محل فروش جو دوسر تناژ و بسته بندی

جو دوسر

جو دوسر در ایران را با چه قیمتی و کجا می‌توان خرید؟ فروش عمده جو دو‌سر پرک تناژ و بسته بندی در کجا صورت می‌گیرد؟ آیا از محل فروش جو دو‌سر تناژ در ایران اطلاعی دارید؟ خرید آرد و جو دو‌سر با پوست به چه صورت است؟

 

خرید جو دوسر در ایران

غله جو دوسر با نام علمی  avena sativaکه مرکز تولید آن کشورهای سردسیری چون آلمان، قزاقستان، فنلاند و روسیه است. نیاز آبی پایین، دوره رشد کوتاه و امکان کشت به‌صورت دیم جو دوسر باعث شده که سطح زیر کشت قابل توجهی از مزارع کشور های مختلف به کشت این محصول اختصاص یابد. حساسیت در زمان برداشت و عملکرد پایین آن نسبت به گندم و جو از از مشکلات کشاورزان در کاشت جو دو‌سر می‌باشد.

عرضه و خرید جو دوسر در انواع گوناگونی شامل جو دو‌سر پوست کنده، جو دو‌سر پرک، بلغور جو دو‌سر و آرد آن صورت می‌گیرد. جو دو‌سر به‌صورت فله‌ای برای رستوران ‌ها، نانوایی ها، هتل ‌ها و کارخانجات صنایع غذایی و تبدیلی و هم به‌صورت بسته‌بندی برای مصرف کننده خرد به ‌فروش می‌رسد.

امکان خرید جو دو‌سر و انواع آن با برندهای متنوع در شهرهای مختلف وجود دارد. انواع روش فروش و خرید (بسته‌بندی، فله و عمده) سبب شده تا ارائه محصولات توسط شرکت‌های مختلف با کیفیت صورت گرفته و با تبلیغات مختلف بازاریابی راحت‌تری انجام شود.

برای خرید انواع جو دوسر، به‌صورت عمده بسته‌های بزرگ از لحاظ قیمتی به‌صرفه‌تر است. فضای اینترنت نیز بازار دیجیتال خرید و فروش انواع محصولات را فراهم ساخته؛ چرا که بسیاری از فروشندگان و شرکت‌ها محصولات خود را در این بستر و از طریق کانال‌های اینترنت عرضه می‌نمایند.

ایلیا نیز با کمک فضای اینترنت شرایط خریدی مطمئن و به‌صرفه را برای خریداران خود فراهم ساخته است. علاقه مندان برای خرید محصولات جو دوسر کیلویی و بسته بندی می توانند از سایت فروشگاهی ایلیا مارکت اقدام نمایند.

جو دوسر

خرید جو دو سر پرک صبحانه بسته بندی

جو دو‌سر پرک یکی از غلات محبوب بوده که به عنوان جایگزین مناسب گندم است. انرژی بالای جو دو‌سر پرک باعث شده به عنوان غذایی کامل برای صبحانه عرضه شود. جو دوسر پرک در بسته‌بندی‌های متنوع با اوزان مختلف در فروشگاه‌ ها، سوپر‌مارکت ‌ها و مراکز عرضه و پخش مواد‌ غذایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم توزیع می‌شود.

در خرید حضوری و مراجعه مستقیم به فروشگاه ‌ها وجود افراد واسطه در مسیر تولید و عرضه باعث گران‌تر شدن محصول می‌شود. در خرید غیر مستقیم و در بستر اینترنت با حذف واسطه و حذف محدودیت‌های تردد و … می‌توان از تولید‌کننده بهترین و مرغوب‌ترین جو دو‌سر را در کوتاه‌ترین زمان خریداری نمود.

شکل ظاهری جو دو‌سر پرک به صورت خردشده و درشت وجود داشته که عموما نوع خرد شده مشتری پسند ‌تر است. برای این محصول دو نمونه ایرانی و وارداتی در کشور موجود است که نمونه ایرانی آن قیمت پایین‌تری دارد. جهت خرید جو دوسر پرک صبحانه بسته ‌بندی می توانید از سایت فروشگاهی ایلیا مارکت سفارش دهید.

جو دوسر

خرید و فروش آرد جو دوسر بسته بندی

آرد جو دوسر یکی از ضروری ‌ترین محصولات در تولید انواع خمیر و نان است. خرید آرد جو دوسر را در انواع بسته ‌بندی و برند و با سایز ‌های مختلف می‌توان در بازار و از نمایندگی ‌های مجاز یا سوپر‌مارکت‌ ها خریداری نمود. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی با کمک فضای مجازی با قیمت‌های متنوع اقدام به فروش آرد جو دو‌سر نموده‌اند.

آرد جو دو‌سر به‌عنوان یکی از پر‌فروش‌ترین انواع آرد در ایران بوده و از کیفیتی مناسب برای تولید نان برخوردار بوده و انتخابی با‌صرفه و مناسب برای سلامتی افراد می‌باشد. خرید آرد جو‌دوسر به‌دوصورت بسته‌بندی و خریدی عمده در کشور صورت می‌گیرد که در خرید عمده خرید اکثرا بی‌واسطه و مستقیما از تولید‌کننده انجام می‌شود.

مجموعه ایلیا با سابقه درخشان در تولید انواع جو دوسر در کشور بهترین و با کیفیت‌ترین آرد جو دوسر را بی‌واسطه و بدون محدودیت در سفارش خرید و مشاوره و راهنمایی در حوزه خرید به کلیه نانوایی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانجات صنایع غذایی و …. عرضه‌ می‌نماید.

جو دو سر

خرید جو دوسر با پوست

جو دو‌سر با پوست؛ سبوس زیادی دارد که با دارا بودن فیبر سرشار خاصیت‌های بسیاری برای انسان و دام دارد. وجود این سبوس باعث عدم رسوب کلسترول و کنترل دیابت نوع 2 و لاغری و تناسب اندام افراد می‌شود. سبوس جو دو‌سر باعث شفافیت پوست شده و از افتادگی پوست و انباشته‌شدن کالری در بدن جلوگیری می‌نماید.

برای درمان یبوست و شادابی پوست و مو می‌توان از جو دو‌سر با پوست استفاده نمود. وجود سبوس در این ماده باعث شده تا چند برابر حجم خود آب جذب کرده و هنگام خوردن آن سیستم گوارش بدن عملکرد مناسبی داشته باشد.

سبوس جو دو‌سر باعث کنترل انسولین خون شده و برای بیماران دیابتی توصیه می‌شود که روزانه جو دو‌سر با پوست مصرف نمایند. جو دوسر با پوست از غلات سالم بوده و نسبت به برنج سفید  دیگر غلات ارزش غذایی بالایی دارد که وجود آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. در ایران مراکز و نمایندگی‌های معتبر و مجاز بسیاری جو دو‌سر با پوست را در بسته‌بندی‌های متنوع و با اوزان مختلف با قیمت مناسب و یا به‌صورت فله و عمده ارائه می‌دهند.

مجموعه توسعه و تجارت سبز ایلیا عرضه بی‌واسطه جو دو‌سر با پوست و با ‌کیفیت و بدون محدودیت در حجم سفارش را برای متقاضیان خود فراهم اورده تا این عزیزان با خیالی آسوده ثبت سفارش دهند.

معتبر ترین محل فروش جو دوسر تناژ و بسته بندی در ایران

در ایران مراکز و نمایندگی‌های متنوع و معتبر بسیاری اقدام به فروش جو دو‌سر تناژ و در انواع بسته بندی نموده‌اند. این مراکز فروش خود را از طریق فروشگاه‌های مدرن آنلاین و وبسایت‌های فروش خود انجام می‌دهند. روش خرید مستقیم جو دوسر  فرصتی بی‌نظیر برای خریداران برای تجربه خریدی بی‌واسطه و بدون محدودیت زمانی و مکانی و حجم سفارش  فراهم آورده است.

مجموعه ایلیا به‌عنوان یکی از معتبرتر‌ین مراکز و محل‌های فروش جو دو‌سر تناژ و بسته بندی در ایران به‌صورت مجازی و حضوری در این حوزه فعالیت دارد. فروشگاه‌های مجازی این مجموعه 24 ساعته فعال بوده و بهترین محصول را به خریداران ارائه می‌دهد. برای مشاوره‌های تغذیه‌ای و بازاریابی و خرید و فروش جو دو‌سر نیز می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار سازید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.

 

تلفن تماس:

 09156993847

 09919007672

09157121998

 

ایمیل quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847


آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *