خرید و تولید جوانه جو دوسر در کشور

جو دوسر

آیا با مرکز خرید جوانه جو دوسر در کشور آشنا هستید؟ آیا پودر جو دوسر می‌تواند برای تولید مکمل های مورد مصرف ورزشکاران مورد استفاده قرار بگیرد؟ پودر جو دوسر چه خواصی دارد و چه ارزش غذایی را برای ورزشکاران به ارمغان می‌آورد؟

عرضه جو دوسر با پوست و بدون پوست جو دوسر

همانطور که می‌دانید جو دوسر به شکل های مختلف می‌تواند عرضه شود و مورد مصرف قرار بگیرد.  دانه کامل جو دوسر هم به صورت با پوست و هم  به صورت بدون پوست در بازار موجود است که با توجه به نوع مصرف و کار برده افراد انتخاب می‌شود. به طور کلی جو دوسر با پوست برای پخته شدن به زمان بیشتری احتیاج دارد و جو دوسر بدون پوست که پروسه پوست گیری را طی کرده است زمان کمتری را برای پخت می‌طلبد.

هر دو محصول برای تولید انواع سوپ و آش و غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل می‌توانند وارد  پروسه تولید غذا های مختلف شوند پس خریداران مختلفی در سراسر کشور حضور دارند که به دنبال یک مرکز متخصص برای عرضه جو دوسر با پوست و بدون پوست می‌باشند. تهیه این محصولات از یک مرکز متخصص یک انتخاب هوشمندانه و صحیح است، چرا که انتخاب محصولات با فرآوری ویژه و دارا بودن مجوز های بهداشتی به تجربه یک خرید لذت بخش کمک می‌کند.

جو دوسر

خواص پودر جوانه جو دوسر

جو دوسر خواص و ارزش غذایی بسیار زیادی دارد پس فراورده های مختلف آن همچون پودر جوانه جو دوسر نیز سرشار از ارزش غذایی هستند. در طب سنتی پودر جوانه جو دوسر مورد توجه بسیاری از متخصصین قرار گرفته است. برای رفع سوءهاضمه یک گزینه بسیار مناسب است. پودر جوانه جو دوسر شاخص گلیسمی بسیار کمی دارد. این محصول سرشار از کربوهیدرات و فیبر است و مصرف آن می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.

از طرفی فیبر موجود در جوانه جو دوسر از بروز یبوست جلوگیری خواهد کرد. همانطور که می‌دانید یبوست یکی از مشکلات شایع در کودکان و بسیاری از زنان باردار است بنابراین مصرف پودر جوانه جو دوسر به اشکال مختلف یک انتخاب ایده‌آل برای آن ها محسوب می‌شود. جوانه جو دوسر می‌تواند به خوبی خستگی را از بین ببرد و از طرفی بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان با قرار دادن پودر جوانه جو دوسر در برنامه غذایی خود می‌توانند رژیمی سالم و سرشار از ارزش غذایی برای خود داشته باشند.

جوانه جو دوسر باعث شفاف شدن پوست شده و به تقویت پوست و مو کمک می‌کند. این محصول می‌تواند به رفع لکه های پوست و کک و مک کمک کند و از ریزش مو، ایجاد شوره و خارش پوست سر جلوگیری نماید. از دیگر خواص پودر جوانه جو دوسر می‌توان به خاصیت تقویت کنندگی این محصول اشاره کرد. پودر جوانه جو دوسر باعث افزایش سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و برای تقویت اعصاب گزینه ایده آلی می‌باشد. این محصول سرشار از انواع ویتامین هاست و به صورت های مختلف به صورت ترکیب با مواد غذایی گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جو دوسر

قیمت پودر جوانه جو دوسر در بازار

یکی از گزینه های مهم در رابطه با خرید پودر جوانه جو دوسر قیمت این محصول می‌باشد. خریداران باید پودر جوانه جو دوسر را از یک مرکز متخصص و معتبر که به طور مستقیم فعالیت می‌کند تهیه نمایند. این مراکز متخصص قیمت‌ها را با توجه به هزینه نهایی تولید، فرآوری، بسته بندی و عرضه و تقاضای بازار و…تعیین می‌کند و به صورت مناسبی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. عوامل متعددی باعث تغییر قیمت پودر جوانه جو دوسر در بازار می‌شود.

از جمله وارداتی و یا ایرانی بودن محصول و همچنین نوع مصرف این ماده غذایی. در واقع با توجه به نوع کاربردی که خریداران در نظر دارند کیفیت محصول نیز متغیر است و در نهایت بر روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار می‌باشد.

طریقه مصرف پودر جو دوسر برای بدنسازی

همانطور که گفتیم یکی از جذاب ترین محصولات طبیعی برای مصرف ورزشکاران پودر جوانه جو دوسر است. ورزشکاران به مصرف محصولات طبیعی و سالم به علاقه بسیار زیادی دارند. جوانه جو دوسر سرشار از انرژی است و می‌تواند به داشتن یک رژیم سالم کمک کند. ورزشکاران از طریق پودر جوانه جو دوسر انواع مکمل ها را می‌توانند تولید کنند.

همچنین انواع بیسکوئیت و نان و خوراکی های متنوع با استفاده از پودر جو دوسر قابل تولید است و این محصولات می‌توانند به عضو ثابت غذاهای ورزشکاران تبدیل شوند. پودر جو دوسر در ترکیب با شیر و محصولات مغذی می‌تواند یک صبحانه کامل برای ورزشکاران باشد. ذکر این نکته ضروری است که صنایع مختلفی در کشور فعالیت می‌کنند که از طریق پودر جو دوسر مکمل ها و خوراک های تقویتی مورد مصرف بدنسازان را تولید می‌نمایند.

جو دوسر

پودر جو دوسر در بدنسازی

پودر جو دوسر منبع فیبر و مواد معدنی و پروتئین است به همین منظور نقش بسیار ویژه ای را در رژیم غذایی بدنسازان ایفا می‌کند. اگر به دنبال کاهش وزن و یا عضله سازی و بدنسازی هستید  پودر جو دوسر گزینه ای بسیار مناسب و سالم برای شما محسوب می‌شود. مصرف این محصول انرژی مورد نیاز بدنسازان را تامین کرده و می‌تواند به تولید مواد غذای مختلف کمک کند. طی سالیان اخیر پودر جو دوسر و سایر محصولات جو دوسر به یکی از محبوب ترین مواد غذایی برای رژیم های بدنسازی تبدیل شده است.

پودر جو دوسر پرک برای بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی که تمایل دارند در زمینه بسته بندی و عرضه پودر جو دوسر پرک فعالیت کنند، این ماده ارزشمند را به صورت سالم و بهداشتی و با دارا بودن سیب سبز سلامت می‌توانند از مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

این شرکت متخصص آماده همکاری با تمام مراکز بسته بندی در کشور است و انواع محصولات جو دوسر همچون پودر جو دوسر پرک را در بسته بندی های سالم و در کمترین زمان به دست خریداران می‌رساند. ضمن اینکه این شرکت متخصص با داشتن شرایط فروش ویژه، قیمت مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

پودر جو دوسر خرید  عمده

اگر خریدار پودر جو دوسر به  صورت عمده هستید و قصد استفاده از این محصول را در صنعت خود دارید پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان شرکت ایلیا در بخش فروش تماس بگیرید. این مجموعه عرضه کننده انواع محصولات جو دوسر به صورت عمده در بسته بندی های سالم و بهداشتی است و تمام مجوزهای بهداشتی را برای محصولات خود دریافت کرده است.

به طور کلی همکاری با مجموعه ای که بتواند محصولات جو دوسر از جمله پودر جو دوسر را در دراز مدت تامین نماید اهمیت بسیار زیادی دارد. این مرکز متخصص به خوبی در این زمینه موفق بوده است.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:

 09156993847

 09919007672

09157121998


ایمیل: quinoa@eliatrade.com


ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847


آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *