عملکرد بذر یولاف در هکتار

جو دوسر

عملکرد یولاف درهکتار باید چه میزان باشد تا به عنوان یک محصول سودآور معرفی گردد؟ آیا با میزان عملکرد بذر یولاف در هکتار آشنا هستید؟ به طور کلی جو دوسر پرک پس از طی کردن چه پروسه ای تولید می‌شود؟ آیا تولید آن احتیاج به شرایط مکانیزه و تخصصی دارد؟ بذر اصلاح شده و سالم یولاف را از چه طریق می‌توانیم تهیه کنیم؟ برای شناخت یک مجموعه معتبر برای خرید تضمینی بذر یولاف در کشور و ارسال به سراسر نقاط  با تامین به موقع محصول و همچنین آشنایی با عملکرد یولاف درهکتار با ما همراه باشید.

خرید تضمینی بذر یولاف

خرید تضمینی بذر یولاف می‌تواند شرایط مساعد مختلفی را برای کشاورزان فراهم کند. در این صورت کشاورزان یک بذر با کیفیت و با سلامت بالا دریافت خواهند کرد که می‌تواند بیشترین عملکرد را در هکتار از خود نشان دهد؛ همچنین بدون واسطه با تولید کننده بذر در ارتباط خواهند بود و در این صورت قیمت مناسبی را برای بذر یولاف پرداخت خواهند کرد.

از دیگر مزایای خرید تضمینی بذر یولاف برای کشاورزان این است که در موارد متعدد خرید با تامین محصول مشکلی نخواهند داشت و در هر نقطه از کشور که باشند بذر یولاف را با بسته بندی های سالم و در کمترین زمان ممکن دریافت می‌کنند.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا شرایط یک خرید تضمینی بذر یولاف را برای کشاورزان و تمام خریداران فراهم کرده است و در کنار تمام این موارد آموزش های لازم در خصوص نحوه کشت و نگهداری و برداشت محصولات را به آن ها عرضه می‌کند. پس برای تجربه یک خرید تضمینی، ما این شرکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جو دوسر

قیمت بذر یولاف در شهر های مختلف

قیمت بذر یولاف در شرایط متعدد و مختلفی تعیین می‌شود. عوامل مختلفی مانند وارداتی و یا ایرانی بودن بذر یولاف باعث تفاوت قیمت این محصول خواهد شد. در صورتی که بذر یولاف از یک مجموعه معتبر خریداری شود تمام قیمت ها بر حسب شرایط استاندارد مشخص می‌گردد و هیچ فرد واسطه و دلالی نمی‌تواند تاثیرات زیاد و نامناسبی بر روی قیمت این محصولات بگذارد.

یک مجموعه متخصص با تعیین اصولی قیمت بذر یولاف این محصول را به دست متقاضیان در سراسر نقاط کشور می‌رساند. در صورتی که از خریداران و متقاضیان بذر یولاف هستید در هر نقطه از کشور که سکونت دارید از طریق برقراری تماس با این مجموعه می‌توانید بذر یولاف را با قیمت مناسب خریداری کنید. نکته قابل توجه این است که بذر ایرانی قیمت مناسب تری نسبت به بعضی خارجی دارد.

این موضوع به دلیل هزینه های گمرک و حمل و نقل و واردات است که شامل حال محصولات وارداتی می‌شود. اما محصول ایرانی شامل حال این هزینه ها نشده و با قیمت کمتری عرضه می‌شود. پس  خریداران تناژ این محصول بهتر است محصول ایرانی خریداری کنند تا قیمت مناسب تری را نیز برای آن پرداخت کرده باشند.

بهترین بذر جو دوسر آبی و دیم

به طور کلی جو دوسر هم به صورت دیم و هم به صورت آبی کشت می‌گردد؛ اما انتخاب نوع آبیاری آن با توجه به نوع آب و هوای منطقه و خاک قابل کشت می‌باشد. کشاورزان در تمام نقاط کشور با شناخت این موارد می‌توانند بهترین بذر جو دوسر را خریداری نمایند و در نهایت شروع به کشت آن کنند. لازم به ذکر است آن ها بذر جو دوسر آبی و دیم را از یک مجموعه متخصص و معتبر خریداری کنند که در نهایت به بیشترین عملکرد و بازدهی برسند.

جو دوسر

میزان عملکرد یولاف در هکتار چیست?

یولاف یک گیاه ارزشمند و سرشار از ارزش غذایی است که متعلق به خانواده گندمیان است. به همین منظور خواص و کاربرهای زیادی دارد. میزان عملکرد یولاف در هکتار یک نکته قابل توجه و بسیار مهم است چرا که کشاورزان تمام انرژی و وقت خود را در یک بازه مشخص صرف کشت یولاف خواهند کرد. بنابراین تمایل دارند بیشترین عملکرد و بازدهی را از این فعالیت خود دریافت کنند.

به همین منظور قبل از انتخاب بذر یولاف برای کشت لازم است با میزان عملکرد آن در هکتار آشنا شوند. در یک نگاه کلی در هکتار ۱۵۰ کیلوگرم بذر یولاف کشت می‌شود در صورت کشت دیم این میزان کمتر خواهد بود. اما در نهایت دو و نیم تن محصول برداشت خواهد شد. در صورتی که شرایط خاک و آب و هوا و نگهداری مساعد و مناسب باشد این میزان به ۵ تن افزایش پیدا می‌کند. پس می‌توان نتیجه گرفت که یولاف و جو دوسر یک محصول پر بازده و سودآور است که عملکرد بسیار خوبی را در هکتار از خود نشان می‌دهد.

جو دوسر

نحوه تولید جو دوسر پرک

جو دوسر فراورده ها و محصولات بسیار متنوعی دارد که با توجه به کاربردهای مختلف مورد مصرف قرار می‌گیرند. یکی از پرمصرف ترین و جذاب ترین انواع جو دوسر، جو دوسر پرک  می‌باشد که طی مراحل تخصصی و مکانیزه تولید می‌گردد. جو دوسر پس از خریداری از کشاورزان طی مراحل تخصصی شستشو داده می‌شود تا تمام آلودگی ها از آن جدا شود.

سپس توسط دستگاه های مخصوص و مکانیزه پوست گیری شده و کوبیده و له می‌گردد. در واقع زیر غلتک های مخصوص با فشار معین عبور می‌کند و در نهایت به پرک جو دوسر تبدیل می‌شود. با توجه به اینکه پرک جو دوسر استفاده های زیاد و متنوعی در کشور دارد به همین منظور خط تولید گسترده ای را به خود اختصاص داده است. جو دوسر یک محصول کاربردی است که هم به صورت خام و هم به صورت پخته در انواع سالاد و غذاهای متنوع و همچنین ترکیب با شیر و ماست مصرف می‌شود.

خرید و فروش بذر یولاف اصلاح شده در کشور

متقاضیانی که خریدار بذر یولاف با کیفیت و اصلاح شده هستند و قصد دارند در این زمینه سرمایه گذاری کنند می‌توانند بذر یولاف سالم و بهداشتی را از طریق مجموعه معتبر و متخصص ایلیا تهیه کنند.

این مجموعه بذر تولیدی را به صورت دراز مدت و با قیمت مناسب برای خریداران تامین می‌کند و در نهایت محصولی مرغوب را به دست مشتریان خود می‌رساند. خرید و فروش بذر یولاف از یک فروشگاه متخصص و معتبر خریدی با آسودگی خیال را برای متقاضیان به ارمغان می‌آورد و درنهایت به سودآوری و عملکرد قابل قبول منجر می‌شود.

 

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:

 09156993847

 09919007672

09157121998
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *