غذا های مختلف آماده می‌شوند می‌توانند از سرلاک سرشار از ارزش غذایی استفاده نمایند. به طور کلی سرلاک انواع مختلفی دارد. مانند:

  • سرلاک برنج
  •  سرلاک جو دوسر
  •  سرلاک گندم
  •  سرلاک ترکیب غلات و میوه و …

هر کدام از این محصولات ارزش غذایی مختص خود را دارند اما سرلاک جو دوسر مناسب ترین غذای جامد برای مصرف کودکان و نوزادان محسوب می‌شود. به طور کلی جو دوسر سرشار از آنتی اکسیدان است و کودکان تمایل زیادی به مصرف این گونه محصولات دارند. بنابراین سرلاک جو دوسر می‌تواند به یکی از محبوب ترین غذاها برای آن ها تبدیل شود. در یک نگاه کلی مصرف سرلاک به عنوان یک غذای کمکی باعث تقویت سیستم ایمنی نوزاد و کودک می‌شود و از طرفی به رشد و تکامل مغز و همچنین سلامت کودک کمک شایانی می‌کند.

جو دوسر

نوسان قیمت سرلاک های وارداتی

سرلاک نیز مانند سایر مواد غذایی به صورت وارداتی در بازار موجود است. به طور کلی محصولات وارداتی قیمت های بسیار بیشتری نسبت به محصولات داخلی دارند چرا که شامل هزینه های گمرک و همچنین واردات می‌شوند و از طرفی محصولات وارداتی نوسان قیمت بسیار زیادی دارند. این موضوع به دلیل تغییر قیمت ارز و محصولات و همچنین مواد اولیه است.

نوسان قیمت سرلاک های وارداتی باعث شده است که بسیاری از خریداران عمده این محصول در رابطه با تهیه دراز مدت این محصول دچار مشکل شوند اما مجموعه ای که بتواند سرلاک وارداتی را به طور مستقیم از وارد کننده ها دریافت نماید و با کمترین نوسان قیمت به دست خریداران برساند اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد.

تولید انواع سرلاک با جو دوسر

همانطور که گفتیم یکی از پرطرفدارترین انواع سرلاک، سرلاک تولید شده از جو دوسر است که امروزه تولید کنندگان انواع سرلاک در کشور فعالیت می‌کنند که می‌توانند انواع سرلاک با طعم های مختلف را با استفاده از جو دوسر تولید کنند. جو دوسر سرشار از ارزش غذایی و فاقد گلوتن است و هضم آسانی دارد از طرفی به عنوان یک سوپرفود وغذای کامل و مغذی عمل می‌کند.

بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای تولید انواع سرلاک است. با توجه به اینکه نوزادان و کودکان از ابتدای شروع به مصرف غذاهای جامد احتیاج به دریافت مواد غذایی سالم و مغذی دارند، بنابراین بهترین گزینه برای آن ها مصرف انواع سرلاک با جو دوسر است. به این ترتیب هیچ گونه قند و چربی مضر وارد سبد غذایی آن ها نخواهد شد و با این غذای خوش طعم به خوبی سیر می‌شوند.

تولید سرلاک با استفاده از جو دوسر می‌تواند صرفه اقتصادی بسیار زیادی برای تولیدکنندگان داشته باشد و از طرفی کیفیت بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. بنابراین تمامی تولیدکنندگان سرلاک در سراسر کشور می‌توانند جو دوسر سالم و بهداشتی را برای تولید انواع سرلاک تهیه نمایند.

جو دوسر

کارخانه های خریدار جو دوسر در ایران

همانطور که گفتیم جو دوسر یکی از پر مصرف ترین و سالم ترین انواع غلات در سراسر دنیا است. بنابراین کارخانه های زیادی از خریداران عمده این محصول محسوب می‌شوند. چرا که بسیاری از تولیدکنندگان از خواص ارزشمند جو دوسر آگاه شده اند و با جایگزین کردن جو دوسر به عنوان یک ماده اولیه در تولیدات خود به سود بسیار زیادی رسیده اند. بنابراین در کشور ما نیز کارخانه های مختلفی از جمله:

  •  تولید کنندگان انواع نان های سنتی و حجیم
  • تولید کننده های غذاهای مکمل برای کودکان
  • تولید کنندگان غذاهای تقویتی برای مادران باردار و شیرده
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  •  تولید کننده گان جوانه جو دوسر
  •  تولید کنندگان انواع مکمل مورد مصرف ورزشکاران
  • تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی
  •  تولید کنندگان انواع محصولات لبنی
  •  کارخانه های صنایع بیکری
  • تولید کنندگان انواع شکلات و شیرینی های رژیمی
  • تولید کنندگان انواع ماکارونی و پاستا از خریداران عمده جو دوسر در کشور محسوب می‌شوند.

جو دوسر

تامین انواع محصولات جو دوسر در کشور

خریداران ذکر شده که جو دوسر را عموماً به‌ صورت عمده تهیه می‌‌کنند، احتیاج دارند با مجموعه ای همکاری کنند که انواع محصولات جو دوسر را به صورت دراز مدت برای آن ها تأمین نماید. چرا که مجموعه های مختلفی وجود دارند که محصولات جو دوسر را در زمان مناسب به دست تولیدکنندگان نمی‌رسانند و این کارخانه‌ها را متحمل ضرر های مالی زیادی می‌کنند.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا که به طور تخصصی در زمینه تولید و عرضه محصولات جو دوسر در کشور فعالیت می‌کند، تامین کننده تخصصی انواع محصولات جو دوسر است. همچنین محصولات جو دوسر را با کیفیت بالا و بسته بندی های سالم به دست خریداران در بازار می‌رساند. به طور کلی پیشنهاد ما به تولید کنندگان مواد غذایی و کارخانه صنایع بیکری این است که برای تامین محصولات جو دوسر به این شرکت متخصص اعتماد کنند.

خرید جو دوسر پرک ایرانی برای تولید محصولات رژیمی

یکی از مهمترین فرآورده های جو دوسر، جو دوسر پرک است که به صورت ایرانی و وارداتی در بازار موجود می‌باشد. هر دو محصول از نظر ارزش غذایی در رقابت هستند و سرشار از ویتامین و فیبر می‌باشند. تولیدکنندگان محصولات رژیمی در سراسر کشور می‌توانند جو دوسر پرک ایرانی و وارداتی را به صورت عمده در تناژ بالا خریداری نمایند و به کیفیت بالا در نهایت فروش بیشتر محصولات خود برسند. برای خرید جو دوسر کیلویی می توانید از طریق فروشگاه ایلیا مارکت اقدام نمایید.

می‌توان نتیجه گرفت خرید جو دوسر پرک ایرانی بهتر از نمونه های وارداتی است چرا که شامل هزینه های واردات و گمرک نمی‌شود بنابراین در تناژ بالا و با مقدار فراوان در دسترس است. شرکت ایلیا عرضه کننده محصولات جو دوسر می‌تواند جو دوسر پرک ایرانی و وارداتی را با کیفیت بالا و با دارا بودن تمامی مجوزهای بهداشتی و سیب سبز سلامت در اختیار تولیدکنندگان محصولات رژیمی در سراسر کشور قرار دهد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:

 09156993847

 09919007672

09157121998
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *